- Strona główna
- Postępowanie ID 1001363
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie ID: 1001363 :
20/DIT/RB/ZO/2024 ,,Wymiana nawierzchni chodników przy budynkach mieszkalnych ul. Mostnika 8-11 w Słupsku"
Wystawiający
-
UżytkownikAnita Bogdańska
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2024-10-18 11:45:00
-
Składania2024-10-22 10:00:00
-
Otwarcie ofert2024-10-22 10:15:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajRobota budowlana
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
Przedmiotem zapytania ofertowego jest wykonanie wymiany nawierzchni chodników przy budynkach mieszkalnych
ul. Mostnika 8-11(działka
172/11 obręb 13) w Słupsku z wyeksploatowanych płytek chodnikowych na kostkę
betonową.
1. Wykonawca zobowiązuję się wykonać przedmiot umowy zgodnie z Przedmiarem robót (załącznik nr 1 ) i Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (załącznik nr 2 )
2. Wykonawca przyjmuje obowiązki
określone w umowie oraz związane z wykonaniem robót.
3. Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania
wszelkich obowiązków wynikających z umowy na realizację zamówienia w dobrej wierze oraz przy dochowaniu zawodowej
staranności. W szczególności Wykonawca zobowiązany jest przestrzegać przepisów prawa,
zgodności wykonywanych robót z zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej.
4. Wykonawca zobowiązany jest do posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wysokości co najmniej 100 000, 00 zł przez cały okres obowiązywania umowy
5. Wykonawca bierze odpowiedzialność za kompletne, wysokiej jakości i terminowe wykonanie przedmiotu zamówienia
6. Wykonawca zapewni w pełni wykwalifikowany personel do wykonania przedmiotu zamówienia. Na wykonany cały przedmiot umowy Wykonawca udziela Zamawiającemu 24 miesięcznej rękojmi według przepisów art. 556-576 4 w związku z 656 § 1 oraz art. 638 kodeksu cywilnego. Zamawiający wymaga od Wykonawcy i podwykonawców zatrudnienia na umowę o pracę osobę
wykonującą czynności na stanowisku brukarz w ramach realizacji przedmiotu zamówienia
Zamawiający
odrzuci ofertę jeśli:
-oferta stanowi czyn nieuczciwej konkurencji
- jej treść nie odpowiada treści zapytania ofertowego
- zawiera rażąco niską cenę lub koszt w stosunku do przedmiotu, a Wykonawca nie
złożył
odpowiednich wyjaśnień lub wyjaśnienia potwierdzają
- oferta została złożona po upływie terminu składania ofert
- oferta jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku:
- niewystarczających środków na realizację zamówienia,
- zmianę zapotrzebowania Zamawiającego
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego
Przedmiot zamówienia Importuj dane z XLS
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?
Załączniki
