- Strona główna
- Postępowanie ID 1043808
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie ID: 1043808 :
Sukcesywna dostawa skrzynek ulicznych PEHD lub PA+ do zasuw i hydrantów podziemnych.
Wystawiający
-
UżytkownikDawid Winkler
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2025-01-07 09:29:00
-
Składania2025-01-14 12:00:00
-
Otwarcie ofert2025-01-14 12:05:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajDostawy
Wymagania i specyfikacja
Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Oświęcimiu zaprasza do składania ofert w postępowaniu (zapytaniu ofertowym):
"Sukcesywna dostawa skrzynek ulicznych PEHD lub PA+ do zasuw i hydrantów podziemnych".
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SWZ):
Zamawiający: Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. ul. Ostatni Etap 6, 32-603 Oświęcim
tel./fax: (+48) 33 843-28-14, 33 843-28-77, 33 843-09-05, fax: 33 843-17-15
e-mail: pwik@pwik.oswiecim.pl
Adres strony internetowej: http://www.pwik.oswiecim.pl
Tryb postępowania: zapytanie ofertowe z publikacją ogłoszenia.
1. Przedmiotem zapytania ofertowego jest sukcesywna dostawa skrzynek ulicznych PEHD lub PA+ do zasuw i hydrantów podziemnych.
2. Ilość:
2.1. Skrzynka do zasuw: 420 szt. (+/- 20%).
2.2. Skrzynka do hydrantów podziemnych: 20 szt. (+/- 20%).
3. Sposób i termin realizacji: sukcesywnie w okresie styczeń 2025 r. - grudzień 2025 r. (dostawy będą realizowane na podstawie przesłanych zamówień).
3.1. Skrzynka do zasuw: 4 dostawy po 105 szt.
3.2. Skrzynka do hydrantów podziemnych: 2 dostawy po 10 szt.
4. Wymagany termin dostawy: do 3 dni roboczych od daty otrzymania pisemnego zamówienia.
5. Warunki płatności: płatność przelewem 30 dni od daty wystawienia faktury VAT.
6. Podana cena jednostkowa produktu (netto) musi zawierać wszystkie koszty Wykonawcy łącznie z kosztem dostawy.
7. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
8. Oferta może być złożona tylko poprzez platformę zakupową Open Nexus do wyznaczonego dnia zakończenia postępowania (10.01.2025 r. do godz. 12:00).
9. W przypadku problemów technicznych związanych z obsługą platformy zakupowej należy kontaktować się bezpośrednio z Centrum Wsparcia Klienta - tel. 22 101 02 02 lub cwk@opennexus.com
10. Wymagane dokumenty: Deklaracja właściwości użytkowych i/lub Deklaracja zgodności.
11 Wymagane dokumenty dla dostawców, którzy nie realizowali dostaw na potrzeby PWiK Sp z o.o. w Oświęcimiu.
11.1 Przesłanie uzupełnionej ankiety dostawcy (załącznik w postępowaniu)
11.2 Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat minimum 3 dostaw materiałów, które są przedmiotem niniejszego postępowania, z podaniem zakresu zamówienia, dat wykonania oraz odbiorców.
Wykazane dostawy muszą być potwierdzone dokumentami wystawionymi przez Zamawiających, na rzecz których realizowane były dostawy, potwierdzającymi, że zamówienia wykonano terminowo i z należytą starannością.
W przypadku, gdy Zamawiający - PWiK Sp. z o.o. w Oświęcimiu jest podmiotem, na rzecz którego Dostawca wykonał wcześniej dostawy, Dostawca składając ofertę nie ma obowiązku dołączania dokumentów, o których mowa w punktach 11.1 oraz 11.2.
12. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia na własny koszt (od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 – 14:00 z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy).
13. Adres dostawy: Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. ul. Ostatni Etap 6, 32-603 Oświęcim, budynek "C" - Magazyn.
14. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium: wartość oferty - znaczenie (waga) 100%.
15. Zamówienie zostanie udzielone jednemu Wykonawcy, który złoży najkorzystniejszą dla Zamawiającego ofertę (wartość oferty).
16. Wykonawca jest związany ofertą przez okres 30 dni od daty zakończenia postępowania.
17. Wszystkie oferowane produkty muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, wyprodukowane z nowych elementów, bez śladów uszkodzenia.
18. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości poszczególnych asortymentów przedmiotu postępowania.
19. Wykonawcy nie przysługują wobec Zamawiającego roszczenia odszkodowawcze z tytułu dostarczenia mniejszej lub większej ilości produktów niż określonej w postępowaniu.
20. Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie wg potrzeb Zamawiającego od dnia zakończenia postępowania do 31.12.2025 r.
21. Informujemy, że niniejsze postępowanie o udzielenie zamówienia nie jest prowadzone zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych. Zastrzegamy sobie prawo odstąpienia od niniejszego postępowania bez wyłonienia Wykonawcy i bez podawania przyczyn oraz prawo niewybrania oferty z najniższą ceną. Potencjalni Wykonawcy nie będą uprawnieni do występowania z jakimikolwiek roszczeniami wobec Zamawiającego w związku z niniejszym zapytaniem ofertowym, w tym z tytułu poniesionych przez nich kosztów, w szczególności w przypadku odstąpienia przez Zmawiającego od postępowania lub wyboru innego Wykonawcy.
22. Wykonawca składając ofertę oświadcza, że zapoznał się z warunkami udziału w postępowaniu i w pełni je akceptuje.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego
Przedmiot zamówienia Importuj dane z XLS
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?
Załączniki
