- Strona główna
- Postępowanie ID 1046100
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie ID: 1046100 :
SA.270.1.2025 Dostawy materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących dla Nadleśnictwa Starachowice i odbiór zużytych oraz uszkodzonych: tonerów, kartridży, innych materiałów eksploatacyjnych
Wystawiający
-
UżytkownikRafał Adamczyk
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2025-01-10 14:53:00
-
Składania2025-01-16 10:00:00
-
Otwarcie ofert2025-01-16 10:15:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajDostawy
Wymagania i specyfikacja
Zn. spr.: SA.270.1.2025 Starachowice, dnia 10.01.2025 r.
Dostawy materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących dla Nadleśnictwa Starachowice i odbiór zużytych oraz uszkodzonych: tonerów, kartridży, innych materiałów eksploatacyjnych.
OGŁOSZENIE
1. Zamawiający: Lasy Państwowe Nadleśnictwo Starachowice z siedzibą ul. Rotmistrza Witolda Pileckiego 14d, 27-200 Starachowice, woj. świętokrzyskie tel/fax 041 274-76-20 / wew.32 e‑mail: starachowice@radom.lasy.gov.pl
- Pisma, wiadomości, informacje prosimy składać za pośrednictwem dedykowanej platformy zakupowej do obsługi komunikacji w formie elektronicznej pomiędzy Zamawiającym a wykonawcami oraz składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_starachowice (dalej: Platforma Zakupowa)
- Godziny pracy: od poniedziałku do piątku od 700 do 1500
2. Tryb udzielenia zamówienia:
2.1. Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego bez stosowania przepisów Ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2024 poz. 1320).
2.2. Postępowanie prowadzone jest przez komisję przetargową Nadleśnictwa Starachowice, powołaną Zarządzeniem nr 6 Nadleśniczego Nadleśnictwa Starachowice z dnia 31.03.2021 r.
2.3. Do czynności podejmowanych przez Zamawiającego i Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia stosuje się przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny (Dz.U. z 2024 r. poz. 1061).
3. Przedmiot zamówienia: Dostawy materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących dla Nadleśnictwa Starachowice i odbiór zużytych oraz uszkodzonych: tonerów, kartridży, innych materiałów eksploatacyjnych.
4. Opis przedmiotu zamówienia: zgodnie z załączoną specyfikacją istotnych warunków zamówienia
5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
6. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
7. Termin wykonania zamówienia:
Terminy realizacji zgodnie z przekazywanymi zamówieniami, od dnia zawarcia umowy do 31.12.2025 r., lub do wykorzystania kwoty, o której mowa w stanowiącym załącznik nr 1 do swz projekcie umowy § 5 ust. 4 z zastrzeżeniem § 5 ust. 9. Dostawy jednostkowe w ciągu 5 dni od złożenia zamówienia.
8. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
8.1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają zezwolenie na zbieranie odpadów z urządzeń elektrycznych i elektronicznych lub posiadają zezwolenie na przetwarzanie odpadów z urządzeń elektrycznych i elektronicznych lub posiada umowę zawartą w formie pisemnej z posiadaczem odpadów posiadającym zezwolenie na zbieranie odpadów lub zezwolenie na przetwarzanie odpadów z urządzeń elektrycznych i elektronicznych, dotyczącą co najmniej przyjmowania odpadów.
8.2 Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 507) o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
8.3. Ocena spełniania warunku wymienionego w ust. 8 pkt. 8.1 i 8.2 dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia — nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu, o którym mowa w ust. 9. Z treści załączonego oświadczenia musi wynikać jednoznacznie, iż warunki te Wykonawca spełnił.
8.4. Wykonawca, który nie spełni wymienionych warunków zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona.
9. Informacje o oświadczeniach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
9.1. Oferta musi zawierać oświadczenie Wykonawcy, że posiada zezwolenie na zbieranie odpadów z urządzeń elektrycznych i elektronicznych lub posiadają zezwolenie na przetwarzanie odpadów z urządzeń elektrycznych i elektronicznych lub posiadają umowę zawartą w formie pisemnej z posiadaczem odpadów posiadającym zezwolenie na zbieranie odpadów lub zezwolenie na przetwarzanie odpadów z urządzeń elektrycznych i elektronicznych, dotyczącą co najmniej przyjmowania odpadów – element formularza oferty.
9.2. Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 507) o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego – załącznik do oferty.
10. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
10.1 Jedynym kryterium oceny ofert jest cena realizacji przedmiotu zamówienia.
10.2 Oceny ofert dokona Komisja Przetargowa.
10.3 Oferty oceniane będą w dwóch etapach.
I etap ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu w zakresie wymagań formalnych i kompletności oferty.
W II etapie rozpatrywane będą oferty nie podlegające odrzuceniu.
O wyborze najkorzystniejszej oferty, decyduje najniższa cena realizacji przedmiotu zamówienia.
Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w swz i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryterium oceny (uzyskała największą liczbę punktów).
W wyniku postępowania zawarta zostanie umowa, której projekt stanowi zał. nr 1 do swz.
Dodatkowe informacje dot. rozpatrzenia ofert zawarto w ust. 17 swz.
11. Wymagania dotyczące wadium – Zamawiający nie wymaga zabezpieczenia oferty wadium.
12. Osoby uprawione do porozumiewania się z Wykonawcami:
Rafał Adamczyk - tel. 41 274 76 20 wew. 47
godziny urzędowania Nadleśnictwa: od poniedziałku do piątku w godzinach 700 do 1500
13. Termin i miejsce składania ofert:
Oferty należy składać za pośrednictwem Formularza składania oferty lub wniosku dostępnego na platformie https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_starachowice w nieprzekraczalnym terminie do dnia 16.01.2025 r. do godz. 1000.
14. Termin związania ofertą
14.1. Termin związania ofertą wynosi 30 dni.
14.2. Bieg terminu związania ofertą zaczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
15. Przed podpisaniem umowy zamawiający będzie wymagał wniesienia przez wybranego Wykonawcę zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
Dodatkowe informacje dot. zabezpieczenia należytego wykonania umowy zawarto w ust. 12 swz.
16. Środki
ochrony prawnej
16.1. Wykonawcy, który złożył ofertę cenową przysługuje prawo do wniesienia protestu do Nadleśniczego Nadleśnictwa Starachowice w terminie 3 dni roboczych od daty ogłoszenia wyników wyboru oferty najkorzystniejszej.
16.2. Nadleśniczy rozpatruje zastrzeżenia w terminie 3 dni roboczych. W przypadku uznania zasadności zastrzeżenia, Zamawiający powtarza procedurę w niezbędnym zakresie wynikającym z uznanego protestu, powiadamiając wszystkich Wykonawców.
16.3. W przypadku nie uwzględnienia protestu Nadleśniczy powiadomi o tym Wykonawcę wnoszącego protest.
16.4. Nadleśnictwo zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyny, oraz bez prawa do protestów i odwołań.
Szczegółowy opis postępowania znajduje się w załączonej specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego
2025-01-21
10:43:27
|
Rafał Adamczyk |
W
załączeniu
zawiadomienie
o
rozstrzygnięciu
postępowania.
Załączniki |
Przedmiot zamówienia Importuj dane z XLS
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?
Załączniki
