- Strona główna
- Postępowanie ID 1064484
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie ID: 1064484 :
RZP.7011.3.2025 Wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót dla zadania pn. "Budowa ul. Leśna Polana" w Kwidzynie
Wystawiający
-
UżytkownikMałgorzata Jercha
-
Organizacja
-
OddziałZespół ds. Rozwoju Miasta i Zamówień Publicznych
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2025-02-18 10:54:00
-
Składania2025-02-25 09:00:00
-
Otwarcie ofert2025-02-25 09:05:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
Miasto Kwidzyn zaprasza do złożenia oferty na wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych budowy dla zadania „Budowa ul. Leśna Polana” w Kwidzynie.
1. Zakres zamówienia obejmuje:
1) wykonanie mapy do celów projektowych,
2) wykonanie dokumentacji projektowej (w ilości 6 egz. w tym 1 egz. bez danych osobowych) dotyczącej uzyskania niezbędnych warunków, decyzji i uzgodnień niezbędnych dla dokonania zgłoszenia robót lub uzyskania pozwolenia na budowę (zgodnie z ustawą „Prawem budowlanym” t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 725 z późn. zm.),
3) wykonanie projektu technicznego (4 egz.),
4) wykonanie kosztorysu inwestorskiego i przedmiaru robót (1 egz.),
5) wykonanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (4 egz.),
6) uzyskanie ostatecznej decyzji pozwolenie na budowę,
7) wykonanie projektu stałej organizacji ruchu wraz z uzgodnieniami.
2. Dokumentację projektową, przedmiary robót, kosztorysy inwestorskie, specyfikacje techniczne, należy wykonać zgodnie z:
1) Ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (tj. Dz. U. z 2024 r., poz. 725 z późn. zm.),
2) Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 1609 z późn. zm.),
3) Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym (Dz. U. 2021, poz. 2458).
3. Zakres dokumentacji:
2) budowa odwodnienia drogi,
3) budowa kanału technologicznego (jeśli zajdzie potrzeba).
4. Dokumentacja projektowa winna zawierać opracowania branżowe w zakresie niezbędnym do wykonania inwestycji, tj. projekt drogowy, odwodnienia oraz innych przyłączy, jeśli będą niezbędne.
5. Dokumentację należy uzgodnić z gestorami sieci oraz na Naradzie Koordynacyjnej.
6. Wymagane będzie sporządzenie koncepcji zagospodarowania pasa drogowego do zatwierdzenia przez Zamawiającego.
7. Wykonawca na bieżąco będzie uzgadniał z Zamawiającym wszystkie proponowane rozwiązania materiałowo - funkcjonalne.
8. Dokumentacja może zawierać opracowania branżowe w zakresie niezbędnym do usunięcia kolizji z istniejącym uzbrojeniem terenu uzgodnione z zarządcami sieci.
9. Formę elektroniczną dokumentacji należy zapisać w formacie PDF oraz w formatach plików źródłowych (np.: *.doc, *.docx, *.xls, *.xlsx, *.kst, *.dwg, *.dxf itp.).
10. Teren opracowania objęty jest w całości miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego Uchwała Nr V/27/2011 Rady Miejskiej w Kwidzynie z dnia 24.02.2011 r. w sprawie uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego pn. „Dolina Liwy” w Kwidzynie.
11. Zamawiający posiada mapę informacyjną.
12. Zamówienie winno być wykonane w terminie: określonym przez oferenta (pożądany termin 3 miesiące od dnia podpisania umowy). Termin wykonania zadania liczony będzie od dnia podpisania umowy do dnia złożenia wniosku o pozwolenie na budowę.
13. Oferty podlegać będą ocenie na podstawie następujących kryteriów:
1) Cena: 80%
2) Termin: 20%
14. Wymagania stawiane Wykonawcy:
1) dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zmówienia,
2) posiadanie stosownych pozwoleń wymaganych prawem na prowadzenie działalności w zakresie, którego dotyczy zapytanie ofertowe.
15. Warunki i forma płatności - przelewem 14 dni od daty otrzymania faktury po wykonaniu umowy.
16. Okres gwarancji: uprawnienia Zamawiającego z tytułu gwarancji poprawności wykonania dokumentacji projektowej wygasają w stosunku do Wykonawcy wraz z wygaśnięciem odpowiedzialności wykonawcy robót realizowanych na podstawie tej dokumentacji.
17. Termin związania ofertą wynosi 30 dni.
18. Przy składaniu oferty prosimy o podanie nazwy i adresu firmy oraz danych kontaktowych oferenta.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego
Przedmiot zamówienia Importuj dane z XLS
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?
Załączniki
