- Strona główna
- Postępowanie ID 1072861
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie ID: 1072861 :
Roboty budowlane polegające na naprawie dwóch biegów schodowych schodów zewnętrznych wraz z zadaszeniami do budynku „L” (akademik nr 1) Szkoły Policji w Katowicach
Wystawiający
-
UżytkownikMarcin Kurpas
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2025-03-05 13:19:00
-
Składania2025-03-17 12:00:00
-
Otwarcie ofert-
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajRobota budowlana
Wymagania i specyfikacja
Roboty
budowlane polegające na naprawie dwóch biegów schodowych schodów zewnętrznych
wraz z zadaszeniami do budynku „L” (akademik nr 1) Szkoły Policji w Katowicach
przy ul. gen. Jankego 276.
CHARAKTERYSTYKA
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane
polegające na naprawie dwóch biegów schodowych schodów zewnętrznych wraz z zadaszeniami
do budynku „L” (akademik nr 1) Szkoły Policji w Katowicach przy ul. gen. Jankego 276.
Szczegółowy zakres robót został zawarty w
specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (załącznik nr 1), opisie przedmiotu zamówienia (załącznik
nr 2) oraz przedmiarze (załącznik nr 3).
1.
Wykonawca winien wykonać roboty budowlane z
wykorzystaniem własnego sprzętu, i narzędzi, a ich koszty wliczyć w
wynagrodzenie.
2.
Dojazd Wykonawcy do Zamawiającego następuje na
jego koszt i ryzyko.
3.
Wykonawca
ubiegający się o udzielenie zamówienia musi udzielić gwarancji na wykonane roboty na okres 36 miesięcy.
4.
Zamawiający
zastrzega, że wszystkie prace realizowane będą przy zachowaniu ciągłego
działania Szkoły i nie mogą uniemożliwiać jej funkcjonowania.
5.
Sposób obliczenia ceny.
1) Zamawiający
ustala, iż wynagrodzenie należne Wykonawcy za zrealizowanie robót budowlanych,
będących przedmiotem niniejszego postępowania, będzie wynagrodzeniem ryczałtowym, które obejmuje wszystkie koszty
wykonania przedmiotu zamówienia określonego w zapytaniu ofertowym.
2) Cenę oferty
należy wyliczyć w oparciu o przyjęty zakres zamówienia wynikający z treści
zapytania ofertowego, z uwzględnieniem wszystkich kosztów i składniki niezbędne
do realizacji przedmiotu zamówienia oraz prac i czynności niezbędnych do
prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia.
3) Cena musi
uwzględniać wszystkie wymagania niniejszego zapytania ofertowego oraz obejmować
wszelkie koszty jakie poniesie Wykonawca z tytułu realizacji przedmiotu
zamówienia w sposób należyty oraz zgodny z obowiązującymi przepisami prawa,
wiedzą oraz sztuką budowlaną.
6.
Zamawiający wymaga odbycia wizji lokalnej przed
złożeniem oferty pod rygorem odrzucenia oferty. W tym celu Zamawiający wyznacza
termin wizji lokalnej na dzień 13 marca
2025 r. o godz. 9.00. W uzasadnionych
przypadkach dopuszcza się wizję lokalną w innym terminie po uprzednim jej
ustaleniu.
7.
Pytania co do treści zamówienia należy składać za
pomocą platformy zakupowej.
8.
Termin
zakończenia realizacji prac budowlanych przedmiotowego zamówienia wyznacza się na 60 dni od dnia podpisania umowy.
9.
Zamawiający przewiduje możliwość
przeprowadzenia licytacji elektronicznej.
10. Powyższe
postępowanie nie jest w żaden sposób wiążące dla stron i nie musi się zakończyć
wyborem Wykonawcy.
WYMAGANIA,
WARUNKI
Warunkiem złożenia oferty jest zapoznanie się
z treścią umowy stanowiącej załącznik nr 2 do niniejszego zapytania i wymagań
Zamawiającego.
Niezbędne jest posiadanie przez Wykonawcę opłaconej polisy, a w
przypadku jej braku innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że
Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie
prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Warunkiem koniecznym do wzięcia udziału w postępowaniu jest
przeprowadzenie przez Wykonawcę wizji lokalnej, która odbędzie się w dniu 13 marca 2025 r. o godz. 9:00.
Akceptując wymagania Zamawiającego, Wykonawca wyraża zgodę na wszystkie warunki i postanowienia oraz zobowiązuje się do ich
przestrzegania. Jeżeli Wykonawca nie akceptuje poniższych wymagań i warunków
proszony jest
o nieskładanie oferty.
- Zamawiający wymaga, aby oferta była
ważna minimum 30 dni.
2.
Dojazd
Wykonawcy do Zamawiającego nastąpi na jego koszt i ryzyko.
3. Wykonawca oświadcza, iż
znana jest mu specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz dysponuje wiedzą, środkami i materiałami niezbędnymi do realizacji przedmiotowego zadania.
4. Wykonawca przystępujący
do postępowania winien prowadzić przedmiot działalności związany z zamówieniem
i legitymować się odpowiednim wpisem w tym zakresie.
5. Wykonawca musi posiadać wiedzę
i doświadczenie w zakresie do stosowanej technologii czyszczenia i
polimeryzacji posadzek oraz posiadać odpowiedni sprzęt.
6. Odbioru końcowego robót
ze strony Zamawiającego dokonuje osoba przez niego upoważniona.
7. Podstawą do wystawienia
przez Wykonawcę faktury za wykonane roboty jest protokół odbioru końcowego
potwierdzającego, że roboty zostały wykonane bez uwag i zastrzeżeń.
8. Zamawiający przewiduje
przeprowadzenie aukcji bądź licytacji na platformie zakupowej.
KARY I INNE POSTANOWIENIA
1. Zgodnie z zapisami umowy.
Dodatkowe warunki realizacji zamówienia:
Zamawiający zastrzega, że Wykonawca nie może zbyć lub przenieść zobowiązań Zamawiającego powstałych w wyniku realizacji niniejszych robót, a będących należnościami Wykonawcy na rzecz innych podmiotów.
INFORMACJA
Zamawiający informuje, że postępowanie nie musi zakończyć się wyborem Wykonawcy.
Osobami upoważnionymi przez Zamawiającego do kontaktowania się z Wykonawcami są: podkom. Piotr Wita ekspert Wydziału Zaopatrzenia tel. 47 8516464 oraz asp. szt. Marcin Kurpas asystent Wydziału Zaopatrzenia tel. 47 8516432 w dni robocze w godzinach 8:00-14:00.
Załączniki do postępowania
Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego
2025-03-05
13:44:27
|
Marcin Kurpas | Postępowanie zostało unieważnione. Uzasadnienie: brak załączników |
Przedmiot zamówienia Importuj dane z XLS
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?
Załączniki
