- Strona główna
- Postępowanie ID 1074133
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie ID: 1074133 :
PZ/2/2025 „Dostawa piasku, humusu oraz kruszyw”
Wystawiający
-
UżytkownikAneta Oleś
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2025-03-07 12:36:00
-
Składania2025-03-14 09:00:00
-
Otwarcie ofert2025-03-14 09:05:00
-
TrybPrzetarg regulaminowy - FA
-
RodzajDostawy
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono specyfikację oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia.
Wymagania i specyfikacja
1. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa piasku, humusu oraz kruszyw.
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia został zawarty w ZAŁĄCZNIKU NR 2 do Materiałów Przetargowych – formularzu cenowym oraz we wzorze umowy stanowiącym ZAŁĄCZNIK NR 3 do Materiałów Przetargowych.
Na przedmiot zamówienia Wykonawca udziela Zamawiającemu 12 miesięcznej gwarancji jakości. Okres gwarancji w stosunku do części Przedmiotu umowy objętej Zamówieniem biegnie od dnia podpisania dokumentu pokwitowania, o którym mowa w § 4 ust. 4 wzoru umowy – ZAŁĄCZNIKU NR 3 do Materiałów Przetargowych.
UWAGA:
Umowa na realizację zamówienia będzie zawarta do kwoty jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
2. Kod CPV:
a) Kod główny:14210000-6 – Żwir, piasek, kamień kruszony i kruszywa
3. Termin realizacji: do 12 miesięcy lub do wyczerpania środków finansowych określonych w § 4 ust. 2 wzoru umowy – ZAŁĄCZNIKA NR 3 do Materiałów Przetargowych, z zastrzeżeniem zapisów § 2 ust. 3 wzoru umowy – ZAŁĄCZNIKA NR 3 do Materiałów Przetargowych. Wykonawca zobligowany będzie do wykonania złożonych zamówień po okresie obowiązywania umowy, jeżeli zamówienie zostało złożone w okresie jej obowiązywania.
4. Oferty częściowe, wariantowe i uzupełniające:
• Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych,
• Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych,
• Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówienia uzupełniającego.
5. Wycena oferty oraz kryteria jej oceny i ich znaczenie:
Przy wyborze oferty zamawiający będzie kierował się wyłącznie ceną. Najkorzystniejszą ofertą będzie oferta z najniższą ceną.
Wybór oferty najkorzystniejszej zostanie dokonany w oparciu o kryterium najniższej ceny obliczonej na podstawie formularza cenowego oraz formularza ofertowego.
Wartość wskazana w formularzu oferty służy jedynie porównaniu cen, w celu wyłonienia najkorzystniejszej oferty.
6. Wykaz dokumentów, które należy złożyć wraz z ofertą:
1) wypełniony i podpisany formularz ofertowy – Załącznik nr 1 do Materiałów Przetargowych,
2) wypełniony i podpisany formularz cenowy- Załącznik nr 2 do Materiałów Przetargowych.
Ofertę wraz z wymaganymi załącznikami składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej, tj. w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W procesie składania oferty na Platformie Zakupowej, kwalifikowany podpis elektroniczny lub podpis zaufany lub podpis osobisty Wykonawca składa bezpośrednio na dokumentach, które następnie przesyła za pośrednictwem Platformy Zakupowej.
7. Podstawy wykluczenia: Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawców z postępowania w następujących przypadkach:
a) który nie wykazał spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia z postępowania,
b) wobec którego jako podmiotu zbiorowego sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienie na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary,
c) wobec którego orzeczono tytułem środka zapobiegawczego zakaz ubiegania się o zamówienia publiczne,
d) wobec których zaistniały przesłanki wymienione w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz. U. z 2024 poz. 507 z późn. zm.).
8. Postępowanie prowadzone jest na podstawie Regulaminu udzielania zamówień przez Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o. o. w Gliwicach, w szczególności w oparciu o § 33 oraz § 37 pkt 11.
9. Zamawiający uzna za ofertę najkorzystniejszą ofertę najtańszą oraz spełniającą wszystkie wymagania przewidziane w Materiałach Przetargowych.
10. Załączniki do postępowania:
1) Formularz ofertowy – Załącznik nr 1 do Materiałów Przetargowych,
2) Formularz cenowy- Załącznik nr 2 do Materiałów Przetargowych,
3) Wzór umowy – Załącznik nr 3 do Materiałów Przetargowych.
W związku z powyższym przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do komunikacji z Zamawiającym.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego
2025-03-18
13:41:42
|
Aneta Oleś |
Raport
wyboru
ofert
-
w
załączeniu.
Załączniki |
2025-03-17
09:19:04
|
Aneta Oleś |
Informacja
z
otwarcia
ofert
-
w
załączeniu.
Załączniki |
Przedmiot zamówienia Importuj dane z XLS
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?
Załączniki
