- Strona główna
- Postępowanie ID 1074289
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie ID: 1074289 :
Opracowanie dokumentacji projektowo–kosztorysowej dla zadania pn.: „Dostawa i montaż kotła warzelnego do pomieszczenia kuchni w budynku „U” stołówka Szkoły Policji w Katowicach”
Wystawiający
-
UżytkownikMarcin Kurpas
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2025-03-07 11:23:00
-
Składania2025-03-21 12:00:00
-
Otwarcie ofert-
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
Opracowanie dokumentacji projektowo–kosztorysowej dla
zadania
pn.: „Dostawa i montaż kotła warzelnego do pomieszczenia kuchni w budynku
„U” stołówka Szkoły Policji w Katowicach”.
Kod
CPV: 71240000-2 usługi architektoniczne inżynieryjne i planowania.
Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na
wykonaniu kompleksowej dokumentacji projektowej służącej określeniu koniecznych
prac umożliwiających zamontowanie kotła warzelnego gazowego o pojemności 500 l
w pomieszczeniu kuchni w budynku „U” (stołówka) Szkoły Policji w Katowicach przy ul. gen. Jankego 276.
- Zakres opracowania dokumentacji obejmuje w szczególności:
-
wykonanie ekspertyzy stropu pod kątem możliwości
umiejscowienia kotła warzelnego o pojemności 500 l,
-
w przypadku konieczności wykonanie projektu
wzmocnienia stropu lub wykonanie miejscowego wzmocnienia pod montaż kotła,
-
inwentaryzacja w zakresie wymaganym do realizacji
zadania,
-
projekt doprowadzenia wymaganych mediów do kotła:
inst. wod-kan, inst. gazowej, inst. elektryczna,
-
projekt wykonania wyciągu nad kotłem wraz z projektem
zasilania oraz sterowania,
-
uzyskanie wymaganych przepisami prawa pozwoleń lub
dokonanie stosownych zgłoszeń dla prac ich wymagających,
- dokumentacja projektowa wymagana do uzyskania pozwoleń
lub dokonanie stosownych zgłoszeń – w przypadku wystąpienia takiej
konieczności,
- dokumentacja projektowa – wykonawcza dla zrealizowania
celu jakim jest montaż kotła warzelnego o pojemności 500 l. W skład powyższej
dokumentacji wchodzą m.in. projekt wzmocnienia stropu (jeśli wystąpi taka
konieczność), ew. montaż konstrukcji wsporczej pod kocioł, projekty
poszczególnych instalacji.
- Zakres przewidywanych prac obejmuje w szczególności:
-
montaż kotła warzelnego o pojemności 500 l,
-
doprowadzenie niezbędnych instalacji do funkcjonowania
kotła (inst. wod-kan, inst. gazowej, inst. elektryczna),
-
wykonanie odpływu w posadzce przy kotle,
-
wykonanie wzmocnienia stropu lub podpory pod planowany
kocioł (w przypadku takiej konieczności),
-
montaż wyciągu nad kotłem wraz z doprowadzeniem do
niego zasilania oraz sterowaniem.
- Forma dokumentacji:
-
projekt wykonawczy – 3 egz.,
-
przedmiar robót – 3 egz.,
-
specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót
budowlanych – 3 egz.,
-
kosztorys inwestorski – 2 egz.
- Komplet ww. dokumentacji Wykonawca winien przekazać Zamawiającemu
również w postaci elektronicznej na nośniku elektronicznym w wersji
oryginalnej utworzonej przez poszczególne programy projektowe oraz
kosztorysowe w tym *.ath, jak również przekonwertowane do formatu *.pdf.
- Projekt powinien zawierać
także opis prac towarzyszących, w tym konieczność wykonania prac
związanych z niezbędnym przemieszczaniem w trakcie prowadzonych robót
istniejącego wyposażenia kwaterunkowego obiektu.
- Wykonawca po zapoznaniu
się z obiektem zaproponuje rozwiązania materiałowe, technologię wykonania
oraz dodatkowy niezbędny zakres do przeprowadzenia remontu obiektu.
Projekt winien zawierać poprawę rozwiązań funkcjonalno-użytkowych, np.
oświetlenia, jak również uwzględniać oszczędność zużycia mediów.
- Zamawiający udostępni
Wykonawcy posiadaną dokumentację techniczną.
- Wykonawca winien wykonać
usługę z wykorzystaniem własnego sprzętu, i narzędzi, a ich koszty wliczyć w wynagrodzenie.
- Dojazd Wykonawcy do
Zamawiającego następuje na jego koszt i ryzyko.
- Zamawiający zastrzega, że
wszystkie prace realizowane będą przy zachowaniu ciągłego działania Szkoły
i nie mogą uniemożliwiać jej funkcjonowania.
- Sposób obliczenia ceny.
1) Zamawiający ustala, iż wynagrodzenie należne Wykonawcy za zrealizowanie
usługi, będącej przedmiotem niniejszego postępowania, będzie wynagrodzeniem ryczałtowym,
które obejmuje wszystkie koszty wykonania przedmiotu zamówienia określonego w
zapytaniu ofertowym.
2) Cenę oferty należy wyliczyć w oparciu o przyjęty zakres zamówienia
wynikający z treści zapytania ofertowego, z uwzględnieniem wszystkich
kosztów i składniki niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia
i czynności niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia.
3) Cena musi uwzględniać wszystkie wymagania niniejszego zapytania ofertowego
oraz obejmować wszelkie koszty jakie poniesie Wykonawca z tytułu realizacji przedmiotu zamówienia w sposób należyty oraz zgodny z obowiązującymi przepisami prawa, wiedzą oraz sztuką budowlaną.
- Zamawiający wymaga odbycia
wizji lokalnej przed złożeniem oferty pod rygorem odrzucenia oferty. W tym
celu Zamawiający wyznacza termin wizji lokalnej na dzień 17 marca 2025 r. o godz. 9.00.
W uzasadnionych przypadkach dopuszcza się wizję lokalną w innym terminie
po uprzednim jej ustaleniu.
- Pytania co do
treści zamówienia należy składać za pomocą platformy zakupowej.
- Termin zakończenia
realizacji dokumentacji wraz z uzyskanie koniecznych decyzji lub braku
sprzeciwu wyznacza się na 60 dni
od dnia podpisania umowy.
- Zamawiający przewiduje
możliwość przeprowadzenia licytacji elektronicznej.
- Powyższe postępowanie nie
jest w żaden sposób wiążące dla stron i nie musi się zakończyć wyborem
Wykonawcy.
- Zamawiający wymaga, aby oferta była ważna minimum 30 dni.
- Wykonawca przystępujący do
postępowania winien prowadzić przedmiot działalności związany z
zamówieniem i legitymować się odpowiednim wpisem w tym zakresie.
- Odbioru dokumentacji ze
strony Zamawiającego dokonuje osoba przez niego upoważniona.
WYMAGANIA, WARUNKI
Warunkiem
złożenia oferty jest zapoznanie się z treścią umowy stanowiącej
załącznik nr 2 do niniejszego zapytania i wymagań Zamawiającego.
Niezbędne
jest posiadanie przez Wykonawcę opłaconej polisy, a w przypadku jej braku
innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony
od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Warunkiem koniecznym do wzięcia udziału w postępowaniu jest przeprowadzenie
przez Wykonawcę wizji lokalnej, która odbędzie się w dniu 17 marca 2025 r. o godz. 9:00.
Akceptując
wymagania Zamawiającego, Wykonawca wyraża zgodę na wszystkie warunki i postanowienia oraz zobowiązuje się do ich
przestrzegania. Jeżeli Wykonawca nie akceptuje poniższych wymagań i warunków
proszony jest
o nieskładanie oferty.
KARY
I INNE POSTANOWIENIA
1. Zgodnie z zapisami umowy.
Dodatkowe warunki realizacji
zamówienia:
Zamawiający zastrzega, że Wykonawca nie może zbyć
lub przenieść zobowiązań Zamawiającego powstałych w wyniku realizacji
niniejszej usługi, a będących należnościami Wykonawcy na rzecz innych
podmiotów.
INFORMACJA
Zamawiający informuje, że postępowanie nie musi
zakończyć się wyborem Wykonawcy.
Osobami upoważnionymi przez
Zamawiającego do kontaktowania się z Wykonawcami są: podkom. Piotr Wita ekspert
Wydziału Zaopatrzenia tel. 47 8516464 oraz asp. szt. Marcin Kurpas asystent Wydziału Zaopatrzenia tel. 47 8516432 w dni
robocze w godzinach 8:00-14:00.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego
Przedmiot zamówienia Importuj dane z XLS
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?
Załączniki
