- Strona główna
- Postępowanie ID 1076855
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie ID: 1076855 :
Usługa w postaci czyszczenia i przeglądu eksploatacyjnego separatora skrobi.
Wystawiający
-
Użytkownik
Natalia Lieber
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2025-03-12 14:13:00
-
Składania2025-03-19 12:00:00
-
Otwarcie ofert-
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
CHARAKTERYSTYKA
Usługa w
postaci czyszczenia i przeglądu eksploatacyjnego separatora skrobi- objętość
separatora ok. 6,10 m3 (warstwa skrobi około 120 cm). Usługa obejmuje również
czynności tj. odbiór, transport oraz utylizacja odpadu. Dokument niezbędny
i jednocześnie potwierdzający prawidłowe wykonanie usługi to Karta Przekazania
Odpadu o oznaczeniu: 02 03 01 – Szlamy z mycia, oczyszczania, obierania,
odwirowania i oddzielania surowców.
WYMAGANIA, WARUNKI
Warunkiem złożenia oferty jest
zapoznanie się z treścią przedstawionej poniżej informacji dotyczącej wymagań
Zamawiającego. Akceptując wymagania Zamawiającego, Wykonawca wyraża zgodę na
wszystkie warunki i postanowienia oraz zobowiązuje się do ich przestrzegania.
Jeżeli Wykonawca nie akceptuje poniższych wymagań i warunków proszony jest
o nieskładanie oferty.
- Zamawiający wymaga, aby oferta była ważna
minimum 30 dni.
2.
Wykonawca
wykona usługę z wykorzystaniem własnego sprzętu, narzędzi
i materiałów, a ich koszty będą wliczone w wynagrodzenie za usługę.
3.
Dojazd
Wykonawcy do Zamawiającego nastąpi na jego koszt i ryzyko.
4.
Wykonawca
oświadcza, iż znana jest mu specyfikacja techniczna wykonania
i odbioru usługi oraz dysponuje wiedzą, środkami i materiałami niezbędnymi
do wykonania zlecenia.
5.
Wykonawca
zobowiązany jest wykonywać zlecenie w dniach roboczych
od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 - 15.00.
- Jeżeli realizowane zlecenie będzie niezgodne ze specyfikacją
z zapytania ofertowego Zamawiający zastrzega sobie możliwość rezygnacji
z realizacji niniejszego zlecenia przez wskazanego Wykonawcę. W takiej sytuacji dokona wyboru kolejnego oferenta obciążając różnicą kosztów Wykonawcę, który usługi nie zrealizował.
7.
Warunkiem dokonania odbioru oraz płatności będzie protokół
potwierdzający wykonanie zlecenia oraz Karta Przekazania Odpadu (kod odpadu 02
03 01).
KARY
UMOWNE I INNE POSTANOWIENIA
1. Wykonawca
zapłaci Zamawiającemu karę umowną za zwłokę w wykonaniu zlecenia w wysokości 2%
wynagrodzenia za każdy dzień zwłoki.
2. W
przypadku, gdy zwłoka w realizacji zlecenia przekroczy 10 dni Zamawiający może
odstąpić od zlecenia z przyczyn za które odpowiedzialność ponosi Wykonawca.
3. Wykonawca
zapłaci Zamawiającemu karę umowną za odstąpienie od realizacji zlecenia z
przyczyn leżących po stronie Wykonawcy w wysokości 20% wartości zlecenia.
4. Wykonawca
upoważnia Zamawiającego do potrącenia z faktury kwot wynikających z kar umownych
określonych w zleceniu.
DODATKOWE WARUNKI REALIZACJI ZAMÓWIENIA
Zamawiający
zastrzega, że Wykonawca nie może zbyć lub przenieść zobowiązań Zamawiającego
powstałych w wyniku realizacji niniejszego zlecenia, a będących należnościami
Wykonawcy na rzecz innych podmiotów.
INFORMACJA
Zamawiający informuje, że postępowanie nie musi zakończyć się
wyborem Wykonawcy.
Osobą upoważnioną przez Zamawiającego do kontaktowania się z
Wykonawcami jest Pani Natalia Lieber, tel. 47 851 64 66 od poniedziałku do
piątku w godzinach
8:00 – 15:00.
TERMIN REALIZACJI : do 31 marca 2025 r. ;
WARUNKI PŁATNOŚCI : 30 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury.
Załączniki do postępowania
Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego
Przedmiot zamówienia Importuj dane z XLS
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?
Załączniki
