- Strona główna
- Postępowanie ID 1077563
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie ID: 1077563 :
GK-Z.222.4.2025 Dostawa materiałów biurowych dla Powiatowego Biura Geodezji i Katastru w Świdnicy
Wystawiający
-
UżytkownikElżbieta Kutyba
-
Organizacja
-
OddziałPowiatowe Biuro Geodezji i Katastru w Świdnicy
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2025-03-13 13:29:00
-
Składania2025-03-18 12:00:00
-
Otwarcie ofert2025-03-18 12:05:00
-
Tryb
-
RodzajDostawy
Wymagania i specyfikacja
W związku z prowadzanym rozeznaniem cenowym dotyczącym dostawy dla Powiatowego Biura Geodezji i Katastru w Świdnicy materiałów biurowych, działając w oparciu o zapisy regulaminu dotyczącego udzielania zamówień o wartości poniżej 130.000 zł, zaprasza się do złożenia oferty na dostawę materiałów biurowych wyszczególnionych w formularzu zamówienia.
I. Zamawiający:
Powiatowe Biuro Geodezji i Katastru w Świdnicy NIP: 884-27-27-988 58-100 Świdnica, ul. Parkowa 2
II. Opis przedmiotu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych, zwanych w dalszej części materiałami, wyszczególnionych w formularzu zamówienia będącym załącznikiem do zapytania ofertowego, w ilości i rodzaju określonym w zamówieniu.
2. Termin realizacji zamówienia - dostawa do dnia 25.03.2025 r.
3. Oferta Wykonawcy musi uwzględniać wszystkie koszty związane z prawidłową realizacją zamówienia, w tym koszt towaru, podatek vat, koszt opakowania, transportu, rozładunku i dostarczenie do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, koszty osobowe, koszt przygotowania oferty.
4. Kryterium wyboru 100% cena.
5. Zamawiający planuje, że dostawa materiałów zrealizowana zostanie nie później niż do 25 marca 2025 r.
III. Wymagania Zamawiającego oraz sposób realizacji zamówienia.
1. Wymagania stawiane Wykonawcy:
1) prowadzenie działalności gospodarczej tożsamej z przedmiotem zamówienia;
2) posiadanie wiedzy i doświadczenia zawodowego oraz dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym oraz kadrowym zapewniającym prawidłowe wykonanie zamówienia;
3) nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 108 ustawy Prawo zamówień publicznych;
4) wypełnienie formularza elektronicznego na platformie zakupowej;
2. Realizacja zamówienia nastąpi po wyborze najkorzystniejszej oferty na podstawie pisemnego zamówienia (potwierdzenia).
3. Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia publicznego będzie zobowiązany do dostawy wszystkich wyszczególnionych w zamówieniu materiałów w terminie wskazanym w części II pkt. 2 jednorazowo.
4. Jeżeli Wykonawca dostarczony towar, który nie będzie zgodny z opisem, uszkodzony lub wadliwy to Zamawiający może odmówić przyjęcia towaru. Wówczas Wykonawca zobowiązany jest towar wymienić na zgodny z opisem i pełnowartościowy, a odbiór towaru od Zamawiającego nastąpi na koszt Wykonawcy.
5. Wszystkie materiały należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego, 58-100 Świdnica, ul. Parkowa 2, do pomieszczenia wskazanego przez Zamawiającego.
6. Płatność w ciągu 14 dni od dnia dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Wykonawca wystawi fakturę po zrealizowaniu dostawy w całości (po dostawie wszystkich wyszczególnionych materiałów biurowych). Fakturę należy wystawić na dane:
Nabywca: Powiat Świdnicki, 58-100 Świdnica, ul. Marii Skłodowskiej - Curie 7, NIP 8842369827, odbiorca i płatnik: Powiatowe Biuro Geodezji i Katastru w Świdnicy, 58-100 Świdnica, ul. Parkowa 2.
7. Zamawiający dokona sprawdzenia pod względem ilościowym i zgodności z opisem dostarczonego towaru w miarę możliwości w dniu dostawy, a jeżeli nie będzie to możliwe, to w następnym dniu roboczym po dostawie. Jednocześnie zastrzega sobie możliwość zgłaszania uwag oraz żądania wymiany, w przypadkach, o którym mowa w ust. 4. Dla sprawności komunikowania się Wykonawca wskaże osobę kontaktową i adres e-mail, na które Zamawiający będzie kierował ewentualne uwagi dotyczące dostawy.
IV. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazania oświadczeń i dokumentów w ramach procedury zapytania ofertowego.
Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawca powinni przekazywać pisemnie za pomocą platformy zakupowej https://platformazakupowa.pl/sp_swidnica (np. poprzez funkcję Wyślij zapytanie).
V. Osoby po stronie Zamawiającego uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami.
1. Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania jest: Elżbieta Kutyba e-mail: e.kutyba@geodezja.swidnica.pl, tel./fax 74 852 33 74 wew.230.
2. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienia dotyczące zamówienia pisemnie w godzinach pracy Powiatowego Biura Geodezji i Katastru w Świdnicy od poniedziałku do piątku do dnia 17 marca 2025 r. do godz.15.00. Zapytania złożone po tym terminie mogą pozostać bez odpowiedzi.
VI. Miejsce i termin składania oferty cenowej.
Ofertę cenową załączonego do zapytania wzoru należy złożyć za pośrednictwem platformy zakupowej https://platformazakupowa.pl/sp_swidnica do dnia 18 marca 2025 r. do godz. 12:00.
VII. Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych w ramach prowadzonego postępowania.
W
ramach prowadzonego postępowania GK-Z.222.4.2025 o udzielenie
zamówienia publicznego realizowanego w formie zapytania ofertowego będą
przetwarzane dane osobowe zawarte w złożonych ofertach. Ponadto dane
osobowe zawarte w wybranej ofercie będą przetwarzane dla potrzeb
zawarcia umowy i jej dalszej realizacji.
Wypełniając obowiązek prawny uregulowany zapisami art. 13 rozporządzenia
Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016
r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych
osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia
dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), dalej jako
„RODO”, Powiatowe Biuro Geodezji i Katastru w Świdnicy informuje, iż:
1. Administratorem
Danych Osobowych Pana/Pani będzie Powiatowe Biuro Geodezji i Katastru w
Świdnicy, 58-100 Świdnica, ul.Parkowa 2, zwane dalej „ADO”.
Skontaktować z nim można się poprzez adres e-mail:
sekretariat@geodezja.swidnica.pl lub pisemnie na adres siedziby
administratora;
2. Inspektorem
Ochrony Danych (IOD) w Powiatowym Biurze Geodezji i Katastru w Świdnicy
jest Pan Wojciech Chudziński. Skontaktować się z nim można poprze
e-mail: iodo@geodezja.swidnica.pl lub pisemnie na adres siedziby
administratora;
3. Dane osobowe
zawarte w ofercie będą przetwarzane w celu prawidłowego udzielenie
zamówienia publicznego a w przypadku wyboru oferty dla potrzeb zawarcia
umowy i jej dalszej realizacji; podstawą
prawną przetwarzania danych jest art.6 ust.1 lit b i c RODO;
dobrowolne podanie
numeru telefonu kontaktowego lub adresu e-mailowego w ofercie lub
formularzu elektronicznym traktowane będzie jako
zgoda na ich przetwarzanie w celach kontaktowych na zasadzie art. 6 lit.
a RODO
(na podstawie Pana/Pani dobrowolnej
zgody);
4. Przekazane w ofertach dane osobowe
mogą być udostępniane odbiorcom danych w rozumieniu art.4 pkt.9 RODO, w
szczególności podmiotom świadczącym usługi w zakresie
przemieszczania i doręczania przesyłek, podmiotom świadczącym usługę w zakresie
obsługi prawnej jednostki, dostawcy systemów
informatycznych i usług IT oraz w związku z realizacją obowiązku ustawowego w zakresie udzielenia informacji publicznej;
5. Dane
osobowe mogą być przekazywane organom publicznym, organom ścigania lub
innym organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) w związku z
prowadzonym przez nie postępowaniem;
6. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej;
7. Pana/Pani
dane osobowe będą przetwarzane w zakresie niezbędnym do realizacji celu
przetwarzania danych osobowych, nie dłużej niż przez okres wynikający z
JRWA (jednolitego rzeczowego wykazu akt) obowiązującego u ADO;
8. Przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, ograniczenia przetwarzania;
9. W przypadku danych osobowych przetwarzanych na podstawie dobrowolnej zgody
ma Pan/Pani dodatkowo prawo do cofnięcia
zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania,
którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem, prawo żądania usunięcia
danych oraz wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania. Do pozostałych danych
osobowych nie przysługuje Panu/Pani prawo do usunięcia danych w związku z art.
17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO, przenoszenia danych, o którym mowa w art. 20
RODO oraz prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą
prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
10. Ma
Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych
Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych
Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
11. Podanie
przez Pana/Panią danych osobowych jest niezbędne dla prawidłowego
przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
Niepodanie danych spowoduje, że nie będzie możliwe uwzględnienie w
niniejszym postępowaniu złożonej oferty;
12. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez ADO, w tym profilowaniu.
VIII. Opis sposobu przygotowania oferty i uzupełnienia formularzy.
1. Cena musi uwzględniać wszystkie koszty, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji przedmiotu zamówienia: koszty przygotowania oferty, koszty transportu, ubezpieczenia na czas dostawy, itp.
2. Na załączonym formularzu oferty cenowej należy
uzupełnić cenę netto i brutto za dostawę wszystkich materiałów biurowych (cenę końcową) wyszczególnionych w formularzu zamówienia oraz
podać wysokość stawki i wartość podatku VAT.
3. W formularzu elektronicznym udostępnionym na platformie zakupowej należy podać wartość oferty netto oraz stawkę VAT. Cena oferty netto, stawka VAT musi być zgodna z ceną formularza oferty udostępnionym przez Zamawiającego.
4. Wartość cenową należy podać w złotych polskich cyfrą oraz słownie z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
IX. Informacje dodatkowe.
1. Oferta w niniejszym postępowaniu powinna być złożona
przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy. W przypadku
pełnomocników należy załączyć kopię stosownego pełnomocnictwa (upoważnienia).
2. Zamawiający nie ma obowiązku
dopytywania Wykonawcy w przypadku błędów rachunkowych oraz wątpliwości co do treści złożonej oferty.
3. Zamawiający dopuszcza możliwość przedstawienia w ofercie asortymentu równoważnego pod warunkiem, iż oferowany asortyment będzie o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych. Tam gdzie Zamawiający nie dopuszcza zastosowania produktów równoważnych w opisie nie użyto słowa równoważny, podano parametry lub oznaczenie produktu.
4. Oferta najkorzystniejsza to oferta z najniższą ceną realizacji dostawy zgodnie z opisem zamówienia.
5. Wykonawca związany jest ofertą cenową przez okres 14 dni.
6. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert cenowych.
7. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim, ceny należy podawać w PLN. Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będą w złotych polskich.
8. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. W przypadku złożenia wielu ofert Zamawiający wykluczy Wykonawcę z postępowania.
9. Wykonawca ma prawo do wprowadzania zmian lub wycofania złożonej przez
siebie oferty przed terminem upływu jej składania. W takim przypadku, jeżeli nie zrobił tego samodzielnie w platformie zakupowej, powinien powiadomić Zamawiającego poprzez wyraźne oświadczenie ZMIANA
OFERTY Z DNIA ...... lub WYCOFUJĘ OFERTĘ Z DNIA...... .
10. Zamawiający
niezwłocznie zawiadomi za
pośrednictwem platformy zakupowej wszystkich Wykonawców, którzy
ubiegali się o udzielenie niniejszego zamówienia o wyborze
najkorzystniejszej oferty cenowej.
11. Jeżeli
Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od dostarczenia zamówionego towaru Zamawiający może wybrać kolejną ofertę
najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez konieczności prowadzenia
nowej procedury wyboru Wykonawcy.
12. Zamawiający zastrzega sobie, że może pozostawić niniejsze zapytanie bez rozstrzygnięcia oraz możliwość odstąpienia od realizacji niniejszego zamówienia bez podania przyczyny.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego
Przedmiot zamówienia Importuj dane z XLS
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?
Załączniki
