- Strona główna
- Postępowanie ID 1081901
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie ID: 1081901 :
Dostawa zestawów asekuracyjnych do prac wysokościowych
Wystawiający
-
UżytkownikMalwina Pawełas
-
Organizacja
-
OddziałNU - Zamówienia i Umowy
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2025-03-21 10:32:00
-
Składania2025-03-26 10:00:00
-
Otwarcie ofert2025-03-26 10:05:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajDostawy
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
W imieniu Elbląskiego Przedsiębiorstwa Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. informujemy o postępowaniu wszystkich solidnych wykonawców do składania ofert na dostawę zestawów
asekuracyjnych do prac wysokościowych.
Opis przedmiotu zamówienia:
1. Zakup dwóch zestawów marki PROTEKT, z czego każdy powinien się składać z:
a) szelek bezpieczeństwa P 05:
- przedni i tylny punkt zaczepowy,
- pas i boczne klamry zaczepowe,
- rozmiar M-XL,
- waga do 120 kg,
- klamry wykonane ze stali ocynkowanej,
- taśmy wykonane z poliestru, o szerokości 45 mm.
b) amortyzatora bezpieczeństwa ABM z linką bezpieczeństwa LB 101 o dł. 2 m i zatrzaśnikami stalowymi AZ 011:
- linka wykonana z poliestru; lina rdzeniowa w oplocie o średnicy 10,5 mm,
- amortyzator wykonany z poliestru, z taśmy tkanej, o wymiarach 230 x 32 x 45 mm,
- zatrzaśniki stalowe o wymiarach 107 x 58 mm, wytrzymałości statycznej 25 kN i typem blokady "screw lock".
c) regulowanej linki bezpieczeństwa o dł. 2 m z zatrzaśnikami stalowymi AZ 011:
- linka wykonana z poliestru; lina rdzeniowa w oplocie o średnicy 12 mm,
- zatrzaśniki stalowe o wymiarach 107 x 58 mm, wytrzymałości statycznej 25 kN i typem blokady "screw lock".
d) torba transportowa
2. Wykonanie zgodne z wszelkimi normami bezpieczeństwa.
3. Wymagania Zamawiającego:
a) Termin realizacji zamówienia: 14 dni od daty złożenia zamówienia.
b) Miejsce dostawy: franco Magazyn EPEC ul. Fabryczna 3 82-300 Elbląg.
c) Dostawa jednorazowa.
d) Dostarczony asortyment musi być fabrycznie nowy, wolny od wad fizycznych i prawnych, wyprodukowany najpóźniej w roku poprzedzającym rok dostawy.
e) Dostarczony asortyment powinien posiadać wymagane przepisami prawa atesty, certyfikaty, świadectwa jakości oraz spełniać wszystkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem;
f) Dostarczony asortyment winien być zapakowany w sposób uniemożliwiający uszkodzenie produktów w czasie transportu oraz zabezpieczony przed dostępem osób niepowołanych. Odpowiedzialność za wszelkie uszkodzenia ponosi Wykonawca.
4. Wykonawca do oferty dołączy karty katalogowe charakterystyki produktu, certyfikaty, instrukcje użytkowania w j. polskim oraz deklarację zgodności.
5. Koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, w szczególności koszty transportu i rozładunku, ubezpieczenia na czas transportu, rozładunku, posiadania niezbędnych certyfikatów jakości ponosi Wykonawca.
6. Zamawiający może odmówić przyjęcia dostawy w przypadku stwierdzenia wad lub niekompletności dostawy (w tym brak wymaganych dokumentów). W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia nieprawidłowości w terminie 7 (siedmiu) dni od daty zgłoszenia.
7. Warunki płatności:
a) Zapłata wynagrodzenia nastąpi po dostawie, na podstawie obustronnie podpisanego dokumentu odbioru, bez zastrzeżeń Zamawiającego i faktury VAT
b) Zamawiający zobowiązuje się do zapłaty faktury za przedmiot dostawy w terminie 30 dni od daty dostarczenia faktury na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany na fakturze.
c) Za moment zapłaty strony uznają dzień obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku "Wyślij wiadomość do Zamawiającego"
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego
2025-04-10
10:13:08
|
Malwina Pawełas | Postępowanie zostało unieważnione. Uzasadnienie: Działając w oparciu o paragraf 6 ust. 19 pkt. b) „Regulaminu udzielania zamówień przez EPEC Sp z o.o. ”, Zamawiający unieważnia postępowanie, gdyż wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu. |
2025-04-08
08:45:41
|
Malwina Pawełas | Zamawiający informuje, że postępowanie zostało rozstrzygnięte. Ofertę najkorzystniejszą złożyła firma LOGO JACYGRAD, ZAWADZKI Spółka Jawna ul. Modlińska 266, 03-152 Warszawa, |
Przedmiot zamówienia Importuj dane z XLS
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?
Załączniki
