- Strona główna
- Postępowanie ID 1089595
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie ID: 1089595 :
Dostawa i montaż 44 sztuk rolet okiennych wewnętrznych w obiektach Elbląskiego Przedsiębiorstwa Energetyki Cieplnej Sp. z o. o.
Wystawiający
-
UżytkownikMalwina Pawełas
-
Organizacja
-
OddziałNU - Zamówienia i Umowy
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2025-04-03 14:14:00
-
Składania2025-04-11 10:00:00
-
Otwarcie ofert2025-04-11 10:05:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajDostawy
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
W imieniu Elbląskiego Przedsiębiorstwa Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. informujemy o postępowaniu wszystkich solidnych wykonawców do składania ofert na dostawę i montaż 44 sztuk rolet okiennych wewnętrznych w obiektach Elbląskiego Przedsiębiorstwa Energetyki Cieplnej Sp. z o. o.
Opis przedmiotu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż 44 sztuk wewnętrznych rolet okiennych, materiałowych, w zabudowie kasetowej PVC lub aluminiowej malowanej proszkowo na ramie okiennej, w wymiarze dostosowanym indywidualnie do każdego okna. Materiał rolet – I/II grupa cenowa z atestem higienicznym oraz potwierdzeniem trudnopalności, kolorystyka tkanin do wyboru według wzornika producenta, osprzęt, tj. kaseta, prowadnice oraz łańcuszki w kolorze białym.
Materiał tekstylny odporny na promieniowanie UV, trwały, niekurczliwy, nierozciągliwy, łatwy w utrzymaniu czystości, trudno zapalny
2. Miejsce montażu:
• Budynek biurowca EPEC ul. Fabryczna 3 w Elblągu - 16 sztuk (pomieszczenie nr 103 – 9 sztuk rolet oraz pomieszczenie nr 114 – 7 sztuk rolet).
• Budynek brygady ZE ul. Malborska 96 w Elblągu – wszystkie pomieszczenia w budynku – 28 sztuk.
3. Dostarczony przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, nieużywany, niebędący ekspozycją wystawową.
4. Konieczna wizja lokalna w celu pomiaru okien. Przed zleceniem zamówienia Wykonawca musi zagwarantować znajomość faktycznego wymiaru okien.
Osoba do kontaktu po stronie Zamawiającego: Agnieszka Marcinowska, tel. 509-284-604.
5. Wykonawca po wyborze najkorzystniejszej oferty przedstawi Zamawiającemu wzornik kolorów danego typu rolety dając możliwość wyboru koloru, a Zamawiający
w ciągu 2 dni roboczych wybierze kolorystkę.
6. Wykonawca po wykonaniu przedmiotu zamówienia zutylizuje wszystkie odpady powstałe przy realizacji usługi.
7. Termin wykonania usługi:
Fabryczna 3 – biurowiec EPEC - pomieszczenie 103, 114 – termin realizacji do 30.04.2025 r.
Malborska 96 – budynek brygady – termin realizacji do 30.09.2025 r.
8. Warunki płatności:
a) Zapłata wynagrodzenia nastąpi po dostawie i montażu rolet, na podstawie obustronnie podpisanego dokumentu odbioru, bez zastrzeżeń Zamawiającego i faktury VAT.
b) Zamawiający zobowiązuje się do zapłaty faktury za przedmiot zamówienia w terminie 30 dni od daty dostarczenia faktury na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany na fakturze.
c) Za moment zapłaty strony uznają dzień obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku "Wyślij wiadomość do Zamawiającego"
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego
2025-04-17
08:12:39
|
Malwina Pawełas | Zamawiający informuje, że postępowanie zostało rozstrzygnięte. Ofertę najkorzystniejszą złożyła firma NORDIK Jacek Przyborski ul. Piotrkowska 2 G lok. 8, 80-180 Gdańsk. |
2025-04-08
14:13:56
|
Malwina Pawełas | Zamawiający informuje, że do postępowania wpłynęło zapytanie o treści: Czy macie Państwo jakieś zestawienie stolarki okiennej dla wymienionych pomieszczeń, czy powinniśmy osobiście wymierzyć rolety i dopiero wtedy je wycenić? Odpowiedź: Zamawiający nie posiada zwymiarowanej stolarki okiennej do przedmiotowego postępowania. Należy osobiście wymierzyć i dopiero wtedy je wycenić. |
2025-04-07
10:29:05
|
Malwina Pawełas | Zamawiający informuje, że dokonał zmiany w opisie przedmiotu zamówienia poprzez dodanie zapisu: "lub aluminiowej malowanej proszkowo na ramie okiennej": Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż 44 sztuk wewnętrznych rolet okiennych, materiałowych, w zabudowie kasetowej PVC lub aluminiowej malowanej proszkowo na ramie okiennej, w wymiarze dostosowanym indywidualnie do każdego okna. |
Przedmiot zamówienia Importuj dane z XLS
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?
Załączniki
