- Strona główna
- Postępowanie ID 1091493
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie ID: 1091493 :
OZ/261/132-PB/2025 Kurtka przeciwdeszczowa oraz Kurtka/bluza typu Softshell
Wystawiający
-
UżytkownikAnna Wodzisz-Głąb
-
Organizacja
-
OddziałDział Administracji i Organizacji Zasobów
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2025-04-08 07:21:00
-
Składania2025-04-24 11:00:00
-
Otwarcie ofert2025-04-24 11:05:00
-
TrybPrzetarg regulaminowy - FA
-
RodzajDostawy
Wymagania i specyfikacja
Tryb postępowania - przetarg nieograniczony
Przedmiot zamówienia:
Zadanie 1: Kurtka przeciwdeszczowa – 37 szt
Kurtka
przeciwdeszczowa - wersja
męska i damska lub unisex (rozmiary XS-XXL) – 37 szt. (10 szt. – damska i 27
szt. – męska).Kolor ciemny: szary, grafit, granat, ciemnoniebieski.
Kurtka
przeciwdeszczowa:
Uszczelnione
szwy; zapięcie na kryty zamek błyskawiczny; min. 4
kieszenie, w tym kieszeń na telefon zapinana na zamek; kaptur; wyraźne i
widoczne elementy odblaskowe (wyraźne min. 2 pasy odblaskowe na rękawie); wstawki z tkaniny o podwyższonej widoczności.
Zadanie 2 :
Kurtka
typu softshell - wersja męska i damska lub unisex (rozmiary XS-XXL)
– 37 szt. (10 szt. – damska i 27 szt. – męska). Kolor ciemny: szary, grafit,
granat, ciemnoniebieski.
Kurtka
typu softshell:
Zapinana
na kryty zamek błyskawiczny; min. 2 kieszenie; wyraźne i widoczne elementy odblaskowe
(wyraźne min. 2 pasy odblaskowe na rękawie).Wstawki z tkaniny o podwyższonej
widoczności.
Kurtka oraz bluza oznakowane stałym logo Spółki:
- duże logo na plecach , małe logo na piersi , w tym dla 30 szt. kurtek napis „NADZÓR” na piersi pod małym logo Spółki
- wymiary logo Spółki : duże logo o podstawie 20 cm, małe logo o podstawie 9 cm,
Zaoferowana odzież ma być zgodna z normą EN 343 oraz EN ISO 13688.
Do oferty należy dołączyć deklarację zgodności potwierdzającą powyższą normę, oraz Kartę Katalogową Produktu.
Po wyborze oferty ( przed oznakowaniem odzieży ) Zamawiający zwróci się do wybranego Wykonawcy o dostarczenie kurtek, po jednej sztuce w każdym rozmiarze, w celu ustalenia prawidłowych ilości zamawianych sztuk dla poszczególnych rozmiarów . Właściwe rozmiary zostaną ustalone po dokonaniu przymiarki.
DO OFERTY NALEŻY DOŁĄCZYĆ WZORY OFEROWANEGO ASORTYMENTU.
Wzory odzieży należy składać przed otwarciem ofert, tj. w dniu przetargu do godz. 11.00 lub w dniach poprzedzających ten dzień w Magazynie Zamawiającego (budynek nr 2).
Dopuszcza się składanie ofert częściowych.
OPIS KRYTERIÓW OCENY
1. Zamawiający wyznaczył następujące kryterium wyboru ofert i ich znaczenie:
- cena oferty – 60%
- jakość i estetyka wyrobu – 40%
Oferty oceniane będą punktowo wg niżej podanych wzorów.
Oferta, która uzyska największą ilość punktów zostanie uznana za najkorzystniejszą.
1) CENA OFERTY
CNN
ilość punktów badanej oferty= ------- x 60 pkt
CB
CN – najniższa cena z zaoferowanych
CB – cena oferty badanej
pkt – znaczenie (waga)
2) JAKOŚĆ I ESTETYKA WYROBU
Ocenie podlegać będzie:
a) solidność wykonania
b) estetyka wyrobu
Członkowie komisji, za każdy podpunkt podlegający ocenie, przyznają punkty w skali od 1 do 5.
Suma punktów stanowić będzie ocenę oferowanego wyrobu pod względem jakości i estetyki.
PB
ilość punktów badanej oferty= ------- x 40 pkt
PNW
PB – ilość punktów oferty badanej
PNW – największa ilość punktów
pkt – znaczenie (waga)
2. Przy obliczaniu punktów, Zamawiający zastosuje zaokrąglenie do dwóch miejsc po przecinku według zasady, że trzecia cyfra po przecinku od 5 w górę powoduje zaokrąglenie drugiej cyfry po przecinku w górę o 1. Jeśli trzecia cyfra po przecinku jest mniejsza niż 5, to druga cyfra po przecinku nie ulega zmianie.
3. Za ofertę najkorzystniejszą będzie uznana oferta, która przy uwzględnieniu powyższych kryteriów i ich wag otrzyma najwyższą punktację. Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że dwie lub więcej ofert otrzyma taką samą punktację, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia ofert dodatkowych w terminie przez siebie określonym.
4. Wykonawca składając ofertę dodatkową, nie może zaoferować ceny wyższej niż wynikająca z oferty.
CENA OFERTOWA - ŁĄCZNA WARTOŚĆ NETTO (w PLN) CAŁEGO PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA WRAZ Z TRANSPORTEM.
Warunki płatności - przelew 30 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury VAT.
Zamawiający wyłącza stosowanie ustrukturyzowanych faktur elektronicznych zgodnie z przepisem art. 4 ust.3 ustawy z 9 listopada 2018 r. o elektronicznym fakturowaniu w zamówieniach publicznych, koncesjach na roboty budowlane lub usługi oraz partnerstwie publiczno-prywatnym.
Termin dostawy - do 14 dni od daty złożenia zamówienia
Sposób realizacji zamówienia - podstawą dostawy towaru będzie zamówienie wysłane wybranemu Wykonawcy odrębnym pismem (pocztą elektroniczną na adres mailowy wskazany przez Wykonawcę).
Informacje o kontakcie z Zamawiającym - osobami uprawnionymi do kontaktu z Wykonawcami na etapie przygotowania i składania ofert jest:
- Monika Mikoszek, tel. 32/34-24-272, Anna Kurcius, Anna Wodzisz-Głąb, tel. 32/34-24-270
Warunki udziału w postępowaniu - Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się:
a) Wykonawców, którzy nie są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym,
b) Wykonawców, którzy nie wykażą spełniania warunków udziału w postępowaniu lub braku podstaw wykluczenia (jeżeli wykazanie jest wymagane w warunkach ogłoszenia),
c) Wykonawców, którzy znajdują się w sytuacji finansowej niezapewniającej wykonania zamówienia,
d) Wykonawcę, który w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert nie zrealizował zamówienia z przyczyn leżących po jego stronie lub nienależycie wykonał zamówienie,
e) Wykonawców , którzy są podmiotem postępowania o upadłość, są w stanie upadłości, lub otwarto w stosunku do nich likwidację,
f) Wykonawców, którzy zalegają z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne,
g) Wykonawców, którzy zostali skazani prawomocnym wyrokiem za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa albo inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych,
h) Wykonawcę, jeżeli urzędującego członka jego organu zarządzającego lub nadzorczego, wspólnika spółki w spółce jawnej lub partnerskiej albo komplementariusza w spółce komandytowej lub komandytowo-akcyjnej lub prokurenta prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, przestępstwo przekupstwa albo inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych,
i) Wykonawców, na których została nałożona na nich kara pieniężna, o której mowa w przepisach o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, za czyn nieuczciwej konkurencji polegający na przekupstwie osoby pełniącej funkcje publiczną,
j) Wykonawców, w przypadkach, o których mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. 2022 poz. 835) - okres wykluczenia ustala się na podstawie przepisów wskazanej ustawy.
Wystąpienie, którejkolwiek z wyżej wymienionych sytuacji skutkuje wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. Wykonawca składając ofertę w postępowaniu potwierdza, że nie podlega wykluczeniu w przypadkach, o których mowa powyżej.
Sposób składania ofert - oferty należy składać drogą elektroniczną poprzez platformę zakupową Open Nexus.
Informacja na temat możliwości składania ofert częściowych- zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, na jedną lub więcej wybranych części ( zadania) , także na wszystkie części (zadania). Wybór oferty najkorzystniejszej nastąpi oddzielnie dla każdej części (zadania) zamówienia.
Informacja na temat możliwości składania ofert wariantowych - Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
Tryb oceny ofert - Zamawiający odrzuca ofertę, której treść jest niezgodna z wymaganiami określonymi w postępowaniu, o którym mowa w niniejszym ogłoszeniu, z zastrzeżeniem zdania poniżej. W toku dokonywania oceny złożonych ofert, Zamawiający może żądać uzupełnienia dokumentów lub udzielenia przez Oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert. Zamawiający odrzuca ofertę Oferenta, który nie złożył wyjaśnień lub jeżeli dokonana ocena wyjaśnień nie spełnia wymagań Zamawiającego.
Sposób zadawania pytań i udzielania odpowiedzi:
- pytania do postępowania należy zadawać za pośrednictwem przycisku w prawym, dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość",
- Zamawiający treść zapytań wraz z wyjaśnieniami umieści na stronie z ogłoszeniem, w zakładce "Komunikaty". Udzielając wyjaśnień
Zamawiający nie ujawni źródła zapytania,
- korespondencja prowadzona jest w języku polskim,
- pytania związane z obsługą platformy - Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr. 22/101-02-02 (od poniedziałku do piątku w godz. 8.00 - 17.00)
Okres związania ofertą - 30 dni od dnia ostatecznego terminu składania ofert.
Uczestnicy postępowania zostaną poinformowani o wyniku postępowania poprzez ogłoszenie na stronie Zamawiającego w zakładce "Komunikaty". Złożenie oferty jest równoznaczne ze zgodą składającego ofertę na podanie do publicznej informacji jego danych (nazwa, miejscowość) oraz oferowanej przez niego ceny. Jeżeli wybrany Wykonawca wycofa swoją ofertę, wybór ofert może zostać przeprowadzony ponownie, spośród ofert złożonych, o ile nie zostaną one odrzucone.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do zamknięcia postępowania bez podania przyczyn.
Zamawiający zastrzega, że ogłoszenie, a także warunki postępowania mogą być zmienione lub odwołane bez podania przyczyny i bez ponoszenia z tego tytułu jakichkolwiek negatywnych konsekwencji, w tym odszkodowania czy odsetek.
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych dla Wykonawcy zawarta jest w załączniku do postępowania o nazwie: "KLAUZULA RODO ART. 13". Prosimy o zapoznanie się z treścią klauzuli. Jednocześnie Zamawiający wymaga, aby Wykonawca, w przypadku wskazania w dokumentacji ofertowej danych osobowych innych osób (np. pracowników, podwykonawców) przekazał tym osobom załącznik do postępowania o nazwie: "KLAUZULA RODO ART. 14" wraz z informacją dotyczącą przedmiotu postępowania, w związku z którym Zamawiający otrzymał przedmiotowe dane. Złożenie oferty będzie równoznaczne z potwierdzeniem przez Wykonawcę wykonania obowiązku wskazanego w zdaniu poprzedzającym (w przypadku przekazania Zamawiającemu danych innych osób).
Postępowanie prowadzone jest w oparciu „Regulamin udzielania zamówień na dostawy, usługi i roboty budowlane Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Rudzie Śl.” dostępny na stronie internetowej www.pwik.com.pl
Przetarg nie jest objęty ustawą Prawo zamówień publicznych.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego
2025-04-24
12:34:29
|
Anna Wodzisz-Głąb | Zamawiający informuje, iż w niniejszym postępowaniu nie została złożona żadna oferta |
2025-04-10
09:13:37
|
Anna Kurcius |
PYTANIE:
Czy
koniecznie
trzeba
wzory
dostarczyć?
Niestety
nie
wyrobimy
się
z
uszyciem
wzorów
do
14
kwietnia. Mogę jedynie propozycje ceny dostarczyć. Uszyjemy takie kurtki na dowolny rozmiar i w dowolnej kolorystyce. ODPOWIEDŹ: Zamawiający nie wyraża zgody na przedstawienie tylko oferty cenowej. Prawidłowe rozstrzygnięcie przetargu (kryterium 40% cena i 60 % jakość) wymaga oceny wzorów produktów. Zamawiający informuje, iż wydłuża termin składnia ofert do 24.04.2025 r. |
Przedmiot zamówienia Importuj dane z XLS
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?
Załączniki
