- Strona główna
- Postępowanie ID 1091977
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie ID: 1091977 :
wykonanie audytu energetycznego, wielobranżowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej oraz STWiOR, niezbędnej do przeprowadzenia działań inwestycyjnych dla budynku mieszkalnego wielorodzinnego w Słupsku przy ul. Leśnej 1A
Wystawiający
-
UżytkownikDorota Wysocka
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2025-04-08 12:25:00
-
Składania2025-04-15 12:20:00
-
Otwarcie ofert2025-04-15 12:30:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Przedmiotem
zapytania jest wykonanie audytu energetycznego,
wielobranżowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej oraz STWiOR, niezbędnej do
przeprowadzenia działań inwestycyjnych dla budynku mieszkalnego wielorodzinnego
w Słupsku przy ul. Leśnej
1A obejmującej:
1) wykonanie inwentaryzacji
architektoniczno-budowlanej całego budynku wraz z planem
rozmieszczenia instalacji elektrycznych, sanitarnych
2)
wykonanie audytu energetycznego określającego zakres i parametry techniczne
oraz ekonomiczne przedsięwzięcia termomodernizacyjnego, ze wskazaniem
rozwiązania optymalnego w zakresie kosztów realizacji tego przedsięwzięcia oraz
oszczędności energii, w tym:
- analizie możliwych usprawnień
ograniczających zużycie energii, uzgodnienie wyboru i zakresu przyjętych
wskazań do realizacji,
- usprawnienie systemu wentylacji
grawitacyjnej w całym budynku,
- docieplenie obiektu – w zakresie audytu
należy uwzględnić wykonanie izolacji termicznej wszystkich przegród
wymagających docieplenia
- wymianę stolarki otworowej –
uwzględniającą wymianę wyeksploatowanej
i niezgodnej z obowiązującymi warunkami technicznymi, zewnętrznej stolarki otworowej na
nową,
- uzgodnienie z zamawiającym wniosków
końcowych audytu, stanowiących podstawę do opracowania dokumentacji
projektowo-kosztorysowej.
3) opracowanie, na podstawie wykonanego
audytu energetycznego i uzgodnień z Zamawiającym, dokumentacji
projektowo-kosztorysowej, z uwzględnieniem rozwiązań projektowych w
zakresie wyszczególnionym w Załączniku
nr 1, wraz z uzyskaniem wszystkich niezbędnych warunków technicznych, opinii,
uzgodnień i zezwoleń
4) złożenie wniosku do administracji
budowlanej w Słupsku o zatwierdzenie dokumentacji projektowej i uzyskanie zgody
na prowadzenie robót budowlanych zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego.
Przedmiot zapytania będzie wykonany zgodnie
obowiązującymi przepisami :
- Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i
Technologii z dnia 20 grudnia 2021 w sprawie szczegółowego zakresu i formy
dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z
2021 r. poz. 2454);
- Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury
sprawie szczegółowego zakresu i form audytu energetycznego oraz części audytu
remontowego, wzorów kart audytów, a także algorytmu oceny opłacalności
przedsięwzięcia termomodernizacyjnego (Dz.U. z 2009 r nr 43 poz. 346 );
- Ustawą
z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2025 r poz. 418 z zm.
);
- Ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o
wspieraniu termomodernizacji i remontów oraz o centralnej ewidencji emisyjności budynków (Dz.U. z 2024 r poz. 1446),
- Ustawą z dnia 11 września 2019 roku Prawo
zamówień publicznych (art. 101, art.102) w zakresie opisu przedmiotu zamówienia.
Termin realizacji zadania 180 dni od dnia podpisania
umowy.
W celu prawidłowej realizacji
zadania Wykonawca skieruje do realizacji zadania następujących projektantów w
specjalności :
- architektonicznej,
- konstrukcyjnej ,
- instalacyjnej w zakresie sieci,
instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i
kanalizacyjnych.
Wykonawca wraz z ofertą przedłoży
wykaz osób skierowanych do realizacji
zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z
informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i
wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia , a także zakresu wykonanych
przez nie czynności oraz informacją o podstawie
do dysponowania tymi osobami. Wzór wykazu stanowi załącznik do zapytania.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 785881070
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego
2025-04-24
08:54:33
|
Dorota Wysocka |
Postępowanie
zostało
unieważnione.
Uzasadnienie:
Zamawiający
unieważnia
niniejsze
zapytanie,
ponieważ
wartość
złożonych
ofert
jest
wyższa
od
kwoty
którą
Zamawiający
przeznaczył
na
realizację
niniejszego
zadania. Z poważaniem Dorota Wysocka |
Przedmiot zamówienia Importuj dane z XLS
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?
Załączniki
