- Strona główna
- Postępowanie ID 1096425
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie ID: 1096425 :
Dostawa elektronarzędzi na potrzeby Komendy Wojewódzkiej Policji w Kielcach
Wystawiający
-
UżytkownikMarcin Rudziński
-
Organizacja
-
OddziałWydział Zaopatrzenia i Inwestycji KWP w Kielcach
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2025-04-16 09:30:00
-
Składania2025-04-23 08:00:00
-
Otwarcie ofert2025-04-23 08:05:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajDostawy
Wymagania i specyfikacja
Regulamin obowiązujący Wykonawców składających za pośrednictwem
Internetowej Platformy Zakupowej oferty realizacji zamówień na rzecz
Komendy Wojewódzkiej Policji w Kielcach.
1. Zamówienia
realizowane przez KWP w Kielcach za pośrednictwem Internetowej Platformy
Zakupowej odbywają się wyłącznie przy wykorzystaniu strony internetowej
www.platformazakupowa.pl.
2. KWP w Kielcach nie rozpatruje ofert składanych w inny sposób niż za pośrednictwem Platformy Zakupowej.
3.
Pełna specyfikacja zamówienia, ewentualne załączniki i inne niezbędne
informacje są zamieszczone na stronie konkretnego zamówienia, a
Wykonawca godzi się na te warunki i jest świadomy odpowiedzialności za
złożoną ofertę.
4. Podana przez Wykonawcę cena za realizację
zamówienia musi zawierać wszystkie koszty realizacji zamówienia, tzn. że
KWP w Kielcach nie ponosi żadnych innych kosztów związanych z
realizacją zamówienia, np. kosztów dostawy.
5. O ile nie wskazano inaczej, oferty składa się w cenie brutto.
6. Wykonawca jest związany złożoną przez siebie ofertą przez okres 30 dni od dnia upływu terminu składania ofert.
7.
Termin płatności na rzecz Wykonawcy określa się do 31 grudnia 2023
roku po zrealizowaniu zamówienia oraz otrzymania przez KWP w Kielcach
prawidłowo wystawionej faktury.
8. Wykonawca gwarantuje, że
przy realizacji dostaw, usług i robót budowlanych zaoferowany przedmiot
zamówienia lub wykorzystane materiały są zgodne z opisem przedmiotu
zamówienia oraz spełniają wymagania wynikające z przepisów prawa.
9.
W przypadku realizowania dostawy niezgodnie z opisem przedmiotu
zamówienia oraz ze złożoną przez Wykonawcę ofertą, KWP w Kielcach zwróci
niezgodny przedmiot zamówienia na koszt i ryzyko Wykonawcy.
10. KWP w Kielcach wybierze ofertę najkorzystniejszą, zgodnie z określonymi w postępowaniu kryteriami wyboru oferty.
11.
KWP w Kielcach zastrzega, że przeprowadzane postępowanie nie musi
zakończyć się wyborem Wykonawcy, a Wykonawcom nie przysługują z tego
tytułu żadne roszczenia w stosunku do KWP w Kielcach.
12.
Warunkiem złożenia oferty jest zapoznanie się oraz akceptacja Wykonawcy
niniejszego regulaminu. Złożenie oferty jest równoznaczne ze złożeniem
przez Wykonawcę oświadczenia woli, iż akceptuje przedmiotowy regulamin
oraz wyraża zgodę na wszystkie postanowienia i warunki postępowania, a
także zobowiązuje się do ich przestrzegania.
Wymagania dostawy i odbioru jakościowego.
1. Oferta powinna zawierać kwotę brutto za dostawę urządzeń
2. Termin realizacji zamówienia: do 29 kwietnia 2025 roku
3. Dostawa sprzętu – na koszt Wykonawcy
4. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, kompletny i wolny od wad technicznych.
5. Wykonawca zapewni opakowanie towaru wymagane do zabezpieczenia go przed uszkodzeniem w drodze do miejsca przeznaczenia.
6.
W przypadku stwierdzenia uszkodzenia przedmiotu w dostawie,
uniemożliwiającego jego przyjęcie do magazynu Zamawiającego, podstawą
odbioru przedmiotu umowy będzie protokół rozbieżności podpisany przez
Zamawiającego.
7. W przypadkach opisanych w ust. 5,
Zamawiający przekaże niezwłocznie Wykonawcy drogą elektroniczną lub
faxem protokół rozbieżności podpisany przez Zamawiającego.
8.
Zamawiający dopuszcza obecność przedstawiciela Wykonawcy podczas
odbioru ilościowego i jakościowego. O terminie odbioru przedmiotu umowy
Zamawiający powiadomi Wykonawcę telefonicznie lub mailem. W przypadku
braku przedstawiciela Wykonawcy podczas odbioru jakościowego, Wykonawcy
nie przysługuje prawo wnoszenia uwag oraz zastrzeżeń co do sposobu
przeprowadzenia odbioru.
9. W przypadku ustalenia przy
odbiorze ilościowo-jakościowym, że przedmiot zamówienia jest
niekompletny, uszkodzony, wadliwy Wykonawca w terminie nie
przekraczającym 7 dni licząc od dnia sporządzenia protokołu
zawierającego zastrzeżenia, zobowiązany jest do wymiany wadliwego towaru
na nowy wolny od wad lub do uzupełnienia braków.
10. Wykonawca zobowiązuje się do odbioru zareklamowanego przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia z Magazynu Wydziału Zaopatrzenia KWP w Kielcach w dzień powszedni, w godz. od 8 00 do 15 00, w ciągu 48 godzin od pisemnego zgłoszenia reklamacji (reklamacje zgłoszone w piątek będą realizowane w poniedziałek do godz. 14.00.
11. Osobą kontaktową w przedmiotowej sprawie jest p. Marcin Rudziński tel. +48 723 192 252
Warunki płatności
1. Termin i forma płatności – 30 dni od daty poprawnie dostarczonej faktury do Zamawiającego.
2. Wykonawca dostarczy fakturę VAT do Wydziału Zaopatrzenia i Inwestycji KWP w Kielcach, ul. Kusocińskiego 51, 25-044 Kielce.
Kryteria wyboru oferty i miejsce złożenia:
1.
Wartością ocenianą jest cena brutto zamówienia . O wyborze
najkorzystniejszej oferty spośród ważnych ofert decyduje kryterium tj.
najniższa cena brutto oferty.
W razie niewyrażenia zgody na powyższe warunki – proszę nie składać oferty!
Klauzula informacyjna w związku z procedurą postępowania o udzielenie zamówienia publicznego
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, Pana/Panią o tym, w jaki sposób Komendant Wojewódzki Policji w Kielcach przetwarza Pana/Pani dane osobowe w związku z procedurą postępowania przetargowego:
a)
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Komendant Wojewódzki
Policji w Kielcach, kontakt : ul. Seminaryjska 12, 25-372 Kielce, tel.
41 349 2010
b) Inspektorem ochrony danych osobowych w
Komendzie Wojewódzkiej Policji w Kielcach jest Pani Ewa Kopeć, pracownik
Wydziału Ochrony Informacji Niejawnych Komendy Wojewódzkiej Policji w
Kielcach, kontakt ul. Seminaryjska 12, 25-372 Kielce, tel. 41 349 2040,
41 349 2092, iod.kwp@ki.policja.gov.pl.;
c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym przez Komendę Wojewódzką Policji w Kielcach.
d)
odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym
udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz
art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień
publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”;
e) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
f)
obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio
Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach
ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia
publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z
ustawy Pzp;
g) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych
decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do
art. 22 RODO;
h) posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych.
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
i) nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Załączniki do postępowania
Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego
Przedmiot zamówienia Importuj dane z XLS
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?
Załączniki
