- Strona główna
- Postępowanie ID 1097553
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie ID: 1097553 :
RZP.7011.8.2025 Wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót dla zadania pn. "Przebudowa ul. Kościuszki na odcinku węzła integracyjnego" w Kwidzynie
Wystawiający
-
UżytkownikMałgorzata Jercha
-
Organizacja
-
OddziałZespół ds. Rozwoju Miasta i Zamówień Publicznych
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2025-04-17 12:12:00
-
Składania2025-04-23 10:00:00
-
Otwarcie ofert2025-04-23 10:05:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
Miasto Kwidzyn zaprasza do złożenia oferty na wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych dla zadania „Przebudowa ul. Kościuszki na odcinku węzła integracyjnego” w Kwidzynie, w celu zagospodarowania terenu w całości należącego do Miasta Kwidzyna.
1. Zakres zamówienia obejmuje:
1) wykonanie mapy do celów projektowych,
2) wykonanie dokumentacji projektowej (w ilości 6 egz. w tym 1 egz. bez danych osobowych) dotyczącej uzyskania niezbędnych warunków, decyzji i uzgodnień niezbędnych dla dokonania zgłoszenia robót lub uzyskania pozwolenia na budowę (zgodnie z ustawą „Prawem budowlanym” t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 725 z późn. zm.),
3) wykonanie projektu technicznego (4 egz.),
4) wykonanie kosztorysu inwestorskiego i przedmiaru robót (1 egz.),
5) wykonanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (4 egz.),
6) uzyskanie ostatecznej decyzji pozwolenie na budowę/ zgłoszenia robót budowlanych,
7) wykonanie projektu stałej organizacji ruchu wraz z uzgodnieniami.
2. Dokumentację projektową, przedmiary robót, kosztorysy inwestorskie, specyfikacje techniczne, należy wykonać zgodnie z:
1) Ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (tj. Dz. U. z 2024 r., poz. 725 z późn. zm.),
2) Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 1609 z późn. zm.),
3) Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym (Dz. U. 2021, poz. 2458).
3. Zakres dokumentacji:
1) przebudowa zatoki autobusowej,
2) przebudowa chodnika
tak, aby ww. elementy pasa drogowego nie zajmowały prywatnej działki o numerze ewidencyjnym 208/9 obręb 0010 Kwidzyn. Nawierzchnie zatoki i chodnika nawiązać do istniejących.
4. Dokumentacja projektowa winna zawierać opracowania branżowe w zakresie niezbędnym do wykonania inwestycji, tj. projekt drogowy, odwodnienia, oświetlenia oraz innych przyłączy, jeśli będą niezbędne.
5. Dokumentację należy uzgodnić z gestorami sieci.
6. Dokumentację należy uzgodnić na Naradzie Koordynacyjnej (jeśli zajdzie potrzeba przebudowy sieci podziemnych).
7. Wymagane będzie sporządzenie koncepcji zagospodarowania pasa drogowego do zatwierdzenia przez Zamawiającego.
8. Wykonawca na bieżąco będzie uzgadniał z Zamawiającym wszystkie proponowane rozwiązania materiałowo - funkcjonalne.
9. Dokumentacja może zawierać opracowania branżowe w zakresie niezbędnym do usunięcia kolizji z istniejącym uzbrojeniem terenu uzgodnione z zarządcami sieci.
10. Formę elektroniczną dokumentacji należy zapisać w formacie PDF oraz w formatach plików źródłowych (np.: *.doc, *.docx, *.xls, *.xlsx, *.kst, *.dwg, *.dxf itp.).
11. Teren opracowania objęty jest w całości miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego Uchwała Nr XX/130/16 Rady Miejskiej w Kwidzynie z dnia 30.06.2016 r. w sprawie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego OBSZAR ŚRÓDMIEJSKI II w Kwidzynie.
12. Zamawiający posiada mapę informacyjną.
13. Zamówienie winno być wykonane w terminie: określonym przez oferenta (pożądany termin 60 dni od dnia podpisania umowy). Termin wykonania zadania liczony będzie od dnia podpisania umowy do dnia złożenia wniosku o pozwolenie na budowę/ zgłoszenia robót budowlanych.
14. Oferty podlegać będą ocenie na podstawie następujących kryteriów:
1) Cena: 80%
2) Termin: 20%
15. Wymagania stawiane Wykonawcy:
1) dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zmówienia,
2) posiadanie stosownych pozwoleń wymaganych prawem na prowadzenie działalności w zakresie, którego dotyczy zapytanie ofertowe.
16. Warunki i forma płatności - przelewem 14 dni od daty otrzymania faktury po wykonaniu umowy.
17. Okres gwarancji: uprawnienia Zamawiającego z tytułu gwarancji poprawności wykonania dokumentacji projektowej wygasają w stosunku do Wykonawcy wraz z wygaśnięciem odpowiedzialności wykonawcy robót realizowanych na podstawie tej dokumentacji.
18. Termin związania ofertą wynosi 30 dni.
Przy składaniu oferty prosimy o podanie nazwy i adresu firmy oraz danych kontaktowych oferenta.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego
Przedmiot zamówienia Importuj dane z XLS
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?
Załączniki
