- Strona główna
- Postępowanie ID 1098032
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie ID: 1098032 :
Wykonanie dokumentacji projektowej Budowa Centrum Informatycznego UMG wraz z wyposażeniem i towarzysząca infrastrukturą techniczną na działce ewid. 892, 883 obręb Grabówek 0015 Gdynia - Badanie rynku
Wystawiający
-
UżytkownikArkadiusz Stec
-
Organizacja
-
OddziałZespół Zamówień Publicznych
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2025-04-18 09:18:00
-
Składania2025-04-24 10:00:00
-
Otwarcie ofert2025-04-24 10:05:00
-
TrybZapytanie o informację
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
Wspólny Słownik Zamówień:
CPV 71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
Przedmiotem zamówienia jest:
1.
Wykonanie dokumentacji projektowej Budowa Centrum Informatycznego UMG
wraz z wyposażeniem i towarzysząca infrastrukturą techniczną na działce ewid.
892, 883 obręb Grabówek 0015 Gdynia,
2.
Sprawowanie nadzoru autorskiego w trakcie wykonywania robót
budowlanych.
Zakres
zamówienia obejmuje uzyskania postanowienia Pomorskiego Wojewódzkiego
Konserwatora Zabytków w Gdańsku oraz uzyskania decyzji o zatwierdzenie projektu
budowlanego i udzielenie pozwolenia na budowę przez Urząd Miasta w Gdyni.
Dane
techniczne obecnego budynku :
Powierzchnia zabudowy :
295,75 m2
Powierzchnia użytkowa :
255,47 m2
Kubatura :
1 753,00 m3
Ilość kondygnacji:
- podziemne : 0
- nadziemne : 1
Fundamenty : żelbet
Ściany : murowane
Strop : płyty korytkowe
na dźwigarach stalowych
Dach : konstrukcja
żelbetowa
Teren inwestycji objęty jest miejscowym planem zagospodarowania
przestrzennego części dzielnicy Grabówek w Gdyni, rejon ulic Morskiej,
Komandorskiej i Kapitańskiej, mpzp nr 0903
(link : https://bip.um.gdynia.pl/bppmg_mpzp_0903)
Zakres dokumentacji projektowej
obejmuje również rozbiórkę istniejącego budynku (jeśli miejscowy plan
zagospodarowania terenu na to pozwala).
Zamawiający przewiduje w miejsce
istniejącego obiektu budowę budynku 4-kondygnacyjnego o łącznej powierzchni
NETTO ~1 200m2 dla studentów kierunku informatyka oraz innych kierunków UMG
(dokładna powierzchnia zabudowy i powierzchnia użytkowa zostanie określona
podczas prac projektowych i musi być zgodna z zapisami MPZP).
W budynku należy przewidzieć:
Parter - przestrzeń funkcjonalna
zlokalizowana na parterze budynku
1. Administracja
wydziału
a. Dziekanat
- biuro obsługi studentów (ok 3 osób)
b. Biuro
kierownika dziekanatu
c. Biuro
dziekana - dziekan
d. Sekretariat
biura dziekana
e. Biuro
prodziekanów (max 3 prodziekanów)
f. Biuro
administracji wydziału (3 osoby)
g. Pomieszczenie
socjalne administracji wydziału
2. Sala
konferencyjna - zlokalizowana w sąsiedztwie biura dziekana - obsługa rady
wydziału/rady naukowej lub innych spotkań (ok. 20 osób siedzących bezpośrednio
przy stole)
3. Szatnia
Pomieszczenia funkcjonalne zlokalizowane
odpowiednio do możliwości lokalowo-przestrzennych
4. Sala
wykładowa (ok. 60 osób)
5. Laboratoria
(12 stanowisk + stanowisko prowadzącego)
a. Laboratorium
systemów autonomicznych
b. Laboratorium
systemów obliczeniowych i sztucznej inteligencji
c. Laboratorium
sieci i cyberbezpieczeństwa
d. Laboratorium
inżynierii oprogramowania i systemów baz danych
e. Laboratorium
grafiki, przetwarzania obrazów i wirtualnej rzeczywistości
f. Laboratoria
technologii informacyjnych
6. Sala
seminaryjna (x 3) - zajęcia seminaryjne ok. 20-25 osób
7. Pomieszczenia
dla nauczycieli akademickich - 40 osób
8. Biuro
kierownika katedry (x 4) + sekretariat katedry (x2 - jeden sekretariat dla
obsługi dwóch biur kierownika katedry)
9. Pomieszczenie
socjalne dla pracowników
10. Pomieszczenie
zespołu technicznego (3 osoby)
11. Serwerownia
- węzeł techniczny infrastruktury sieciowej
12. Pomieszczenie
techniczne z magazynem
Inne
13. Toalety
14. Łazienka
z prysznicem (dla pracowników)
15. Udogodnienia
dla osób z niepełnosprawnościami (w tym winda)
16. Przestrzeń
studencka (oczekiwanie na zajęcia, drobne prace przygotowawcze)
Piwnica
17. Węzeł
Cieplny
18. Archiwum
19. Magazyny
W nowo projektowanym budynku oczekuje
się funkcjonalności:
1) Bezpieczeństwo:
a) System
kontroli dostępu (KD),
b) CCTV
- bezpieczeństwo budynku.
2) Teleinformatyka:
a) Dedykowany
węzeł teletechniczny w budynku K:
" Wyposażony
w odpowiednią liczbę szaf teleinformatycznych dające możliwości umieszczenia
pasywów, urządzeń aktywnych: dla potrzeb KD, CCTV, sieci przewodowej oraz
bezprzewodowej oraz serwerów obliczeniowych Wydziału, zabezpieczony zasilaniem
awaryjnym, klimatyzowany, podłączony włóknami światłowodowymi do węzła głównego
w F-06 oraz odpowiednią liczbą par kabli telefonicznych do węzła telefonicznego
w C-13b,
b) Sieci:
" Wydzielona
sieć dla CCTV,
" Wydzielona
sieć dla systemu kontroli dostępu,
" Sieci
bezprzewodowe:
o wydzielona
ogólnouczelniana (na potrzeby eduroam),
o inne
dodatkowe wydzielone sieci dla pom. Dziekana/Prodziekanów, biura Dziekana, sal
wykładowych, laboratoryjnych, seminaryjnych, Rady Wydziału oraz pomieszczeń
pracowniczych,
" Sieci
przewodowe - punkty abonenckie UTP dla pom.: Dziekana/Prodziekanów, biura
Dziekana, Dziekanatu, sal wykładowych, laboratoryjnych, seminaryjnych, Rady
Wydziału, pomieszczeń pracowniczych oraz dla punktów dostępowych (dla
realizacji sieci bezprzewodowych). W salach laboratoryjnych należy uwzględnić
także światłowodowe punkty abonenckie w celu rozważenia wykonania ad-hoc
aranżacji lokalnych węzłów teleinformatycznych, wydzielona sieć przewodowa dla
realizacji uruchomienia monitorów prezentujących informacje medialne UMG jak i
Wydziału.
c) Infrastruktura
informatyczna: sale laboratoryjne, wykładowe, seminaryjne, Rady Wydziału
wyposażone w odpowiednie urządzenia oraz okablowanie dla projektorów,
nagłośnienia oraz infrastruktury towarzyszącej np. dla realizacji
wideokonferencji, dodatkowo należy zapewnić możliwość zasilania elektrycznego
indywidulanych urządzeń użytkowników (studentów, pracowników, gości).
3) Inteligentne
sterowanie:
a) W
salach laboratoryjnych i wykładowych, seminaryjnych, Rady Wydziału należy
zapewnić funkcjonalność centralnego zarządzania za pomocą panelu dotykowego:
połączeniami audio/wideo, nagłośnieniem, sterowania roletami/zasłonami oraz
oświetleniem, projektorami, urządzeniami do wideokonferencji oraz inną
infrastrukturą towarzyszącą np. wentylacją/klimatyzacją/ogrzewaniem
b) Funkcjonalność
centralnego sterowania wentylacją/klimatyzacją/ogrzewaniem w budynku K.
4) Dostępność
informacyjna:
a) Zintegrowany
system prezentujący na odpowiednich ekranach/modułach ( o odpowiedniej
rozdzielczości) informacje o realizowanym planie zajęć wydziału lub wydarzeniu
(prezentacja w holu głównym wraz z bieżącym czasem oraz aktualną pogodą), przy
poszczególnych salach (laboratoryjnych, wykładowych, seminaryjnych itd. ) na
odpowiednich panelach wyświetlana jest informacja o zajęciach, wydarzeniach
odbywających się w tej sali wraz z sygnalizacją, czy sala jest zajęta lub
wolna. System pozwala na zarządzanie tymi informacjami wraz z rezerwowaniem
odpowiednich zasobów.
b) Przy
wejściu do pomieszczeń (zamiast wizytówek na drzwiach):
Dziekana/Prodziekana/Kierownika, Biura Dziekana, Dziekanatu oraz innych
pracowników panele/ekrany wyświetlające informacje typu: tytuł/stopień naukowy,
imię i nazwisko, konsultacje w godzinach lub dni i godziny przyjęć + inne
niezbędne informacje w zależności od pełnionej funkcji na Wydziale. System
pozwala na konfiguracje i zarządzanie tymi wyświetlanymi informacjami.
5) Strefa
Studenta:
Strefy Studenta powinna być wyposażona w
możliwość skorzystania z zasilania energetycznego dla prywatnych urządzeń
użytkowników. W tej strefie także powinien być zapewniony dostęp do uczelnianej
sieci bezprzewodowej, a także pomieszczenie to powinno być wyposażone w monitor
wyświetlający medialne materiały uczelniane/wydziałowe.
Dla użyteczności tego pomieszczenia
(potrzeby ad-hoc) warto uzbroić je o elementy okablowania i sterowania tak jak
dla Sali Wykładowej tak aby była możliwość aranżacji tego pomieszczenia jako
miejsca prezentacji/wideokonferencji.
W projekcie należy uwzględnić opis
wyposażenia tych pomieszczeń min. meble, rzutniki multimedialne, tablice,
sprzęt komputerowy itp.
Projekt musi posiadać kalkulację
zapotrzebowania budynku na wodę do celów użytkowych i pożarowych, kalkulacji
ilości wody deszczowej do odprowadzenia do sieci kanalizacyjnej, kalkulacji
ilości ścieków bytowych do odprowadzenia do kanalizacji sanitarnej, kalkulacji
zapotrzebowania budynku na energię elektryczną. Zapotrzebowanie na energie
cieplną (c.o, ct, cwu)
Uzyskanie w imieniu Zamawiającego
warunków przyłączenia do sieci elektrycznej, warunków technicznych przyłączenia
do sieci ciepłowniczej, warunków technicznych przyłączenia do sieci
wodociągowej, kanalizacji sanitarnej i kanalizacji deszczowej.
Jeżeli będzie wymagany raport oddziaływania
inwestycji na środowisko Wykonawca wykona takie opracowanie.
Wykonawca wykona i załączy do
dokumentacji inwentaryzację zieleni terenu objętego planowaną inwestycją w
zakresie:
- umożliwiającym określenie liczby i
lokalizacji drzew wraz z podaniem ich parametrów takich jak obwód pnia oraz
gatunek,
- spełniającym wymagania urzędu w
trakcie procedury ubiegania się o decyzję w sprawie wycinki drzew,
- spełniającym wymagania urzędu w
zakresie ubiegania się o decyzję o środowiskowych uwarunkowaniach (o ile taka
decyzja będzie wymagana),
- umożliwiającym wytypowanie drzew
przewidzianych do wycinki z uwagi na kolizję z planowaną inwestycją.
- umożliwiającym dokonanie wyceny
kosztów wycinki łącznie z przewidywanymi kosztami administracyjnymi takiej
wycinki.
Wykonawca na rzucie zagospodarowania
terenu zaznaczy istniejące sieci oraz instalacje wymagające przebudowy ze
względu na kolizję z planowaną inwestycją.
Wykonawca na rzucie zagospodarowania
terenu zaznaczy m.in. odległości planowanego budynku od istniejących budynków i
granicy działki, pokaże planowaną geometrię dróg dojazdowych i dojść do budynku
w tym również drogę pożarową, zaznaczy odległość planowanego budynku od istniejących
hydrantów.
Wykonawca przeprowadzi badania
gruntowo-wodne na terenie planowanej budowy dla potrzeb posadowienia
planowanych obiektów uwzględniające co najmniej 6 otworów badawczych oraz
załączy do PFU wyniki tych badań w formie dokumentacji badań podłoża
gruntowego. Badania gruntowo-wodne oraz dokumentacja o których mowa powyżej
zostaną wykonane przez osobę posiadającą stosowne uprawnienia do wykonania ww.
zadań.
Dokumentacja
projektowa składać się będzie z:
1.
Wielobranżowego
projektu budowlanego wraz z wymaganymi uzgodnieniami – 4 egz. w formie
papierowej oraz wersja elektroniczna,
2.
Projektu wykonawczego
architektonicznego – 2 egz. w wersji papierowej oraz wersja elektroniczna,
3.
Projektu wykonawczego
konstrukcyjnego – 2 egz. w wersji papierowej oraz wersja elektroniczna,
4.
Projektu
wykonawczego elektrycznego - 2 egz. w wersji papierowej oraz wersja
elektroniczna,
5.
Projektu
wykonawczego sanitarnego - 2 egz. w wersji papierowej oraz wersja
elektroniczna,
6.
Projektu
wykonawczego telekomunikacyjny - 2 egz. w wersji papierowej oraz wersja
elektroniczna,
7.
Projektu wykonawczego
zagospodarowanie terenu – 2 egz. w wersji papierowej oraz wersja elektroniczna,
8.
Specyfikacji
technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych – 2 egz. w wersji papierowej
oraz wersja elektroniczna,
9.
Przedmiarów
robót - 2 egz. w wersji papierowej oraz wersja elektroniczna,
10.Kosztorysu inwestorskiego - 2 egz. w wersji papierowej oraz wersja
elektroniczna,
11.Inne niewymienione powyżej opracowania wymagane przepisami prawa,
normami niezbędne do uzyskania pozwolenia na budowę i prawidłowego wykonania
robót budowlanych.
Zakres i forma
Projektu musi uwzględniać wymagania wynikające z obowiązujących w tym zakresie
przepisów:
1.
Rozporządzenie Ministra Rozwoju i Technologii z
dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji
projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych
oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U. z 2021 r.
poz. 2454).
2.
Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z
dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu
budowlanego (Dz. U. z 2020 r. poz. 1609).
3.
Rozporządzenia Ministra Rozwoju i
Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie określenia metod i podstaw
sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac
projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie
funkcjonalno-użytkowym.
4.
Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r.
Prawo budowlane (Dz. U. z 2024 r. poz. 725 z późn. zm.),
5.
Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z
dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych jakim powinny
odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. 2019 poz. 1065 z późn.
zm.).
6.
Ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo
zamówień publicznych (teks jedn. Dz. U. 2024 poz. 1320 z późn. zm.).
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?
Załączniki
