- Strona główna
- Postępowanie ID 1100520
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie ID: 1100520 :
Usługa w postaci wymiany wykładzin w pomieszczeniach służbowych Szkoły Policji w Katowicach.
Wystawiający
-
Użytkownik
Natalia Lieber
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2025-04-24 13:40:00
-
Składania2025-05-07 10:00:00
-
Otwarcie ofert-
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
CHARAKTERYSTYKA
1. Montaż zakupionej i
dostarczonej przez Wykonawcę wykładziny PCV TARKETT OPTIMA 3242853 Medium Grey w
pomieszczeniach biurowych w budynkach „N”, „B” oraz „H4”:
Lp. |
Pomieszczenie |
Powierzchnia w m2 |
1. |
N.002 |
3,9 |
2. |
N.003 |
7,5 |
3. |
N.004 |
3,5 |
4. |
N.005 |
3,7 |
5. |
N.007 |
22,9 |
6. |
N.011 |
12,6 |
7. |
N.012 |
10,7 |
8. |
B-001 |
11,0 |
9. |
B-002 |
10,9 |
10. |
B-003 |
12,1 |
11. |
B-004 |
11,0 |
12. |
B-005 |
11,8 |
13. |
B-006 |
25,7 |
14. |
H-024 |
13,7 |
15. |
H-026 |
14,4 |
16. |
H-027 |
14,1 |
Łącznie |
189,50 |
2. Montaż zakupionej i
dostarczonej przez Wykonawcę wykładziny PCV GERFLOR Taralay Impression Compact 0745
Nest Metal w pomieszczeniach sal wykładowych
w budynkach „N”, „C” oraz „H2”:
Lp. |
Pomieszczenie |
Powierzchnia w m2 |
1. |
N.001 |
76,6 |
2. |
C-024 |
117,0 |
3. |
H-019 |
38,8 |
Łącznie |
232,4 |
Zakres prac:
1) demontaż i utylizacja
obecnej wykładziny;
2) przygotowanie podłoża
pod montaż poprzez szpachlowanie, szlifowanie, gruntowanie i wykonanie wylewki
samopoziomującej do 3mm;
3) montaż wykładziny na
kleju wraz ze spawaniem, z wywinięciem na ścianę
na wys. 10 cm oraz akrylowaniem cokołu;
4) montaż listwy progowej
aluminiowej (wciskanej)/kolor srebrny w łącznej ilości 18 szt., o szer. 3 cm i
dł. 0,93 m;
5) montaż listwy progowej
aluminiowej (wciskanej)/kolor srebrny w ilości 1 szt.,
o szer. 3 cm i dł. 1,60 m.
WYMAGANIA,
WARUNKI
Warunkiem złożenia
oferty jest zapoznanie się z treścią umowy dołączonej w formie załącznika oraz
wypełnienie formularza ofertowego. Akceptując wymagania Zamawiającego,
Wykonawca wyraża zgodę na wszystkie warunki i postanowienia oraz zobowiązuje
się do ich przestrzegania. Jeżeli Wykonawca nie akceptuje poniższych wymagań i warunków
proszony jest o nieskładanie oferty.
- Zamawiający wymaga, aby oferta była
ważna minimum 30 dni.
2.
Wykonawca
wykona usługę z wykorzystaniem własnego sprzętu, narzędzi
i materiałów, a ich koszty będą wliczone w wynagrodzenie za usługę.
3. Wykonawca oświadcza, iż
znana jest mu specyfikacja techniczna wykonania
i odbioru usługi oraz dysponuje wiedzą, środkami i materiałami niezbędnymi
do wykonania umowy.
4. Zamawiający nie
dopuszcza zamienników ani produktów równoważnych stanowiących opis przedmiotu
zamówienia.
5. Wykonawca powinien
posiadać certyfikat lub inny dokument potwierdzający,
że jest autoryzowanym dystrybutorem oraz instalatorem wykładzin firmy Tarkett
oraz Gerflor.
6. Wykonawca udzieli
Zamawiającemu gwarancji na wykonaną usługę na okres
co najmniej 24 miesięcy.
7. Wykonawca zobowiązany
jest wykonywać usługę w dniach roboczych
od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 - 15.00. Dopuszczalne jest
wykonywanie usługi w dni wolne tj. sobota oraz niedziela po uprzednim
uzgodnieniu z Zamawiającym.
8. Wykonawca będzie
zobowiązany do przedstawienia do akceptacji najpóźniej, licząc od dnia
następnego po dniu podpisania umowy, wykazu pracowników, którzy usługę będą
wykonywać.
9. Wykonawca przystępujący
do postępowania winien prowadzić przedmiot działalności związany z zamówieniem i
legitymować się odpowiednim wpisem w tym zakresie na dzień składania oferty.
10. Wykonawca przy składaniu
oferty zobowiązany jest załączyć referencje bądź inny dokument potwierdzający
wykonanie usługi w niniejszym zakresie
z ostatnich 12 miesięcy (na wartość zamówienia co najmniej 100.000 zł brutto).
11. Zamawiający nie wyraża
zgody na realizację usługi przez firmy podwykonawcze.
12. Odbioru całkowitego
usługi ze strony Zamawiającego dokonuje osoba przez niego upoważniona
uwzględniona w umowie.
13.
Podstawą
do wystawienia przez Wykonawcę faktury za wykonaną usługę jest protokół odbioru
końcowego potwierdzającego, że usługa została wykonana bez uwag i zastrzeżeń.
- Jeżeli realizowana usługa będzie niezgodna
ze specyfikacją z zapytania ofertowego Zamawiający zastrzega sobie
możliwość rezygnacji z realizacji niniejszej usługi przez wskazanego
Wykonawcę. W takiej sytuacji dokona wyboru kolejnego oferenta obciążając
różnicą kosztów Wykonawcę, który usługi nie zrealizował.
15.Zamawiający wyznacza
obowiązkową wizję lokalną w dniu 5 maja 2025 r.
o godz. 12:00.
16.Przed złożeniem
oferty konieczny jest pomiar pomieszczeń z natury!
- Wykonawca przewiduje przeprowadzenie aukcji
lub licytacji na platformie zakupowej.
DODATKOWE WARUNKI REALIZACJI
Zamawiający zastrzega, że Wykonawca nie może zbyć lub przenieść
zobowiązań Zamawiającego powstałych w wyniku realizacji niniejszej usługi, a
będących należnościami Wykonawcy na rzecz innych podmiotów.
INFORMACJA
Zamawiający informuje, że postępowanie nie musi
zakończyć się wyborem wykonawcy.
Osobą upoważnioną przez Zamawiającego do
kontaktowania się z Wykonawcami jest Pani Natalia Lieber, tel. 47 851 64
66 w godzinach 8:00 – 15:00.
TERMIN REALIZACJI : do 18 lipca 2025 r.;
WARUNKI PŁATNOŚCI : 30 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego
Przedmiot zamówienia Importuj dane z XLS
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?
Załączniki
