- Strona główna
- Postępowanie ID 1100973
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie ID: 1100973 :
DL.4231.26.2025.AS „Zadanie 1: „Usuwanie usterek instalacji elektrycznych i piorunochronnych” i/lub* Zadanie 2: „Przegląd instalacji elektrycznej i piorunochronnej”. *Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty częściowej, tj. można złożyć ofertę na wybrane zadanie.
Wystawiający
-
UżytkownikAnna Sitkiewicz
-
Organizacja
-
OddziałMiejski Zarząd Nieruchomości
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2025-04-25 10:18:00
-
Składania2025-05-05 09:00:00
-
Otwarcie ofert2025-05-05 09:05:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
1. Miejski Zarząd Nieruchomości w Jastrzębiu-Zdroju, ul. 1 Maja 55 jako Zamawiający zaprasza do złożenia oferty na zadania pn.:
„Zadanie 1: „Usuwanie usterek instalacji elektrycznych i piorunochronnych”
i/lub*
Zadanie 2: „Przegląd instalacji elektrycznej i piorunochronnej”.
*Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty częściowej, tj. można złożyć ofertę na wybrane zadanie.
2. Opis przedmiotu zamówienia:
2.1. Zadanie 1: Przedmiotem zamówienia są roboty polegające na usuwaniu usterek instalacji elektrycznych i piorunochronnych w budynkach administrowanych przez Miejski Zarząd Nieruchomości w Jastrzębiu-Zdroju wg zakresu określonego w protokole przekazania frontu robót. Wykaz budynków stanowi Załącznik nr 1,2 i 3 do STWiOR (Załącznik nr 6 do Zaproszenia). Zakres realizacji robót każdorazowo zostanie określony ogólnie w protokole przekazania robót i uzupełniany w trakcie ich prowadzenia stosownie do potrzeb i w zakresie niezbędnym do wykonania zadania. Inspektor Nadzoru określi również rodzaj protokołów wymaganych do sporządzenia oraz rodzaj dokumentów niezbędnych do zgłoszenia zakończenia robót.
2.2. Zadanie 2: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kontroli i pomiaru stanu technicznego instalacji elektrycznych, oświetlenia awaryjnego, przeciwpożarowych wyłączników prądu i urządzeń piorunochronnych zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo Budowlane w oparciu o wykaz stanowiący Załącznik nr 4 do STWiOR.
2.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, tryb wykonywania czynności oraz zasady rozliczania zleconych robót określa STWiOR (Załącznik nr 6 do Zaproszenia) oraz przedmiary robót (Załącznik nr 7 do Zaproszenia), natomiast szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia określa wzór umowy (Załącznik nr 5 do Zaproszenia). Przedmiary robót należy traktować jako dokumenty pomocnicze, który określają jedynie minimalny zakres robót.
2.4. W przypadku stwierdzenia konieczności wykonania robót nie ujętych w STWiOR oraz pozostałych załącznikach do Zaproszenia, a niezbędnych do realizacji zadania jako całości – należy je uwzględnić w ofercie lub wnieść uwagi przed złożeniem oferty.
3. Termin realizacji przedmiotu zamówienia:
3.1. Zadanie 1: od dnia podpisania umowy do 31.12.2025 r.
3.2. Zadanie 2: od dnia podpisania umowy do maksymalnie 30.11.2025 r. (Termin realizacji przedmiotu zamówienia tego Zadania stanowi kryterium oceny ofert).
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego
2025-04-28
13:13:57
|
Anna Sitkiewicz |
W
związku
z
błędnie
skonstruowanym
drukiem
wyceny
dla
Zadania
2,
w
załączeniu
Załącznik
1A
po
zmianach
-
wersja
pdf
oraz
edytowalna. Z poważaniem, Anna Sitkiewicz. Załączniki |
Przedmiot zamówienia Importuj dane z XLS
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?
Załączniki
