- Strona główna
- Postępowanie ID 1111367
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie ID: 1111367 :
PT.2310.3.2025 Postępowanie na zakup emblematów dla funkcjonariuszy Państwowej Straży Pożarnej
Wystawiający
-
UżytkownikPatryk Kamiński
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2025-05-16 09:10:00
-
Składania2025-05-22 09:09:00
-
Otwarcie ofert-
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajDostawy
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo, Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Nysie, ul. Szopena 5, 48-300 Nysa, NIP:753-19-62-528 prowadzi postępowanie w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji i zaprasza do złożenia oferty poprzez poniższy formularz elektroniczny.
nformujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
- bez podania przyczyny
Przedmiotem postępowania jest dostawa 80 szt. emblematów Państwowej Straży Pożarnej wykonanych metodą haftu komputerowego o wymiarach 8,5 x 12 cm zgodnie z załączonym wzorem oraz zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 29 września 2021 r. w sprawie umundurowania strażaków Państwowej Straży Pożarnej (Dz.U.2021 poz. 1795)
Warunki dostawy i płatności:
- termin realizacji 21 dni od dnia wystawienia zamówienia;
- koszt dostawy leży po stronie Wykonawcy;
- termin płatności do 14 dni liczonych od dnia odbioru faktury VAT.
W przypadku pytań: - merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 47 861 69 23; - związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00. tel. 22 101 02 02 e-mail: cwk@platformazakupowa.pl Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Oferty wykonawców
Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego
Przedmiot zamówienia Importuj dane z XLS
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?
Załączniki
