- Strona główna
- Postępowanie ID 378566
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie ID: 378566 :
Dostawa sprzętu elektroakustycznego - zestaw nagłośnieniowy LDM PYM - 412.
Wystawiający
-
UżytkownikAneta Jurzyk-Mikita
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2020-09-18 07:32:00
-
Składania2020-09-25 11:30:00
-
Otwarcie ofert-
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajDostawy
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
WARUNKI ZAMÓWIENIA:
1. Po
przesłaniu zamówienia , Wykonawca Zobowiązany jest do potwierdzenia jego
przyjęcia do realizacji ( obowiązuje
forma pisemna ).
2. Fakturę
prosimy wystawić na płatnika:
21
Wojskowy Oddział Gospodarczy
ul.
Kwiatkowskiego 15
82-300
Elbląg
NIP:
578- 310-98-61
3. Przedmiot
zamówienia wraz z fakturą należy dostarczyć do:
21
Wojskowy Oddział Gospodarczy, ul. Kwiatkowskiego 15, 82-300 Elbląg, od
poniedziałku do czwartku do godz. 14.00 w piątek do godz. 12.00.
O
wysłaniu przedmiotu zamówienia prosimy powiadomić p. Jerzy
KOMOŃ, tel.: 727 040 577.
4. Termin
realizacji: do 5 dni roboczych (bez sobót i niedziel) od daty
zawarcia umowy lub wpłynięcia zamówienia z 21 WOG.
1) 21 WOG nie rozpatruje ofert składanych w inny sposób niż za pośrednictwem Platformy Zakupowej,
2) Warunki
dostawy Przedmiotu Zamówienia zostaną określone w zamówieniu,
3) Zamawiający
zastrzega sobie prawo do odwołania, unieważnienia lub zamknięcia postępowania
bez dokonania wyboru oferty, w każdym czasie bez podania przyczyny,
4) Zamawiający
zastrzega sobie prawo do zmniejszenia lub zwiększenia ilości asortymentu
bez zmiany
wysokości ceny jednostkowej.
5) 21
WOG wybierze ofertę najkorzystniejszą, zgodnie z określonymi w postępowaniu
kryteriami wyboru oferty,
6) W przypadku dostarczenia towaru niezgodnego z opisem zamieszczonym na platformie
zakupowej Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania zwrotu na koszt
Wykonawcy,
7) Wykonawca
gwarantuje, że produkt jest nowy, fabrycznie zapakowany i wolny od wad.
8) Zamawiający zastrzega
sobie prawo do przeprowadzenia dodatkowych negocjacji dotyczących, zależnie od
potrzeb zamówienia, cen zaoferowanych w przesłanych ofertach, czy zakresu
zamówienia.
5. Warunkiem
złożenia oferty jest zapoznanie się z treścią ww. punktów i ich akceptacja.
Akceptując powyższe warunki Oferent wyraża zgodę na jego wszystkie
postanowienia i zobowiązuje się do ich przestrzegania.
Jeżeli
nie wyrażasz zgody na powyższe warunki - proszę nie składać swojej oferty.
6. O ile
nie wskazano inaczej, oferty składa się w cenie brutto.
7. Wykonawca
jest związany złożoną przez siebie ofertą przez okres 30 dni od dnia upływu
terminu składania ofert.
8. Termin
płatności na rzecz Wykonawcy wynosi 30 dni od daty realizacji
zamówienia, licząc od dnia otrzymania przez 21 WOG prawidłowo wystawionej
faktury.
9. Wymagana
gwarancja na dostarczone produkty - minimum 24 miesiące od momentu
dostawy. Formę udzielonej gwarancji stanowią: karta gwarancyjna lub kopia
faktury (umowy).
10. Wykonawca
składając ofertę oświadcza, że zgodnie z art. 25a ust. 1 ustawy Prawo zamówień
publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z późn. zm.) spełnia
warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego w zapytaniu
ofertowym oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podst. art. 24 ust.1
pkt. 12-23 ustawy.
KLAUZULA
INFORMACYJNA WS. PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH
Zgodnie z art. 13 ust.
1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich
danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie
danych) (Dz. Urz. UE L 119
z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1. Administratorem
Pani/Pana danych osobowych jest 21 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Elblągu, ul.
Kwiatkowskiego 15, 82-300 Elbląg, fax: 261 313 304, e-mail: 21wog@ron.mil.pl ,
2. Inspektor
ochrony danych 21 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Elblągu dostępny jest pod
adresem mailowym: 21wog@ron.mil.p ,
3. Pani/Pana dane
osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b), c) RODO
w celu związanym z procedurą o udzielenie zamówienia publicznego na zakup
i dostawę „Sprzętu elektroakustycznego - zestaw nagłośnieniowy LDM PYM - 412"
4. Odbiorcami
Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona
zostanie dokumentacja związana z procedurą o udzielenie zamówienia
publicznego, jak w punkcie wyżej,
5. Pani/Pana dane
osobowe będą przechowywane przez obowiązujący okres przechowywania dokumentacji
związanej z procedurą o udzielenie zamówienia publicznego,
6. Konsekwencją
niepodania danych osobowych będzie brak możliwości udziału w procedurze o
udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego przez
7. 21 Wojskowy
Oddział Gospodarczy w Elblągu, jak w pkt 3,
8. W odniesieniu
do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób
zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO,
9. Posiada
Pani/Pan:
1) na podstawie art. 15
RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących,
2) na podstawie art. 16
RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych*,
3) na podstawie art. 18
RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych
osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO**,
4) prawo do wniesienia
skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących
narusza przepisy RODO.
10. Nie
przysługuje Pani/Panu:
1) w związku z art. 17
ust. 3 lit. b, d lub e, RODO prawo do usunięcia danych osobowych,
2) prawo do przenoszenia
danych osobowych, o którym mowa w art., 20 RODO,
3) na podstawie art. 21
RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą
prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk w prawym dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość".
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Załączniki do postępowania
Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego
Przedmiot zamówienia Importuj dane z XLS
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?
Załączniki
