Logo Open Nexus
@{ appsTranslations[activeApplication] }
  • Załóż konto wykonawcy
  • Zaloguj się
    Nie pamiętasz hasła?
    Logo Open Nexus
    • Załóż konto wykonawcy
    • Zaloguj się
      Nie pamiętasz hasła?
    • 17:35:56
      • PL
      • EN
    1. Strona główna
    2. Postępowanie ID 749584
    W tym postępowaniu wymagane jest podpisanie plików kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub elektronicznym podpisem osobistym w zależności od rodzaju procedury. Informujemy, że pliki stanowiące ofertę/wniosek powinny być uprzednio podpisane i dołączone w formularzu już z naniesionym podpisem. Na platformie nie uwierzytelnia się dokumentów podpisem elektronicznym. Pełna lista polskich wykonawców dostarczających kwalifikowany podpis elektroniczny dostępna jest pod linkiem.
    Twoja oferta nie została złożona. Nie udało się poprawnie zaszyfrować oferty, spróbuj ponownie.
    Wadium

    Wadium w 2 minuty

    Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

    kliknij podaj dane opłać online

    Uzyskaj wadium

    Sprawdź, jak to zrobić - Film

    Postępowanie ID: 749584 : WIB.271.5.2023 Dostawa sprzętu informatycznego

    Logo Firmy

    Wystawiający

    • Użytkownik
      Dariusz Makowski
    • Organizacja
      Gmina Rabka-Zdrój
    • Wiadomość do zamawiającego

    Terminy

    • Zamieszczenia
      2023-04-04 08:48:00
    • Składania
      2023-04-17 11:00:00
    • Otwarcie ofert
      2023-04-17 11:30:00
    • Tryb
      PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
    • Rodzaj
      Dostawy

    Wymagania i specyfikacja

    Szanowni Państwo,  

    w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

    Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

     

    Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

    - kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

    - podpisem zaufanym,

    - lub elektronicznym podpisem osobistym. 

     

    W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

    • Zadawania pytań Zamawiającemu,

    • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

    • Przesłania odwołania/inne. 

     

    Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

     

    Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

    • tel. 22 101 02 02

    • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


    Załączniki do postępowania
    Pobierz wszystkie załączniki

    Nazwa
    Rozszerzenie
    Rozmiar (kB)
    Data publikacji
    Źródło
    Pobierz
    08db3448-9dd8-0e85-2bf5-ac000fbecdd5-1.pdf pdf 112.75
    2023-04-04 08:48:00
    Postępowanie
    SWZ_dostawa sprzetu informatycznego_WIB.271.5.2023.docx docx 112.11
    2023-04-04 08:48:07
    Postępowanie
    Załącznik 1_Formularz ofertowy.docx docx 93.21
    2023-04-04 08:48:07
    Postępowanie
    Załącznik 2_Opis Przedmiotu Zamówienia.docx docx 282.35
    2023-04-04 08:48:07
    Postępowanie
    Załącznik 3_Oświadczenia.docx docx 68.32
    2023-04-04 08:48:07
    Postępowanie
    Załącznik 4_Wzór umowy.docx docx 136.34
    2023-04-04 08:48:07
    Postępowanie
    Załącznik 1_Formularz ofertowy_zmiana 14.04.2023.docx docx 93.21
    2023-04-14 10:27:15
    Postępowanie
    Pytania do SWZ_dostawa sprzetu informatycznego_WIB.271.5.2023-sig.pdf pdf 630.37
    2023-04-06 12:49:13
    Publiczna wiadomość
    08db3a5e-fb8a-6e4a-eaac-070011fdc043_zmiana 11.04.2023.pdf pdf 33.52
    2023-04-11 09:43:10
    Publiczna wiadomość
    Załącznik 2_Opis Przedmiotu Zamówienia_zmiana 12.04.2023.docx docx 276.92
    2023-04-13 10:28:41
    Publiczna wiadomość
    Pytania do SWZ nr 2_dostawa sprzetu informatycznego_WIB.271.5.2023-sig.pdf pdf 756.09
    2023-04-13 10:28:41
    Publiczna wiadomość
    Załącznik 1_Formularz ofertowy_zmiana 14.04.2023.docx docx 93.21
    2023-04-14 10:28:29
    Publiczna wiadomość
    Pytania do SWZ nr 3_dostawa sprzetu informatycznego_WIB.271.5.2023-sig.pdf pdf 409.91
    2023-04-14 12:39:00
    Publiczna wiadomość
    Ogłoszenie o wyborze oferty_część 3_WIB.271.5.2023-sig.pdf pdf 596.88
    2023-05-08 16:37:28
    Publiczna wiadomość
    Ogłoszenie o wyborze oferty_część 1_WIB.271.5.2023-sig.pdf pdf 412.36
    2023-05-12 08:34:22
    Publiczna wiadomość
    Ogłoszenie o unieważnieniu postępowania_część 2_WIB.271.5.2023-sig.pdf pdf 484.03
    2023-05-23 12:13:40
    Publiczna wiadomość

    Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego

    2023-05-23 12:13:40
    Dariusz Makowski Rabka-Zdrój, 23.05.2023 r.
    Znak sprawy: WIB.271.5.2023

    Ogłoszenie o unieważnieniu postępowania

    Burmistrz Rabki – Zdroju, działając na podstawie art. 260 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo Zamówień Publicznych (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 z późn. zmian.), informuje iż prowadzone postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie przepisów ww. ustawy w trybie podstawowym, na zadanie, pn.: „Dostawa sprzętu informatycznego” realizowane w ramach projektu „Rozwój e-Administracji w Gminie Rabka-Zdrój” dla części 2: „Dostawa zestawów komputerowych i urządzeń peryferyjnych”, zostało unieważnione z uwagi, iż oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.
    Uzasadnienie unieważnienia.
    Art. 255 pkt. 3 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo Zamówień Publicznych (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zmian.):
    „Art. 255. Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli:
    3) cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty;


    Zamawiający
    Z up. Burmistrza
    mgr Małgorzata Gromala
    Z-ca Burmistrza

    Załączniki

    • Ogłoszenie o unieważ [...].pdf
    2023-05-12 08:34:22
    Dariusz Makowski Znak sprawy: WIB.271.5.2023 Rabka-Zdrój, 12.05.2023 r.

    Ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty

    Burmistrz Rabki – Zdroju, działając na podstawie art. 253 ust. 1 ustawy z dnia
    11 września 2019 roku Prawo Zamówień Publicznych (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 z późn. zmian.) informuje, iż w związku z zakończeniem postępowania prowadzonego na podstawie przepisów ww. ustawy w trybie podstawowym na zadanie, pn.: „Dostawa sprzętu informatycznego” realizowane w ramach projektu „Rozwój e-Administracji w Gminie Rabka-Zdrój” dla części 1: „Dostawa infrastruktury serwerowej”, została wybrana oferta nr 1, tj.:
    Grupa E Sp. z o.o., ul. Piwna 32, 43-100 Tychy
    Cena ofertowa wynosi: 585 357,00 zł,
    - dwa procesory wielordzeniowe zainstalowane w serwerze osiągające w teście PassMark CPU Mark wynik minimum 22.000 pkt dla konfiguracji dwuprocesorowej według danych ze strony https://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php - tak,
    - zainstalowana pamięć RAM RDIMM lub LRDIMM minimum 128 GB – tak,
    - zainstalowane minimum 2 dyski minimum 600GB SSD SATA – tak,
    - dwa procesory wielordzeniowe zainstalowane w serwerze osiągające w teście PassMark CPU Mark wynik minimum 22.000 pkt dla konfiguracji dwuprocesorowej według danych ze strony https://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php – tak,
    - Zainstalowana pamięć RAM RDIMM lub LRDIMM minimum 128 GB – tak,
    - Zainstalowane minimum 2 dyski minimum 600GB SSD SATA – tak,
    -Zastosowanie w macierzy systemu RAID z zabezpieczeniem bazującym na wszystkich dyskach w obrębie grupy RAID (load balancing), w celu poprawy bezpieczeństwa oraz zapewnienia szybszych czasów odbudowy danych z uszkodzonego dysku – tak,
    - Możliwość szyfrowania danych zapisywanych na dyskach macierzy dyskowej – tak,
    - Przełącznik sieciowy zarządzalny typ I Minimum 48 portów 10/100/1000Base-T – tak.
    Ilość punktów: cena 60,00 pkt., jakość - 40 pkt. Łącznie 100,00 pkt.

    Uzasadnienie wyboru:
    - Wykonawca spełnił wszystkie warunki postawione przez zamawiającego w SWZ,
    - cena ofertowa jest najkorzystniejsza i nie ma charakteru ceny rażąco niskiej,
    - cena ofertowa jest wyższa od kwoty jaką planował przeznaczyć Zamawiający ale
    z uwagi na konieczność realizacji zadania została podjęta decyzja o zwiększeniu tej kwoty.

    W postępowaniu dla części 1 została złożona 1 oferta.

    Zamawiający
    mgr Leszek Świder

    Załączniki

    • Ogłoszenie o wyborze [...].pdf
    2023-05-08 16:37:28
    Dariusz Makowski Znak sprawy: WIB.271.5.2023 Rabka-Zdrój, 08.05.2023 r.

    Ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty

    Burmistrz Rabki – Zdroju, działając na podstawie art. 253 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo Zamówień Publicznych (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 z późn. zmian.) informuje, iż w związku z zakończeniem postępowania prowadzonego na podstawie przepisów ww. ustawy w trybie podstawowym na zadanie, pn.: „Dostawa sprzętu informatycznego” realizowane w ramach projektu „Rozwój e-Administracji w Gminie Rabka-Zdrój” dla części 3: „Platforma pakietowej transmisji głosu”, została wybrana oferta nr 1, tj.:

    ITSC Krzysztof Gumula, ul. Kolonia 34 b, 43-332 Pisarzowice
    Cena ofertowa wynosi: 83 886,00 zł,
    - obsługa mostków konferencyjnych minimum 6 mostków konferencyjnych wideo – tak,
    - konfigurowalny asystent automatyczny interaktywnej obsługi dzwoniącego (IVR) – tak.
    Ilość punktów: cena 60,00 pkt., jakość - 40 pkt. Łącznie 100,00 pkt.

    Uzasadnienie wyboru:
    - Wykonawca spełnił wszystkie warunki postawione przez zamawiającego w SWZ,
    - cena ofertowa jest najkorzystniejsza i nie ma charakteru ceny rażąco niskiej,
    - cena ofertowa jest niższa od kwoty jaką planował przeznaczyć Zamawiający.

    W postępowaniu dla części 3 została złożona 1 oferta.
    Zamawiający
    mgr Leszek Świder

    Załączniki

    • Ogłoszenie o wyborze [...].pdf
    2023-04-17 15:23:52
    Dariusz Makowski Znak Sprawy: WIB.271.5.2023 Rabka-Zdrój, 17.04.2023 r.
    Informacja z otwarcia ofert zgodna z art. 222 ust. 5 Ustawy Pzp.
    Zgodnie z art. 222 ust. 5 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo Zamówień Publicznych (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 ze zmian.) w prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym, zgodnie z art. 275 pkt 1 ustawy Pzp, na zadanie, pn.: „Dostawa systemów oraz sprzętu informatycznego” w ramach projektu „Rozwój e-Administracji w Gminie Rabka-Zdrój” Zamawiający informuje, iż w postępowaniu zostały złożone oferty, tj. dla:
    1) Części I: „Dostawa infrastruktury serwerowej”
    oferta nr 1:
    Grupa E Sp. z o.o., ul. Piwna 32, 43-100 Tychy
    Cena ofertowa wynosi: 585 357,00 zł,
    - dwa procesory wielordzeniowe zainstalowane w serwerze osiągające w teście PassMark CPU Mark wynik minimum 22.000 pkt dla konfiguracji dwuprocesorowej według danych ze strony https://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php - tak,
    - zainstalowana pamięć RAM RDIMM lub LRDIMM minimum 128 GB – tak,
    - zainstalowane minimum 2 dyski minimum 600GB SSD SATA – tak,
    - dwa procesory wielordzeniowe zainstalowane w serwerze osiągające w teście PassMark CPU Mark wynik minimum 22.000 pkt dla konfiguracji dwuprocesorowej według danych ze strony https://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php – tak,
    - Zainstalowana pamięć RAM RDIMM lub LRDIMM minimum 128 GB – tak,
    - Zainstalowane minimum 2 dyski minimum 600GB SSD SATA – tak,
    -Zastosowanie w macierzy systemu RAID z zabezpieczeniem bazującym na wszystkich dyskach w obrębie grupy RAID (load balancing), w celu poprawy bezpieczeństwa oraz zapewnienia szybszych czasów odbudowy danych z uszkodzonego dysku – tak,
    - Możliwość szyfrowania danych zapisywanych na dyskach macierzy dyskowej – tak,
    - Przełącznik sieciowy zarządzalny typ I Minimum 48 portów 10/100/1000Base-T – tak.

    2) Części II: „Dostawa zestawów komputerowych i urządzeń peryferyjnych”
    oferta nr 1:
    Grupa E Sp. z o.o., ul. Piwna 32, 43-100 Tychy
    Cena ofertowa wynosi: 113 947,20 zł,
    - Procesor wielordzeniowy ze zintegrowaną grafiką zainstalowany w każdej stacji komputerowej, osiągający w teście PassMark CPU Mark, według danych ze strony https://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php, wynik minimum 12.000 pkt – tak,
    - Zainstalowana pamięci RAM w każdej stacji roboczej minimum 16 GB – tak,
    - Zasilacz pracujący w sieci 230V 50/60Hz prądu zmiennego o efektywności nie mniejszej niż 85% przy pełnym obciążeniu i mocy maksimum 200 W – tak.

    oferta nr 2:
    NTT Technology sp. z o.o., Zakręt, ul. Trakt Brzeski 89, 05-077 Warszawa-Wesoła
    Cena ofertowa wynosi: 111 442,92 zł,
    - Procesor wielordzeniowy ze zintegrowaną grafiką zainstalowany w każdej stacji komputerowej, osiągający w teście PassMark CPU Mark, według danych ze strony https://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php, wynik minimum 12.000 pkt – tak,
    - Zainstalowana pamięci RAM w każdej stacji roboczej minimum 16 GB – tak,
    - Zasilacz pracujący w sieci 230V 50/60Hz prądu zmiennego o efektywności nie mniejszej niż 85% przy pełnym obciążeniu i mocy maksimum 200 W – tak.
    oferta nr 3:
    CEZAR Cezary Machnio i Piotr Gębka Sp. z o.o., ul. Wolność 8 lik. 4, 26-600 Radom
    Cena ofertowa wynosi: 121 800,75 zł,
    - Procesor wielordzeniowy ze zintegrowaną grafiką zainstalowany w każdej stacji komputerowej, osiągający w teście PassMark CPU Mark, według danych ze strony https://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php, wynik minimum 12.000 pkt – tak,
    - Zainstalowana pamięci RAM w każdej stacji roboczej minimum 16 GB – tak,
    - Zasilacz pracujący w sieci 230V 50/60Hz prądu zmiennego o efektywności nie mniejszej niż 85% przy pełnym obciążeniu i mocy maksimum 200 W – tak.

    3) Części III: „Platforma pakietowej transmisji głosu”
    oferta nr 1:
    ITSC Krzysztof Gumula, ul. Kolonia 34 b, 43-332 Pisarzowice
    Cena ofertowa wynosi: 83 886,00 zł,
    - obsługa mostków konferencyjnych minimum 6 mostków konferencyjnych wideo – tak,
    - konfigurowalny asystent automatyczny interaktywnej obsługi dzwoniącego (IVR) – tak.
    2023-04-17 11:00:00
    Komunikat Zamawiającego Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę:
    - 1) CZĘŚĆ 1 - DOSTAWA INFRASTRUKTURY SERWEROWEJ - 468 220,00 zł
    - 2) CZĘŚĆ 2 – DOSTAWA ZESTAWÓW KOMPUTEROWYCH I URZĄDZEŃ PERYFERYJNYCH - 74 209,00 zł
    - 3) CZĘŚĆ 3 – PLATFORMA PAKIETOWEJ TRANSMISJI GŁOSU - 120 334,00 zł
    2023-04-14 12:38:59
    Dariusz Makowski Znak sprawy: WIB.271.5.2023 Rabka-Zdrój, 14.04.2023 r.

    Do wszystkich zainteresowanych

    dotyczy postępowania pn.: „Dostawa sprzętu informatycznego”

    Burmistrz Rabki – Zdroju – Zamawiający w wyżej wymienionym postępowaniu przetargowym – działając na podstawie art. 284 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo Zamówień Publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2022 r., poz. 1710 z późn. zmian.) – ustawa Pzp, w związku z pytaniami dotyczącymi treści SWZ jakie wpłynęły do Zamawiającego od Uczestnika postępowania udziela odpowiedzi na zadane pytania:

    1. Pytanie nr 1:
    „Zwracam się z wnioskiem o umożliwienie przedstawienia wszystkich przedmiotowych środków dowodowych (z pominięciem wypełnionego przez Wykonawcę załącznika stanowiącego OPZ) w języku angielskim (bez tłumaczeń na język polski). Prośbę swą uzasadniam faktem, iż tego typu dokumenty są często dość obszerne, dodatkowo nie zawsze da się prawidłowo przetłumaczyć określenia technologiczne na język polski. Wykonanie takich tłumaczeń przez Wykonawcę to znaczący nakład pracy nie wnoszący Zamawiającemu żadnej wartości”.
    Odpowiedź na pytanie nr 1:
    Zgodnie z zapisami Specyfikacji Warunków Zamówienia postępowanie prowadzone jest w języku polskim.

    Zamawiający
    mgr Leszek Świder

    Załączniki

    • Pytania do SWZ nr 3_ [...].pdf
    2023-04-14 10:28:29
    Dariusz Makowski W załączeniu zmieniony Formularz ofertowy

    Załączniki

    • Załącznik 1_Formular [...].docx
    2023-04-13 10:28:41
    Dariusz Makowski Znak sprawy: WIB.271.5.2023 Rabka-Zdrój, 13.04.2023 r.

    Do wszystkich zainteresowanych

    dotyczy postępowania pn.: „Dostawa sprzętu informatycznego”

    Burmistrz Rabki – Zdroju – Zamawiający w wyżej wymienionym postępowaniu przetargowym – działając na podstawie art. 284 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo Zamówień Publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2022 r., poz. 1710 z późn. zmian.) – ustawa Pzp, w związku z pytaniami dotyczącymi treści SWZ jakie wpłynęły do Zamawiającego od Uczestnika postępowania udziela odpowiedzi na zadane pytania.

    Załączniki

    • Załącznik 2_Opis Prz [...].docx
    • Pytania do SWZ nr 2_ [...].pdf
    2023-04-11 09:43:10
    Dariusz Makowski Burmistrz Rabki-Zdroju informuje iż, działając na podstawie art. 286 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo Zamówień Publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2022 r., poz. 1710 z późn. zmian.) – ustawa Pzp, w związku z pytaniami do SWZ informuje, iż ulega zmianie treść SWZ, tj. ulega zmianie termin składania i otwarcia ofert oraz termin związania ofertą, otrzymując brzmienie:
    1. „Oferty należy składać, za pośrednictwem portalu https://platformazakupowa.pl/pn/rabka nie później niż do dnia 17.04.2023 r. do godz. 11:00”
    2. „Otwarcie złożonych ofert nastąpi w dniu 17.04.2023 r. o godz. 11:30”

    Załączniki

    • 08db3a5e-fb8a-6e4a-e [...].pdf
    2023-04-06 12:49:13
    Dariusz Makowski Znak sprawy: WIB.271.5.2023 Rabka-Zdrój, 06.04.2023 r.

    Do wszystkich zainteresowanych

    dotyczy postępowania pn.: „Dostawa sprzętu informatycznego”

    Burmistrz Rabki – Zdroju – Zamawiający w wyżej wymienionym postępowaniu przetargowym – działając na podstawie art. 284 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo Zamówień Publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2022 r., poz. 1710 z późn. zmian.) – ustawa Pzp, w związku z pytaniami dotyczącymi treści SWZ jakie wpłynęły do Zamawiającego od Uczestnika postępowania udziela odpowiedzi na zadane pytania:

    1. Pytanie nr 1:
    „Zwracamy się z prośbą o wyjaśnienie treści OPZ:
    1. Zamawiający w specyfikacji przetargowej w części 2 pozycja I "Zestaw komputerowy z systemem operacyjnym i pakietem biurowym" zawarł wymóg, aby oferowane sprzęt komputerowy, spełniał wymagania normy Energy Star. Zwracamy uwagę na to, że program EU ENERGY STAR nie obowiązuje na terenie Unii Europejskiej. Zgodnie z informacją na stronie internetowej programu www.eu-energystar.org z dniem 20 lutego 2018 roku wygasła umowa z dnia 26 czerwca 2001 r, między Stanami Zjednoczonymi Ameryki a Wspólnotą Europejską w sprawie koordynacji programów etykietowania w odniesieniu do efektywności energetycznej urządzeń biurowych.
    Zgodnie z informacjami zamieszczonymi na ww. stronie internetowej:
    1. Nie ma możliwości oznaczania urządzeń produkowanych na rynek europejski logo Energy Star.
    2. Prawo oznaczania logo Energy Star dotyczy wyłącznie urządzeń wprowadzanych na rynek amerykański.
    3. Pomimo, że odniesienie do programu ENERGY STAR nie zostało usunięte z Aneksu III do Dyrektywy Efektywności Energetycznej, jako że Porozumienie ENERGY STAR wygasło, zaleca się od tej chwili niestosowanie tego kryterium w procedurach przetargowych. W zaistniałej sytuacji, wobec wygaśnięcia programu ENERGY STAR na terenie Unii Europejskiej oraz wobec braku na chwilę obecną programu alternatywnego (równoważnego) prosimy o wykreślenie z treści OPZ wszelkich wymogów i odniesień w zakresie certyfikacji lub spełniania wymogów związanych z programem ENERGY STAR.
    2. Zamawiający wymaga, aby zaoferowany model komputera posiadał certyfikat TCO i znajdował się w wykazie https://tcocertified.com/.
    Jako rozwiązanie równoważne dopuszcza możliwość przedstawienia dokumentów wydanych przez inny podmiot, jednak swoim zakresem muszą w 100% odpowiadać certyfikacji TCO, a sam podmiot musi posiadać akredytację przynajmniej na tym samym poziomie co TCO Development. W oczywisty sposób, ogranicza to konkurencję, choćby z tego względu, że okres od ogłoszenia postępowania do otwarcia ofert jest zdecydowanie zbyt krótki, aby tego typu system certyfikować. Ze względu na drastyczne ograniczenie ilości modeli które wyłącznie ze względu na posiadanie ww. certyfikatu nie spełniają wymagań OPZ, może to powodować znaczne problemy w możliwości zaoferowania i dostarczenia urządzeń zgodnych z wymaganiami.

    Czy w związku z powyższym Zamawiający uzna, że potwierdzony certyfikatem system zarządzania ISO 9001 oraz system zarządzania środowiskowego ISO 14001 będą wystarczającymi dokumentami potwierdzającymi, że sprzęt został wyprodukowany zgodnie z najwyższymi standardami?”

    Odpowiedź na pytanie nr 1:
    Zamawiający podtrzymuje zapisy SWZ.
    Przedmiot zamówienia został opisany zgodnie z rekomendacjami Prezesa UZP na udzielanie zamówień publicznych na dostawę zestawów komputerowych.

    Zamawiający
    mgr Leszek Świder

    Załączniki

    • Pytania do SWZ_dosta [...].pdf

    Import Oferty

    Import oferty XLS w 3 prostych krokach:

    1. Pobierz szablon postępowania
    2. Otwórz i uzpełnij go na swoim komputerze
    3. Wybierz zapisany plik i prześlij go poniżej

    Dane zapisane w pliku XLS zostaną zaimportowane do formularza składania oferty

    Formularz

    Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
    1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) 0

    Załączniki

    Przeciągnij i upuść lub wybierz jednorazowo wszystkie pliki. Nie należy wgrywać załączników pojedynczo. Maksymalna wielkość pojedynczego załączonego pliku - 150 MB. Dopuszczalna ilość plików - 10.

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. 0

    Załączniki

    Przeciągnij i upuść lub wybierz jednorazowo wszystkie pliki. Nie należy wgrywać załączników pojedynczo. Maksymalna wielkość pojedynczego załączonego pliku - 150 MB. Dopuszczalna ilość plików - 10.

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    0

    Załączniki

    Przeciągnij i upuść lub wybierz jednorazowo wszystkie pliki. Nie należy wgrywać załączników pojedynczo. Maksymalna wielkość pojedynczego załączonego pliku - 150 MB. Dopuszczalna ilość plików - 10.

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    Pobierz dane

    Uwaga

    UWAGA! W tym postępowaniu czas na przyjmowanie ofert dobiegł końca. Złożona oferta trafi do sekcji ofert złożonych po terminie składania ofert..

    Liczba odsłon strony:
    1366
    Odblokuj formularz

    Uwaga!

    Wykryliśmy, że w tym postępowaniu jest już złożona oferta z adresu: i posiada status: .
    Składając nową ofertę, stara otrzyma status Wycofana.
    Czy chcesz kontynuować składanie nowej oferty?
    Nie

    Wyślij wiadomość prywatną do zamawiającego


    0

    Wpisz kod, który został wysłany na podany adres e-mail

    Wprowadzony kod uwierzytelniający jest nieprawidłowy

    proceeding_place_offer.verification_code_generate_error

    Nie otrzymałeś? Wyślij ponownie kod

    Wysłanie wiadomości oznacza akceptację Regulaminu oraz Polityki prywatności operatora platformazakupowa.pl.

    Wiadomość nie zostanie wyslana

    Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?

    Załączniki

    OpenNexus Brand
    • Strona główna
    • Regulamin
    • Polityka prywatności
    • Instrukcje
    • FAQ
    • Kontakt

    Ta strona korzysta z plików cookies, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony lub kliknięcie „akceptuję” oznacza, że zgadzasz się na ich użycie. Akceptując pliki cookies, akceptujesz także pliki wykorzystywane przy współpracy z naszymi partnerami: Google oraz Microsoft. Obaj partnerzy mogą przekazywać dane, w tym potencjalnie dane osobowe, poza obszar Unii Europejskiej oraz Europejskiego Obszaru Gospodarczego, w szczególności do Stanów Zjednoczonych Ameryki Północnej (dalej: USA). W związku z tym istnieje możliwość, że nieuprawnione podmioty, w tym w szczególności władze państwowe USA, mogą uzyskać dostęp do tych danych. Google oraz Microsoft przetwarzają dane zgodnie ze swoimi politykami prywatności, stosują się do postanowień Data Privacy Framework i znajdują się na publicznej liście Amerykańskiego Departamentu Handlu podmiotów, które uznawane są za certyfikowane. Więcej informacji na temat wykorzystywania plików cookies oraz naszych partnerów można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

    Akceptuje Odrzuć