- Strona główna
- Postępowanie ID 943564
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie ID: 943564 :
MOPSI.42.25.1.2024 Świadczenie usług opiekuńczych na terenie Gminy Miejskiej Turek
Wystawiający
-
UżytkownikKrzysztof Grzelka
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2024-06-19 14:19:00
-
Składania2024-06-27 10:00:00
-
Otwarcie ofert2024-06-27 10:05:00
-
TrybPL - Tryb Podstawowy (art. 275)
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub elektronicznym podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego
2024-06-27
13:37:33
|
Krzysztof Grzelka |
Turek,
dnia
27
czerwca
2024
r. Numer referencyjny: MOPSI.42.25.1.2024 Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie usług pn.: „Świadczenie usług opiekuńczych na terenie Gminy Miejskiej Turek” Ogłoszenie nr 2024/BZP 00373910/01 z dnia 2024-06-19 Zamawiający zawiadamia o unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U.2023 poz. 1605 z póź.zm), dalej jako ustawa Pzp, w związku z tym, że cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, która zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. W postępowaniu o udzielenie zamówienia na wykonanie usługi pn. „Świadczenie usług opiekuńczych na terenie Gminy Miejskiej Turek” zostały złożone następujące oferty: OFERTA NR 1 Nazwa (firma) / Imię i nazwisko: Medis24 Sp. z o.o. Adres (ulica, nr lokalu / budynku): ul. Wronia 45/U2, 00-870 Miejscowość: Warszawa CENA OFERTY Z VAT: 1 173 030,00 PLN DOŚWIADCZENIE OSÓB WYKONUJĄCYCH USŁUGI OPIEKUŃCZE – 33 osoby OFERTA NR 2 Nazwa (firma) / Imię i nazwisko: FIRMA „GWARANT” – TOMCZYK SPÓŁKA JAWNA Adres (ulica, nr lokalu / budynku): UL. RYNEK 3A Miejscowość: 67-200 GŁOGÓW CENA OFERTY Z VAT: 1 343 340,00 PLN DOŚWIADCZENIE OSÓB WYKONUJĄCYCH USŁUGI OPIEKUŃCZE – 20 osób OFERTA NR 3 Nazwa (firma) / Imię i nazwisko: PRM PARTNER SP. ZO.O. - Lider Konsorcjum Adres (ulica, nr lokalu / budynku): Ul. Widoczna 37 04-647 Miejscowość: Warszawa CENA OFERTY Z VAT: 1.343.340,00 PLN DOŚWIADCZENIE OSÓB WYKONUJĄCYCH USŁUGI OPIEKUŃCZE – 35 osób Cena ofert przewyższa kwotę, która zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia tj. 1 071 000,00 PLN. W związku z powyższym, zaistniała ustawowa przesłanka do unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie prawnej art. 255 pkt 3 ustawy Pzp. |
2024-06-27
11:49:48
|
Krzysztof Grzelka |
Turek,
dnia
27
czerwca
2024
r. Numer referencyjny: MOPSI.42.25.1.2024 INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie usług pn.: „Świadczenie usług opiekuńczych na terenie Gminy Miejskiej Turek” 2024/BZP 00357643/01 z dnia 2024-06-07 Zamawiający na podstawie art. 222 ust. 5 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2022, poz. 1710 ze zm.), udostępnia informację o wykonawcach, których oferty zostały otwarte: OFERTA NR 1 Nazwa (firma) / Imię i nazwisko: Medis24 Sp. z o.o. Adres (ulica, nr lokalu / budynku): ul. Wronia 45/U2, 00-870 Miejscowość: Warszawa CENA OFERTY Z VAT: 1 173 030,00 PLN DOŚWIADCZENIE OSÓB WYKONUJĄCYCH USŁUGI OPIEKUŃCZE – 33 osoby OFERTA NR 2 Nazwa (firma) / Imię i nazwisko: FIRMA „GWARANT” – TOMCZYK SPÓŁKA JAWNA Adres (ulica, nr lokalu / budynku): UL. RYNEK 3A Miejscowość: 67-200 GŁOGÓW CENA OFERTY Z VAT: 1 343 340,00 PLN DOŚWIADCZENIE OSÓB WYKONUJĄCYCH USŁUGI OPIEKUŃCZE – 20 osób OFERTA NR 3 Nazwa (firma) / Imię i nazwisko: PRM PARTNER SP. ZO.O. - Lider Konsorcjum Adres (ulica, nr lokalu / budynku): Ul. Widoczna 37 04-647 Miejscowość: Warszawa CENA OFERTY Z VAT: 1.343.340,00 PLN DOŚWIADCZENIE OSÓB WYKONUJĄCYCH USŁUGI OPIEKUŃCZE – 35 osób |
2024-06-27
10:00:00
|
Komunikat Zamawiającego | Zamawiający na podstawie art. 222 ust. 4 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. 2023, poz. 1605 ze zm.) informuje, że na dzień otwarcia ofert, zamierza przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia całkowitą kwotę w wysokości 1071000,00 PLN |
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?
Załączniki
