- Strona główna
- Postępowanie ID 1051049
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie ID: 1051049 :
DL.4251.4.2025.JTB „Obsługa całodobowa instalacji elektrycznych i odgromowych, remonty instalacji elektrycznych i odgromowych oraz kontrola i pomiary instalacji elektrycznych oraz urządzeń odgromowych w budynkach Wspólnot Mieszkaniowych w Jastrzębiu-Zdroju”
Wystawiający
-
UżytkownikJoanna Tarnacka-Brzychcy
-
Organizacja
-
OddziałMiejski Zarząd Nieruchomości
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2025-01-22 09:51:00
-
Składania2025-01-29 09:00:00
-
Otwarcie ofert2025-01-29 09:30:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
3. Opis przedmiotu zamówienia:
3.1. Zadanie 1: Obsługa całodobowa instalacji elektrycznych i odgromowych
3.1.1. Zadanie 1 polega na:
- pełnieniu całodobowego pogotowia elektrycznego, którego celem jest niezwłoczne usuwanie awarii oraz przywracanie sprawności instalacji elektrycznych i odgromowych,
- utrzymywaniu wszelkich instalacji elektrycznych i odgromowych w dobrym stanie technicznym,
- dokonywanie bieżących kontroli i pomiarów instalacji elektrycznych (w tym odgromowych),
- przekazywanie lokatorowi/najemcy wykazu usterek (załącznik nr 4 do STWiOR) w przypadku stwierdzenia usterek osprzętu elektrycznego, do których usunięcia na własny koszt zobowiązany jest lokator/najemca,
- przeprowadzaniu bieżącego monitoringu instalacji,
- dokonywanie wycen kosztów remontów instalacji w lokalach mieszkalnych oraz częściach wspólnych budynków mieszkalnych.
Powyższe czynności dotyczą wszystkich wskazanych obiektów w załączniku nr 1 do STWiOR.
3.1.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, tryb wykonywania czynności, zakres czynności dla Zadania 1 określa STWiOR stanowiąca Załącznik nr 4 do IWZ.
3.1.3.
Wykonawca
będzie zobowiązany do utrzymywania określonego stanu magazynowego
materiałów niezbędnych
do usuwania usterek i awarii. Nie
usunięcie awarii z powodu braku odpowiednich materiałów będzie
traktowane
i rozliczane jak nie oddanie zadania w terminie,
łącznie z naliczeniem stosownych, określonych w umowie kar.
3.1.4.
W ofercie należy wycenić wszystkie materiały (w tym materiały
pomocnicze) niezbędne do realizacji zadania.
3.1.5.
Czynności wykraczające poza wskazane w STWiOR, a związane z
obsługą, w szczególności wykonywanie remontów, realizowane będą
na podstawie odrębnych zleceń i zawarte są w zakresie Zadania 2.
3.2. Zadanie 2: Remonty instalacji elektrycznych i odgromowych
3.2.1. Zadanie 2 polega na:
- wykonaniu napraw instalacji elektrycznych, zlecanych każdorazowo przez Zamawiającego, wykraczających poza zakres czynności wskazanych w Zadaniu 1,
- wykonaniu remontów i wymian instalacji elektrycznych w budynkach Wspólnot Mieszkaniowych.
3.2.2. Powyższe czynności dotyczą wszystkich wskazanych w załączniku obiektów (Załącznik nr 2 do STWiOR).
3.2.3. Tryb i sposób wykonywania czynności oraz szczegółowy opis realizacji Zadania 2 określa STWiOR, która stanowi załącznik nr 4 do IWZ.
3.3. Zadanie 3: Kontrola i pomiary instalacji elektrycznych i urządzeń odgromowych
3.3.1. Zadanie 3 polega na:
-
wykonaniu kontroli stanu technicznego obiektów budowlanych
wskazanych w załączniku
nr 3 do
STWiOR
na podstawie art. 62
Prawa Budowlanego i Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12
kwietnia 2002 (Dz. U. Nr 75 z 2002, poz. 690) w sprawie warunków
technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie.
Kontroli - oceny/przeglądu stanu technicznego budynku należy dokonać zgodnie z:
• art. 62 ust.1 pkt. 2 ustawy Prawo Budowlane z dnia 7 lipca 1994 (Dz.U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623, z późn. zm.),
• Rozporządzeniem
Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 (Dz.U.
Nr 75, poz. 690, z 2003 r. Nr 33, poz. 270,
z 2004 r. Nr 109,
poz. 1156, z 2008 r. Nr 201, poz. 1238, z 2009 r.,
Nr 56, poz. 461 oraz z 2010 r. Nr
239, poz. 1597)
w sprawie warunków
technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich
usytuowanie,
• przepisami branżowymi,
• zaleceniami obowiązujących norm.
3.3.2. Powyższe czynności dotyczą wszystkich wskazanych w załączniku obiektów (Załącznik nr 3 do STWiOR).
3.3.3. Tryb i sposób wykonywania czynności oraz szczegółowy opis realizacji Zadania 3 określa STWiOR, która stanowi załącznik nr 4 do IWZ.
UWAGA: Zadania należy traktować jako łączne – nie dopuszcza się złożenia oferty na jedno z zadań, tzn. należy złożyć ofertę na wszystkie trzy zadania.
3.4. Szczegółowe warunki przedmiotu zamówienia określa wzór umowy stanowiący Załącznik nr 3 do IWZ.
3.5. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie ze STWiOR, przepisami prawa budowlanego, wiedzą techniczną i obowiązującymi normami.
3.6. Wycena robót powinna opierać się na przeprowadzonej wizji, opisie robót i z uwzględnieniem wszelkich niezbędnych czynności i nakładów, zgodnie z prawem i najlepszą wiedzą techniczną oraz STWiOR.
3.7. Przed przystąpieniem do realizacji robót (dotyczy Zadania 2) Wykonawca będzie zobowiązany do sporządzenia kosztorysu ofertowego.
3.8. W przypadku stwierdzenia konieczności wykonania robót nie ujętych w STWiOR a niezbędnych do realizacji zadania jako całości – należy je uwzględnić w ofercie lub wnieść uwagi przed złożeniem oferty.
3.9. Kody według Wspólnego Słownika Zamówień CPV:
50 711 000-2 - usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych instalacji budynkowych
45 311 200-2 - roboty w zakresie instalacji elektrycznych
71 530 000-2 - doradcze usługi budowlane
4. Termin realizacji robót: od daty podpisania umowy, nie wcześniej niż od 15.02.2025 r. do 14.02.2026 r.
5. Okres gwarancji i rękojmi (wyłącznie dla Zadania 2):
a) gwarancja: minimum 12 miesięcy;
b) rękojmia: 12 miesięcy.
5.1. Gwarancja i rękojmia liczona będzie każdorazowo od daty spisania protokołu odbioru końcowego dla danego zlecenia.
6. Wymagania wobec Wykonawcy:
6.1. Dysponowanie minimum 2 osobami posiadającymi świadectwa kwalifikacji „E” uprawniające do zajmowania się eksploatacją sieci i instalacji,
6.2. Dysponowanie minimum 2 osobami posiadającymi świadectwa kwalifikacji „D” uprawniające do zajmowania się dozorem sieci i instalacji,
6.3. Dysponowanie minimum 2 osobami posiadającymi uprawnienia „PPN” „E” do prac pod napięciem,
6.4. Dysponowanie minimum 2 osobami posiadającymi uprawnienia „PPN” „D” do prac pod napięciem,
6.5. Dysponowanie minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia do obsługi podestów ruchomych.
Uwaga:
Zamawiający dopuszcza, aby powyższe uprawnienia określone w pkt 6 ppkt 6.1. i 6.2. wyżej posiadała jedna – ta sama osoba.
Zamawiający dopuszcza aby uprawnienia, o których mowa w pkt 6 ppkt 6.3. i 6.4. wyżej posiadała jedna – ta sama osoba.
Zamawiający dopuszcza aby uprawnienia, o których mowa w pkt 6 ppkt 6.1., 6.2., 6.3., 6.4., 6.5. wyżej posiadała jedna – ta sama osoba.
6.6.
Wykonawca
wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował nw. sprzętem
oraz urządzeniami niezbędnymi
do wykonania zamówienia
wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami oraz z
aktualnym na dzień złożenia dokumentu potwierdzeniem legalizacji
urządzeń pomiarowych:
a) podnośnik do prac montażowych o wysięgu nie mniejszym niż 12 m,
b) samochód dostawczy (serwisowy),
c) zestaw narzędzi do prac pod napięciem,
d) komplet drabin do prac na wysokościach – min. 3 szt (w tym jedna do wysokości max. 9 m),
e) aparatura kontrolno-pomiarowa niezbędna do wykonywania pomiarów wszystkich wielkości elektrycznych:
- miernik do pomiaru skuteczności zerowania,
- induktor do pomiaru stanu izolacji,
- miernik do badania wyłącznika różnicowoprądowego,
- miernik do badania oporności uziemienia,
- cęgi Dietza do badania obciążenia przewodów i kabli,
- miernik do pomiaru natężenia oświetlenia.
Przyrządy pomiarowe przeznaczone do wykonywania badań i pomiarów muszą posiadać aktualne świadectwo wzorcowania i oznaczony status metrologiczny.
7. Informacje o sposobie porozumiewania się pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym:
7.1.
Zapytania
dotyczące zamówienia należy składać przez Platformę Zakupową
Open Nexus za pośrednictwem przycisku
w prawym dolnym rogu
„Pytania do specyfikacji” do
dnia
27.01.2025
r. do godz 12:00.
7.2. Wyjaśnienia i odpowiedzi zamieszczane będą na stronie Platformy Zakupowej Open Nexus w zakładce właściwego postępowania.
7.3. Szczegółowych informacji w zakresie obsługi platformy udziela Centrum Wsparcia Klienta Platformy Zakupowej Open Nexus – tel. 22 101 02 02.
8. Do oferty należy dołączyć:
a) wypełniony Formularz Ofertowy stanowiący Załącznik nr 1 do IWZ,
b) kalkulację kosztów stanowiącą Załącznik nr 1A, 1B, 1C do IWZ,
c) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu - jeśli oferta zostanie podpisana przez osobę upoważnioną do występowania w imieniu Wykonawcy,
UWAGA: złożona oferta powinna być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentacji Wykonawcy, a kserokopie dokumentów uwierzytelnione przez tę osobę „za zgodność z oryginałem”. Jeśli oferta zostanie podpisana przez pełnomocnika do oferty winno być dołączone Pełnomocnictwo podpisane przez osoby upoważnione do jego udzielenia. Jeżeli zostanie dołączona kserokopia pełnomocnictwa, wówczas winno być ono poświadczone notarialnie.
d) kopie uprawnień osób, o których mowa w pkt 6 ppkt 6.1., 6.2., 6.3., 6.4., 6.5. wyżej,
e) wykaz sprzętu stanowiący Załącznik nr 2 do IWZ.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego
2025-02-12
10:41:13
|
Joanna Tarnacka-Brzychcy |
Dzień
dobry. W załączeniu Ogłoszenie wyników postępowania. Z poważaniem, Joanna Tarnacka-Brzychcy Załączniki |
2025-01-29
13:36:48
|
Anna Sitkiewicz |
Dzień
dobry. W załączeniu zestawienie ofert. Z poważaniem, Anna Sitkiewicz. Załączniki |
Przedmiot zamówienia Importuj dane z XLS
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?
Załączniki
