- Strona główna
- Postępowanie ID 1059860
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie ID: 1059860 :
4WOG-7600.2712.5.2025 Usunięcie awarii sieci wodociągowej przy budynku nr 21 kompleksu wojskowego w Tarnowskich Górach - ul. Opolska
Wystawiający
-
UżytkownikBorys Rawluk
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2025-02-10 07:59:00
-
Składania2025-02-12 08:00:00
-
Otwarcie ofert2025-02-12 08:05:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajRobota budowlana
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
4 WOG z siedzibą w Gliwicach, ul. Gen. Andersa 47, 44-121
Gliwice, zwraca
się
z zapytaniem ofertowym dotyczącym realizacji zamówienia o wartości mniejszej
niż 130 000 zł, którego przedmiotem jest: Usunięcie awarii sieci wodociągowej przy budynku nr 21 kompleksu wojskowego w Tarnowskich Górach - ul. Opolska
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: załącznik nr 1 do zapytania ofertowego – Opis przedmiotu zamówienia; załącznik nr 2 – przedmiar robót.
Wymagany termin realizacji zamówienia:
od dnia podpisania umowy do dnia 28 lutego 2025 r.
WYKONAWCÓW ZAINTERESOWANYCH REALIZACJĄ ZAMÓWIENIA PROSIMY O ZŁOŻENIE OFERTY
2. Miejsce i termin złożenia oferty:
TERMIN: 12.02.2025 r. do godz. 8:00.
Ofertę należy złożyć przez system platforma zakupowa: https://platformazakupowa.pl/
10. Kryteria oceny ofert: najmniejsza sumaryczna końcowa wartość brutto usługi – 100%.
(każde kryteriów musi posiadać wagę procentową – łącznie 100%)
11. Zamawiający dopuszcza/nie dopuszcza* składania ofert częściowych.
12. Oferta ma zawierać następujące dokumenty:
- Formularz ofertowy, zgodny z załącznikiem nr 4,
- Kosztorys ofertowy, zgodny z załącznikiem nr 2 – przedmiarem robót.
Strona 1 z 2
13. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium: najniższej ceny za wykonaną usługę.
14. Opis sposobu obliczenia ceny w składanej ofercie:
W cenę oferty należy wliczyć:
- wartość usługi/ dostawy/ roboty budowlanej* określonej w oparciu o przedmiot zamówienia,
- obowiązujący podatek od towarów i usług VAT,
- wszystkie koszty wykonania zamówienia.
Cena podana przez wykonawcę za usługę / dostawę / robotę budowlaną* jest obowiązująca przez cały okres trwania umowy i nie będzie podlegała waloryzacji
w okresie jej trwania.
Końcowa wartość zamówieni określona zostanie na podstawie przedstawionego kosztorysu powykonawczego opracowanego na podstawie kosztorysu ofertowego, oraz obmiaru powykonawczego robót zatwierdzonego przez kierownika SOI.
15. Oferta otrzymana przez Zamawiającego po terminie podanym powyżej nie będzie rozpatrywana. Wykonawca może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną przez siebie ofertę przed upływem terminu jej składania. Powiadomienie o zmianie lub wycofanie oferty należy złożyć w formie elektronicznej za pośrednictwem platformy zakupowej.
16. Pytania do treści zapytania ofertowego można kierować za pośrednictwem platformy zakupowej: https://platformazakupowa.pl w przypadku uznania zasadności zadanego pytania zamawiający udzieli wyjaśnień poprzez platformę zakupową: https://platformazakupowa.pl
Możliwe jest przeprowadzenie wizji w terenie, po wcześniejszym telefonicznym uzgodnieniu terminu. Osobą przewidziana do kontaktu jest Borys Rawluk
tel. 261 147 453.
17. Informacja dotycząca wyboru oferty.
Zamawiający po dokonaniu wyboru najkorzystniejszej oferty:
¾ zamieści informację na stronie internetowej:
¾ prześle informacje e-mailem,
¾ przekaże informację telefonicznie,
¾ przekaże informację w innej formie.
(niepotrzebne skreślić lub wpisać inną formę oferty)
Załączniki: 4 na 26 str.
1. Opis przedmiotu zamówienia na 4 str.
2. Przedmiar na 3 str.
3. Projektowane postanowienia umowy na 17 str.
4. Formularz ofertowy na 2 str.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 261 147 453,
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego
Przedmiot zamówienia Importuj dane z XLS
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?
Załączniki
