- Strona główna
- Postępowanie ID 1068584
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie ID: 1068584 :
WIM 271.2.13.2025 Dostawa fabrycznie nowego zestawu nagłośnienia i nowego zestawu oświetlenia wraz z niezbędnym do użytkowania osprzętem – w ramach zadania Program Bydgoski Budżet Obywatelski (BBO) - Rewitalizacja Parku nad Starym Kanałem Bydgoskim przy V i VI śluzie (Program BBO)
Wystawiający
-
UżytkownikJustyna Pabian
-
Organizacja
-
OddziałWydział Inwestycji Miasta
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2025-02-25 14:59:00
-
Składania2025-03-17 09:00:00
-
Otwarcie ofert-
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajDostawy
Wymagania i specyfikacja
O G Ł O S Z E N I E
O ZAPYTANIU OFERTOWYM
NR WIM.271.2.13.2025 z dnia 25.02.2025 r.
(w przedmiocie zamówienia o wartości do kwoty 130.000 zł na podst. art.2 ust.1 pkt.1
ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych Dz.U.2024.1320 z późn. zm.)
1. Nazwa oraz adres Zamawiającego:
Miasto Bydgoszcz, ul. Jezuicka 1, 85-102 Bydgoszcz
Wydział przeprowadzający postępowanie:
Wydział Inwestycji Miasta (WIM), ul. Grudziądzka 9-15, bud. B, 85-130 Bydgoszcz.
Nazwa zadania:
Program Bydgoski Budżet Obywatelski (BBO) - Rewitalizacja Parku nad Starym Kanałem Bydgoskim przy V i VI śluzie (Program BBO).
2. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego zestawu nagłośnienia i nowego zestawu oświetlenia wraz z niezbędnym do użytkowania osprzętem – w ramach zadania Program Bydgoski Budżet Obywatelski (BBO) - Rewitalizacja Parku nad Starym Kanałem Bydgoskim przy V i VI śluzie (Program BBO).
Szczegółowy zakres zamówienia opisany jest w zał. nr 1 pod nazwą OPZ.
3. Warunki formalne (podmiotowe) jakie powinien spełniać wykonawca zamówienia, tj.:
1) prowadzenie działalności w zakresie określonym w zapytaniu ofertowym.
4. Załączniki do ogłoszenia:
1) opis przedmiotu zamówienia,
2) wzór umowy,
3) informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych,
4) oświadczenie wykonawcy,
5) podział ceny na składniki.
5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
6. Kryterium oceny ofert, opis sposobu oceny ofert i warunki płatności:
6.1 Kryterium oceny ofert.
Ustala się następujące kryteria wyboru oferty najkorzystniejszej: 100 % cena, przy czym oferowana cena za wykonanie zamówienia powinna uwzględniać formę wynagrodzenia ryczałtowego rozliczonego na podstawie oferty wykonawcy fakturą/rachunkiem końcowym po zakończeniu i bezusterkowym odbiorze przedmiotu umowy.
6.2 Sposób oceny ofert:
1) ocena ofert zostanie przeprowadzona w oparciu o przedstawione powyżej kryterium,
2) w toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert,
3) inicjatywa udzielenia wyjaśnień należy wyłącznie do instytucji zamawiającego – wykonawca nie może w tych sprawach występować z własnej inicjatywy,
4) przewiduje się przeprowadzenie między Zamawiającym, a wykonawcą negocjacji ceny dotyczących złożonej oferty,
5) ceny muszą być: podane i wyliczone w zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku (zasada zaokrąglenia – poniżej 5 należy końcówkę pominąć, powyżej i równe 5 należy zaokrąglić w górę),
6) Zamawiający poprawia w tekście oferty:
- oczywiste omyłki pisarskie - to omyłki nie budzące wątpliwości, bezsporne – powstałe w sposób niezamierzony, przypadkowo, nieświadomie (automatycznie), a nadto takie, że każdy, nie znający sprawy równie łatwo zauważy je i równie łatwo wskaże ten sam sposób ich poprawienia;
- oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek,
niezwłocznie zawiadamiając o tym wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
6.3 Warunki płatności:
1) podstawę do wystawienia przez Wykonawcę faktury/rachunku stanowić będzie podpisany przez Zamawiającego protokół odbioru końcowego,
2) termin płatności - 14 dni od daty udokumentowanego wykonania przedmiotu umowy i dostarczenia faktury/rachunku do siedziby Wydziału Inwestycji Miasta.
7. Termin wykonania zamówienia: 6 tygodni od daty zawarcia umowy.
8. Osoby uprawnione do kontaktów z wykonawcami:
Magdalena Janiak, Inspektor WIM (koordynator) – tel. (52) 58 58 209,
Korespondencja między Zamawiającym i Wykonawcą w zakresie wyjaśniania treści zapytania ofertowego, zakresu i przedmiotu zamówienia może dobywać się pisemnie lub drogą elektroniczną poprzez stronę platformazakupowa.pl.
9. Termin składania odpowiedzi na zapytanie ofertowe upływa w dniu o godz. 9.00.
10. Składając ofertę wykonawca zobowiązany jest załączyć:
1) Podpisaną informację dotycząca przetwarzania danych osobowych (zał. nr 3),
2) oświadczenie wykonawcy (zał. nr 4),
3) podział ceny na składniki (zał. 5).
Brak przekazania Zamawiającemu wymaganych i określonych w pkt. 10 załączników spowoduje odrzucenie oferty.
11. W przypadku, gdy w postępowaniu złożone zostaną dwie lub więcej ofert o takiej samej wartości, Zamawiający może wezwać wykonawców do złożenia ofert dodatkowych.
12. Zgodnie z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz. U. 2024 r. poz. 507) Zamawiający informuje, że nie będą rozpatrywane oferty:
1) wykonawcy wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3,
2) wykonawcy, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1124 ze zm.) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3,
3) wykonawcę, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 120 ze zm.), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3.
13. W Urzędzie Miasta Bydgoszczy wdrożona została wewnętrzna procedura dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych. Szczegółowe informacje na ten temat można znaleźć na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta Bydgoszczy i na stronie https://prawomiejscowe.pl/UrzadMiastaBydgoszczy/document/1094871/zarzadzenie-533
14. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania.
WYDZIAŁ INWESTYCJI MIASTA
URZĘDU MIASTA BYDGOSZCZY
Dyrektor Wydziału Inwestycji Miasta
Bogdan Tyborski
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego
2025-03-14
12:19:25
|
Justyna Pabian |
Zamawiający
w
załączeniu
przedstawia
odpowiedzi
na
pytania
do
niniejszego
postępowania.
Załączniki |
2025-03-11
12:16:12
|
Justyna Pabian | W zawiązku z licznymi pytaniami wpływającymi do niniejszego postępowania Zamawiający informuje o zmianie terminu składania ofert z 13.03.2025 r. na 17.03.2025 r. |
2025-03-11
08:07:11
|
Justyna Pabian |
Zamawiający
w
załączeniu
przedstawia
odpowiedzi
na
pytania
do
niniejszego
postępowania.
Załączniki |
2025-02-26
11:25:00
|
Justyna Pabian | Zamawiający zawiadamia, że zmianie uległ załącznik nr 1 do niniejszego postępowania (zmiany zaznaczono kolorem żółtym). |
Przedmiot zamówienia Importuj dane z XLS
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?
Załączniki
