- Strona główna
- Postępowanie ID 1070254
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie ID: 1070254 :
5 Koszenia traw w torowiskach zielonych oraz usuwania biomasy z odcinków torowisk szczególnie narażonych na jej gromadzenie na terenie Wrocławia
Wystawiający
-
UżytkownikPiotr Andrzejuk
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2025-02-28 10:15:00
-
Składania2025-03-14 12:00:00
-
Otwarcie ofert2025-03-17 09:00:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
Szanowni
Państwo,
Zamawiający, Miejskie
Przedsiębiorstwo Komunikacyjne Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu, na podstawie Regulaminu udzielania zamówień na usługi,
dostawy i roboty budowlane przez MPK Sp. z o.o. we Wrocławiu zwraca się z
zapytaniem ofertowym, dotyczącym realizacji zamówienia: Koszenia traw w
torowiskach zielonych oraz usuwania biomasy z odcinków torowisk szczególnie
narażonych na jej gromadzenie na terenie Wrocławia
1.
Opis przedmiotu zamówienia:
Dwukrotne koszenie traw w torowiskach zielonych wraz z wywozem i utylizacją odpadu, na łącznym odcinku 9721 metrów toru pojedynczego,
usunięcie warstwy biomasy w okresie późnojesiennym po
opadzie liści na łącznym odcinku 12720 metrów toru pojedynczego
2. Termin
realizacji zamówienia:
Etap 1 – 15 dni nie wcześniej niż od dnia 19.05.2024 r. i nie później niż do dnia 30.06.2024 r.
wykoszenie
traw z torowisk zielonych wraz z międzytorzem (pierwsze koszenie) wraz z
wywozem i utylizacją odpadu.
Etap 2 – 15
dni od dnia 01.09.2024 r. jednak nie później niż do dnia 30.09.2024 r.
wykoszenie
traw z torowisk zielonych wraz z międzytorzem (drugie koszenie) wraz z wywozem
i utylizacją odpadu.
Etap 3 - 15
dni od dnia 01.11.2024 r. jednak nie później niż do dnia 28.11.2024 r.
3. Opis
warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny ich
spełniania:
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że:
a) w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie zrealizował zamówienia polegające na koszeniu torowisk zielonych na łącznej długości nie mniejszej niż 1000 mtp przez okres maksymalnie 3 miesięcy w ciągu jednego roku kalendarzowego.
W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunku udziału w zapytaniu ofertowym, Zamawiający żąda złożenia następujących dokumentów:
- Wykazu wykonanych prac, w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, zrealizował zamówienia polegające na koszeniu torowisk zielonych na łącznej długości nie mniejszej niż 1000 mtp przez okres maksymalnie 3 miesięcy w ciągu jednego roku kalendarzowego, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty oraz wykazem osób dla przeprowadzenia zadania.
Po wyborze najkorzystniejszej oferty dokumenty należy przesłać drogą elektroniczną pod adres a.talarczyk@mpk.wroc.pl, oraz p.andrzejuk@mpk.wroc.pl.
4. Kryteria
oceny ofert (z podaniem rodzaju i wagi):
Cena 100%
Zamawiający załącza do zapytania projekt umowy oraz OPZ.
Zapraszamy do kontaktu oraz wizji lokalnej w celu dokonania prawidłowej wyceny. Wizja lokalna po wcześniejszym telefonicznym umówieniu terminu.
Zapraszamy
do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy,
że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku:
-
niewystarczających środków na realizację zamówienia,
- zmiany
zapotrzebowania Zamawiającego.
ZAMAWIAJĄCY ZASTRZEGA
SOBIE TAKŻE PRAWO DO UNIEWAŻNIENIA ZAPYTANIA NA KAŻDYM ETAPIE BEZ WSKAZANIA
PRZYCZYNY TAKIEJ DECYZJI.
Zamawiający informuje także, że oferty składane
w zapytaniu są jawne od chwili ich otwarcia i mogą być udostępniane,
z wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w
rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeśli
Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, zastrzegł, że nie
mogą one być udostępniane oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią
tajemnice przedsiębiorstwa (art. 18 ust. 3 Pzp), w szczególności
określając, w jaki sposób zostały spełnione przesłanki, o których mowa w
art. 11 pkt. 2 ustawy z 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej
konkurencji, zgodnie z którym „przez tajemnicę przedsiębiorstwa rozumie
się informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub
inne informacje posiadające wartość gospodarczą, które jako całość lub
w szczególnym zestawieniu i zbiorze ich elementów nie są powszechnie znane
osobom zwykle zajmującym się tym rodzajem informacji albo nie są łatwo dostępne
dla takich osób, o ile uprawniony do korzystania z informacji
lub rozporządzania nimi podjął, przy zachowaniu należytej staranności,
działania w celu utrzymania ich w poufności.”.
Wykonawca nie może zastrzec informacji o nazwach,
albo imionach i nazwiskach oraz siedzibach lub miejscach prowadzonej
działalności gospodarczej, albo miejscach zamieszkania wykonawców, których
oferty zostały otwarte; cenach lub kosztach zawartych w ofercie.
1. W sytuacji kiedy oferta zawiera informacje
stanowiące tajemnice przedsiębiorstwa informacje te powinny być zawarte w
osobnym pliku i zawierać wyraźne zastrzeżenie (np. w nazwie pliku), że nie
mogą być udostępniane.
2. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za
niewłaściwe zabezpieczenie przez Wykonawcę dokumentów określonych jako tajne.
Jeżeli zastrzeżone przez Wykonawcę informacje nie stanowią tajemnicy
przedsiębiorstwa lub są jawne na podstawie odrębnych przepisów, Zamawiający
zobowiązany jest do ujawnienia tych informacji w ramach prowadzonego zapytania.
W
przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 885 887 436 - Andrzej Talarczyk, 885 887 430 - Piotr Andrzejuk
-
związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta
platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze,
w godzinach od 8:00 do 17:00.
- tel. 22 101 02 02
- e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy,
że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego
jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości
z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego
Przedmiot zamówienia Importuj dane z XLS
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?
Załączniki
