- Strona główna
- Postępowanie ID 1070338
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie ID: 1070338 :
Usługa w postaci sprzątania pomieszczeń w budynkach „H1” i „H2” Szkoły Policji w Katowicach.
Wystawiający
-
Użytkownik
Natalia Lieber
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2025-02-28 11:01:00
-
Składania2025-03-07 12:00:00
-
Otwarcie ofert-
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
CHARAKTERYSTYKA
1.
Przedmiotem usługi sprzątania są pomieszczenia o powierzchni
odpowiednio:
a)
Budynek „H1” – hala sportowa
Lp. |
Przeznaczenie |
Nr pomieszczenia |
Powierzchnia w m2 |
1. |
Hala sportowa |
H-002 |
647,30 |
2. |
Szatnia |
H-006 |
20,80 |
3. |
Umywalnia + wc |
H-006 |
16,30 |
4. |
Szatnia |
H-005 |
20,90 |
5. |
Umywalnia + wc |
H-005 |
12,70 |
6. |
Łazienka |
H-001 |
3,10 |
7. |
Korytarz |
|
32,20 |
|
Razem |
|
753,30 |
8. |
Okna (powierzchnia obustronna) |
H-005,
H-006 |
13,60 |
b) Budynek „H2” – hala sportowa
Lp. |
Przeznaczenie |
Nr pomieszczenia |
Powierzchnia w m2 |
1. |
Hala sportowa |
H-016 |
666,00 |
2. |
Szatnia |
H-022 |
31,20 |
3. |
Szatnia |
H-015 |
31,80 |
4. |
Szatnia |
H-025 |
11,50 |
5. |
Szatnia |
H-014 |
11,70 |
6. |
Toaleta |
H-020 |
3,80 |
7. |
Toaleta |
H-021 |
3,80 |
8. |
Korytarz |
|
37,50 |
|
Razem |
|
797,30 |
9. |
Okna (powierzchnia obustronna) |
H-014,
H-015, |
14,04 |
2. Sprzątanie w
ww. budynkach powinno być wykonywane od poniedziałku
do piątku w godzinach od 5:00 do 7:00 lub od 19:00 do 21:00 z wyłączeniem dni
ustawowo wolnych od pracy oraz incydentalnie w soboty, w których realizowane
są zajęcia dydaktyczne.
3. Wykonanie
usługi musi zapewnić czystość pomieszczeń przed każdorazowym przystąpieniem
słuchaczy do zajęć.
4. Sprzątanie
powinno obejmować następujące czynności:
1) codziennie:
a)
zamiatanie, odkurzanie, zmywanie mat oraz powierzchni odkrytych
na halach sportowych wraz z ich dezynfekowaniem,
b)
opróżnianie i mycie koszy wraz z wymianą worków na śmieci,
c)
wynoszenie śmieci do zewnętrznych pojemników na odpady
znajdujących się na terenie Szkoły,
d)
sprzątanie z użyciem środków czyszcząco-odkażających toalet w
szatniach, mycie luster oraz czyszczenie urządzeń sanitarnych, armatury w tym
ich dezynfekowanie,
e)
dbanie o czystość szczotek wc w sanitariatach,
f)
mycie i czyszczenie powierzchni twardych w toaletach, szatniach
i na korytarzach,
g)
mycie drzwi wejściowych wewnętrznych i zewnętrznych wraz z szybami,
h)
ścieranie kurzu z parapetów;
2) raz w
tygodniu:
mycie
glazury w pomieszczeniach;
3) raz w
miesiącu:
a)
odkurzanie i mycie kaloryferów (hala H2),
b) mycie
sprzętu sportowego (bramki, ławki, drabinki, pachołki, skrzynie, etc.),
c)
zmywanie mechaniczne maszyną czyszczącą typu szorowarka, całej
powierzchni po zdjęciu mat (w ramach usługi należy złożyć maty),
d) usuwanie
pajęczyn spod drabinek i kaloryferów na halach sportowych oraz ścian i sufitów
w pozostałych pomieszczeniach;
4) raz w
kwartale:
mycie okien w pomieszczeniach
szatni, umywalni i łazienek, w zakres mycia okien wchodzi obustronne mycie
okien w tym: skrzydeł okien, ościeżnic, okuć, progów ościeżnic, ślem, słupków,
klamek od strony wewnętrznej i zewnętrznej oraz mycie parapetów od strony
wewnętrznej i zewnętrznej.
W przypadku
czynności określonych w pkt. 4 ust. 3 i 4 dopuszcza się wykonanie usługi w dni
wolne od pracy po wcześniejszym uzgodnieniu terminu z Zamawiającym.
WYMAGANIA,
WARUNKI
Warunkiem złożenia
oferty jest zapoznanie się z treścią zapytania, wypełnienie wraz
z podpisaniem załącznika nr 1 do niniejszego
zapytania ofertowego oraz zapoznanie się ze szczegółowym zakresem warunków i
wymagań, które określa wzór umowy stanowiący załącznik nr 2. Akceptując
wymagania Zamawiającego, Wykonawca wyraża zgodę na wszystkie warunki i
postanowienia oraz zobowiązuje się do ich przestrzegania. Jeżeli Wykonawca nie
akceptuje poniższych wymagań i warunków proszony jest
o nieskładanie oferty.
- Zamawiający wymaga, aby oferta była
ważna minimum 30 dni.
2.
Dojazd
Wykonawcy do Zamawiającego nastąpi na jego koszt i ryzyko.
3. Wykonawca oświadcza, iż
znana jest mu specyfikacja wykonania usługi oraz dysponuje wiedzą, środkami i
materiałami niezbędnymi do wykonania umowy.
4. Wykonawca przystępujący
do postępowania winien prowadzić przedmiot działalności związany z zamówieniem
i legitymować się odpowiednim wpisem
w tym zakresie.
5. Wykonawca na etapie
postępowania winien przedstawić referencje bądź inny dokument potwierdzający
wykonanie usługi w niniejszym zakresie z ostatnich
12 miesięcy.
6. Wykonawca przed podpisaniem umowy winien przedstawić
Zamawiającemu aktualną polisę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w
zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
7. Zastosowana przez
Wykonawcę technologia mycia musi być bezpieczna dla otoczenia, w szczególności
osób trzecich.
8. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność
materialną za szkody powstałe
w trakcie realizacji usługi.
9. Odbioru usługi ze strony
Zamawiającego dokonuje osoba przez niego upoważniona uwzględniona w umowie.
10.
Ceny
jednostkowe za wykonanie usługi będą stałe podczas trwania umowy i nie będą
podlegały waloryzacji.
- Wykonawca przewiduje przeprowadzenie aukcji
lub licytacji na platformie zakupowej.
- Zamawiający umożliwia przeprowadzenie wizji
lokalnej po uprzednim kontakcie telefonicznym.
DODATKOWE WARUNKI REALIZACJI ZAMÓWIENIA
Zamawiający zastrzega, że Wykonawca nie może zbyć lub przenieść
zobowiązań Zamawiającego powstałych w wyniku realizacji niniejszej usługi, a
będących należnościami Wykonawcy na rzecz innych podmiotów.
INFORMACJA
Zamawiający informuje, że postępowanie nie musi
zakończyć się wyborem wykonawcy.
Osobą upoważnioną przez Zamawiającego do
kontaktowania się z Wykonawcami jest Pani Natalia Lieber, tel. 47 851 64
66 od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 – 15:00.
TERMIN REALIZACJI : od dnia podpisania umowy na
okres 12 miesięcy;
WARUNKI PŁATNOŚCI : 30 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego
Przedmiot zamówienia Importuj dane z XLS
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?
Załączniki
