- Strona główna
- Postępowanie ID 1073292
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie ID: 1073292 :
WI.7013.10.2024 Zapytanie ofertowe o cenę na wykonanie dokumentacji projektowej dotyczącej doboru urządzeń do kompensacji mocy biernej mających na celu zniwelowanie do jak najniższego poziomu (nie wyższego niż 10 % względem wartości wyjściowej), opłat za pobór energii biernej (indukcyjnej oraz pojemnościowej) dla 9 punktów poboru energii (PPE) będących jednostkami organizacyjnymi Powiatu Świdnickiego.
Wystawiający
-
UżytkownikAgnieszka Nocuń-Jurek
-
Organizacja
-
OddziałWydział Inwestycji, Remontów i Przetargów
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2025-03-06 12:30:00
-
Składania2025-03-17 09:00:00
-
Otwarcie ofert-
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
ZAPYTANIE OFERTOWE
I. ZAMAWIAJĄCY:
Powiat Świdnicki, ul. Marii Skłodowskiej-Curie 7, 58-100 Świdnica działając w oparciu o zapisy regulaminu dotyczącego udzielenia zamówień publicznych o wartości 10 000 zł–130 000 zł netto, zwraca się z zapytaniem ofertowym o cenę na wykonanie dokumentacji projektowej dotyczącej doboru urządzeń do kompensacji mocy biernej mających na celu zniwelowanie do jak najniższego poziomu (nie wyższego niż 10 % względem wartości wyjściowej), opłat za pobór energii biernej (indukcyjnej oraz pojemnościowej) dla 9 punktów poboru energii (PPE) będących jednostkami organizacyjnymi Powiatu Świdnickiego.
II. OPIS I ZAKRES PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
1. Zakres przedmiotu zamówienia dotyczy wykonania dokumentacji projektowo-kosztorysowej dotyczącej doboru urządzeń do kompensacji mocy biernej dla 9 PPE będących jednostkami organizacyjnymi Powiatu Świdnickiego, tj. dla:
1) Powiatowe Biuro Geodezji i Katastru (Starostwo Powiatowe), ul. Parkowa 2, 58-100 Świdnica PPE 590322414200508467, taryfa C11;
2) Centrum Kształcenia Zawodowego (Powiat Świdnicki), ul. Gen. Wł. Sikorskiego 41, 58-100 Świdnica, PPE 590322414200047751, taryfa C22A;
3) Zespół Placówek Specjalnych (Powiat Świdnicki), ul. Rotmistrza Witolda Pileckiego 3, 58-100 Świdnica, PPE 590322414200073484, taryfa C21;
4) Zespół Szkół Budowlano-Elektrycznych (Powiat Świdnicki), ul. Wałbrzyska 35-37, 58-100 Świdnica, PPE 590322414200200088, taryfa C21;
5) III Liceum Ogólnokształcące w Świdnicy (Powiat Świdnicki), ul. Kościelna 32, 58-100 Świdnica, PPE 590322414200216270, taryfa C11;
6) Zespół Szkół Mechanicznych (Powiat Świdnicki), ul. Gen. Wł. Sikorskiego 41, 58-100 Świdnica, PPE 590322414200288864, taryfa C21;
7) Starostwo Powiatowe w Świdnicy (Powiat Świdnicki), ul. M. Skłodowskiej – Curie 7, 58-100 Świdnica, PPE 590322414200600291, taryfa C21;
8) Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie (Powiat Świdnicki), ul. Wałbrzyska 15, 58-100 Świdnica, PPE 590322414200723334, taryfa C11;
9) Zespół Szkół Ogólnokształcących (Powiat Świdnicki), ul. Równa 11, 58-100 Świdnica, PPE 590322414200782621, taryfa C21.
2. Na podstawie przygotowanej przez Wykonawcę dokumentacji Zamawiający ma zamiar zakupić i zamontować urządzenia, które zminimalizują wydatki na opłaty za pobór energii biernej (indukcyjnej oraz pojemnościowej).
3. Opis przedmiotu zamówienia:
Wykonawca zobowiązany będzie do sporządzenia kompletnej dokumentacji projektowo – kosztorysowej niezbędnej do zgodnej z przepisami prawa realizacji ww. zamierzenia oraz do przeprowadzenia procedur przetargowych (Prawo Zamówień Publicznych).
Zamawiający dysponuje danymi od Operatora Sieci Dystrybucyjnej wynikających z faktur za dystrybucję energii dla ww. PPE, które stanową załącznik nr 4 do zapytania ofertowego.
Dobór urządzeń musi zostać poprzedzony analizą sieci energetycznej odrębnie dla każdego PPE, przez okres co najmniej 1 miesiąca lub inny okres odpowiedni do zapewnienia prawidłowego wyboru kompensatorów, co potwierdzone musi zostać odpowiednią dokumentacją.
Wdrożenie rozwiązań technicznych zaproponowanych przez Wykonawcę ma na celu zniwelowanie do zera lub do jak najniższej wartości (co najmniej do 10% obecnie występujących) opłat za pobór energii biernej (indukcyjnej oraz pojemnościowej) poprzez zakup oraz instalację przez Zamawiającego odpowiednich, wskazanych przez Wykonawcę, urządzeń.
Wartość
wyjściowa opłat za pobór energii biernej zostanie określona dla każdego
obiektu/ PPE na podstawie dokumentów rozliczeniowych i zestawienia obiektów
wytypowanych do wdrożenia układów kompensacji oraz kosztów energii biernej,
przekazanych przez Zamawiającego, ustalonych na podstawie danych od Operatora
Sieci Dystrybucyjnej wynikających z faktur za określony przedział czasu.
Dokumenty rozliczeniowe dla ww. PPE stanowią załącznik nr 4 do niniejszego postępowania.
Wymagania Zamawiającego dot. dokumentacji opracowanej przez Wykonawcę:
- Układ kompensacji należy dobrać z około 20 % zapasem mocy w stosunku do dokonanych pomiarów.
- Należy skalkulować koszty zakupu i montażu odpowiednio dobranych urządzeń do kompensacji mocy biernej (zarówno indukcyjnej, jak i pojemnościowej),
- Należy skalkulować koszty wykonania wszystkich niezbędnych połączeń układu kompensacji mocy biernej z istniejącą w każdym PPE instalacją elektryczną,
- Należy sporządzić dokumentację wykonawczą do zaproponowanych rozwiązań (schemat rozdzielni z zaznaczonym miejscem włączenia układu).
4. W skład wymaganej dokumentacji projektowej wchodzą:
a) Projekt techniczny wraz z obliczeniami – 2 egzemplarze,
b) Kosztorys inwestorski wraz z przedmiarem – 2 egzemplarze,
c) Całość ww. dokumentacji w wersji elektronicznej, tj. wymagany format dla dokumentacji wskazanej w punkcie a) (format PDF i format DWG), w punkcie b) [format PDF i format ATH]; nagrana na płytę CD lub DVD – 1 sztuka.
III. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:
Termin realizacji zamówienia to 2 miesiące od dnia podpisania umowy, której treść stanowi załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.
IV. INFORMACJE O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI ORAZ POZYSKIWANIA OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW.
Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą przekazywać za pośrednictwem platformy zakupowej.
V. OSOBY PO STRONIE ZAMAWIAJĄCEGO UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI.
1. Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania oraz w sprawach merytorycznych jest Łukasz Pełka – Dyrektor Wydziału Inwestycji, Remontów i Przetargów Starostwa Powiatowego w Świdnicy, tel. 74/ 85-00-486.
2. Wykonawca może zwrócić się pisemnie do Zamawiającego o wyjaśnienie istotnych warunków udzielenia zamówienia: Kontakt z Zamawiającym:
- za pośrednictwem platformy zakupowej, https://platformazakupowa.pl/sp_swidnica
3. Każdy Wykonawca ma prawo zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego pod warunkiem, że wniosek wpłynie do Zamawiającego nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert.
4. Zamawiający udzieli wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert.
5. Zamawiający przekaże treść zapytań wraz z wyjaśnieniami za pośrednictwem platformy zakupowej https://platformazakupowa.pl/sp_swidnica bez ujawniania źródła zapytania.
6. Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego wpłynie po upływie terminu składania wniosku, o którym mowa w pkt. V. 3 Zapytania ofertowego, lub dotyczy udzielonych wyjaśnień, Zamawiający może udzielić wyjaśnień lub pozostawić wniosek bez rozpatrzenia.
VI. WYMAGANIA ZAMAWIAJĄCEGO ORAZ
DOKUMENTY, JAKIE WYKONAWCA POWINIEN ZAŁĄCZYĆ NA POTWIERDZENIE SPEŁNIANIA
WYMAGAŃ:
Wypełniony formularz cenowo – ofertowy (załącznik nr 1), zawierający cenę netto i brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia oraz wysokość stawki podatku VAT obowiązującej dla przedmiotowego zadania. Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia, w tym koszty wszelkich wymaganych prawem uzgodnień, opinii, itp., a w szczególności powinna zostać uzgodnienia z rzeczoznawcą do spraw zabezpieczeń przeciwpożarowych pod względem zgodności z wymaganiami ochrony przeciwpożarowej (uzgodnienie pod względem ochrony przeciwpożarowej).
VII. MIEJSCE SKŁADANIA OFERTY CENOWEJ
Ofertę cenową przygotowaną zgodnie z pkt VI niniejszego zapytania należy złożyć:
- za pośrednictwem platformy zakupowej, https://platformazakupowa.pl/sp_swidnica
Termin składania ofert ustala się do 17 marca 2025 r. do godziny 09.00.
VIII. OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY
1. O wyborze oferty decydować będzie najniższa łączna cena brutto dla całości zadania – 100 %.
2. Wykonawca podaje cenę ofertową - ryczałtową na całość zamówienia posługując się w jej obliczeniu danymi zawartymi w punkcie II niniejszego zapytania ofertowego, w tym cenę za wykonanie ekspertyzy technicznej nośności dachu.
3. Cena musi uwzględniać wszystkie wymagania niniejszego zapytania ofertowego oraz obejmować wszelkie koszty, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji przedmiotu zamówienia.
4. Wartość cenową należy podać w złotych polskich cyfrą oraz słownie z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
5. Wszystkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będą w złotych polskich.
IX. INFORMACJE DODATKOWE
1. Wykonawca związany jest ofertą cenową przez okres 30 dni.
2. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz upływem terminu składnia oferty cenowej.
3. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.
4. Najkorzystniejsza oferta cenowa, to oferta określająca najniższą cenę za wykonanie dokumentacji objętej niniejszym zapytaniem.
5. Zamawiający niezwłocznie zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia o wyborze najkorzystniejszej oferty cenowej.
6. Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia o wyborze Wykonawcy, ale nie później niż w terminie związania ofertą.
7. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
8. Zamawiający zastrzega, że ma prawo odrzucić ofertę Wykonawcy, który wykonał inne zamówienie na rzecz Zamawiającego w sposób nienależyty.
9. Zamawiający zastrzega, że może pozostawić niniejsze zapytanie ofertowe bez rozstrzygnięcia, jeżeli każda ze złożonych ofert przekroczy kwotę, jaką Zamawiający przeznaczył na realizację usługi objętej zapytaniem.
W załączeniu:
Załącznik nr 1 – oferta cenowa,
Załącznik nr 2 – projekt umowy,
Załącznik nr 3 – klauzula informacyjna,
Załącznik nr 4 – zestawienie faktur dla PPE x9.
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego
2025-03-10
12:53:25
|
Agnieszka Nocuń-Jurek |
Dzień
dobry, W związku z otrzymaniem pytań do "Zapytania ofertowego o cenę na wykonanie dokumentacji projektowej dotyczącej doboru urządzeń do kompensacji mocy biernej mających na celu zniwelowanie do jak najniższego poziomu (nie wyższego niż 10 % względem wartości wyjściowej), opłat za pobór energii biernej (indukcyjnej oraz pojemnościowej) dla 9 punktów poboru energii (PPE) będących jednostkami organizacyjnymi Powiatu Świdnickiego (ID: 1073292), w załączeniu przesyłam stosowne pismo. Z poważaniem Wydział Inwestycji, Remontów i Przetargów Starostwo Powiatowe w Świdnicy Załączniki |
Przedmiot zamówienia Importuj dane z XLS
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?
Załączniki
