- Strona główna
- Postępowanie ID 1073960
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie ID: 1073960 :
VOL/EE/138/2025 Przetarg nieograniczony na dostawę i odkup energii elektrycznej – Grupa Zakupowa nr 138/2025 Voltra
Wystawiający
-
UżytkownikRoman Bartyzel
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2025-03-07 11:05:00
-
Składania2025-04-11 11:00:00
-
Otwarcie ofert2025-04-11 11:30:00
-
TrybPrzetarg nieograniczony
-
RodzajDostawy
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
Przedmiotem zamówienia są dostawy energii elektrycznej zgodnie z obowiązującymi przepisami, standardach jakościowych Ustawy PE oraz przepisami wykonawczymi w sprawie szczególnych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego dla podmiotowych punktów poboru biorących udział w Postępowaniu tj.
- Gmina Poronin, ul. Józefa Piłsudskiego 5, 34-520 Poronin, NIP: 736-170-58-14,
- Gminny Ośrodek Kultury w Poroninie, ul. Józefa Piłsudskiego 2, 34-520 Poronin, NIP: 736-105-83-78,
- Gminna Biblioteka Publiczna im. J. Kasprowicza w Poroninie, ul. Józefa Piłsudskiego 2, 34-520 Poronin, NIP: 736-163-23-34,
- Zakład Gospodarki Komunalnej w Poroninie, ul. Józefa Piłsudskiego 9, 34-520 Poronin, NIP: 736-105-83-61,
- Gmina Biały Dunajec, ul. Jana Pawła II 312, 34-425 Biały Dunajec, NIP: 736-171-76-80,
- Gminny Ośrodek Kultury im. gen. bryg. Andrzeja Galicy w Białym Dunajcu, ul. Jana Pawła II 363, 34-425 Biały Dunajec, NIP: 736-146-59-13,
- Samodzielny Gminny Ośrodek Zdrowia w Białym Dunajcu, ul. Jana Pawła II 201, 34-425 Biały Dunajec, NIP: 736-148-84-75,
- Gmina Kościelisko, ul. Nędzy-Kubińca 101, 34-511 Kościelisko, NIP: 736-169-94-56,
- Powiat Tatrzański, ul. Chramcówki 15, 34-500 Zakopane, NIP: 736-172-05-93,
- Powiatowy Urząd Pracy w Zakopanem, ul. Stolarczyka 14, 34-500 Zakopane, NIP: 736-106-26-12,
- Gmina Miasto Zakopane, ul. Kościuszki 13, 34-500 Zakopane, NIP: 736-000-77-98,
- Gmina Bukowina Tatrzańska, ul. Długa 144, 34-530 Bukowina Tatrzańska, NIP: 736-171-72-20,
- TESKO Tatrzańska Komunalna Grupa Kapitałowa Sp. z o.o., ul. Szymony 17a, 34-500 Zakopane, NIP: 736-000-51-96,
- Szpital Powiatowy im. dr Tytusa Chałubińskiego w Zakopanem, ul. Kamieniec 10, 34-500 Zakopane, NIP: 736-145-40-39,
- Zakopiańskie Centrum Kultury, ul. Chramcówki 35, 34-500 Zakopane, NIP: 736-172-14-34,
- Miejska Biblioteka Publiczna im. Stefana Żeromskiego w Zakopanem, os. Łukaszówki 4A, 34-500 Zakopane, NIP: 736-131-61-88,
- Gmina Zawoja, Zawoja 1307, 34-222 Zawoja, NIP: 552-158-85-30,
- Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Budownictwa „Zawoja” Sp. z o.o., Zawoja 1854, 34-222 Zawoja, NIP: 552-153-58-06,
- Hala Morgi Sp. z o.o., Zawoja 3000, 34-222 Zawoja, NIP: 552-171-41-47,
- Gmina Łapsze Niżne, ul. Jana Pawła II 20, 34-442 Łapsze Niżne, NIP: 735-283-47-59,
- Gminna Biblioteka Publiczna w Łapszach Niżnych, ul. Jana Pawła II 63, 34-442 Łapsze Niżne, NIP: 735-117-23-45,
- Gminny Ośrodek Kultury w Łapszach Niżnych z siedzibą w Niedzicy, ul. 3 Maja 16, 34-441 Niedzica, NIP: 735-117-29-60,
- Gmina Tarnów, ul. Krakowska 19, 33-100 Tarnów, NIP: 873-155-08-48,
- Akademia Nauk Stosowanych w Nowym Targu, ul. Kokoszków 71, 34-400 Nowy Targ, NIP: 735-243-20-38,
- Towarzystwo Gimnastyczne „Sokół” Gniazdo w Zakopanem, ul. Orkana 2, 34-500 Zakopane, NIP: 736-104-61-97,
- Centrum Kultury i Bibliotek Gminy Tarnów, ul. Krakowska 19, 33-100 Tarnów, NIP: 873-326-25-10,
- Gmina Łososina Dolna, Łososina Dolna 300, 33-314 Łososina Dolna, NIP: 734-347-28-48,
- Zakład Gospodarki Komunalnej "Łososina" Sp. z o.o., Łososina Dolna 418, 33-314 Łososina Dolna, NIP: 734-355-56-98,
- Szpital Specjalistyczny Chorób Płuc „Odrodzenie” im. Klary Jelskiej w Zakopanem, ul. Gładkie 1, 34-500 Zakopane, NIP: 736-145-41-34,
- Gmina Bolesław, Bolesław 68, 33-220 Bolesław, NIP: 871-177-02-80,
UWAGA: Zgodnie z Uchwałą Nr XXV/373/20 Sejmiku Województwa Małopolskiego z dnia 28 września 2020 r. w sprawie Programu ochrony powietrza dla województwa małopolskiego, Zamawiający zobowiązany jest do zapewnienia, aby od 1 stycznia 2025 roku 100% energii elektrycznej zużywanej w ciągu roku przez będące jej własnością budynki użyteczności publicznej będzie pochodziło ze źródeł odnawialnych, w szczególności poprzez zakup energii poświadczony gwarancją pochodzenia energii elektrycznej ze źródeł odnawialnych.
Wykonawca, któremu zostanie udzielone zamówienie w tej części będzie zobowiązany dostarczyć gwarancję pochodzenia energii elektrycznej wytwarzanej z odnawialnych źródeł energii w instalacjach odnawialnego źródła energii, o której mowa w Rozdziale 5 ustawy z dnia 20 lutego 2015 r. o odnawialnych źródłach energii, z której będzie wynikać, że 100 % zakontraktowanej energii pochodzi z odnawialnych źródeł energii.
W załącznikach do postępowania zamieszczono ogłoszenie, SWZ oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
W związku z obowiązującą od 18.10.2018 Dyrektywami Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych informujemy, że w niniejszym ogłoszeniu o zamówieniu przekazywanie ofert/wniosków oraz komunikacja odbywa się zgodnie z zapisami załączonej dokumentacji.
Zamawiający rekomenduje prowadzenie komunikacji za pomocą platformazakupowa.pl.
W związku z powyższym przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
- Zadawania pytań do SWZ
- Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty
- Przesłania odwołania/inne
Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
- tel. 22 101 02 02
- e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Przypominamy, że oferta/wniosek składany elektronicznie musi zostać podpisana elektronicznym podpisem kwalifikowanym.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego
2025-04-25
15:53:59
|
Roman Bartyzel |
ZAWIADOMIENIE
O
WYBORZE
NAJKORZYSTNIEJSZEJ
OFERTY
Załączniki |
2025-04-11
11:43:54
|
Roman Bartyzel |
INFORMACJA
Z
OTWARCIA
OFERT
Załączniki |
2025-04-11
11:00:00
|
Roman Bartyzel |
INFORMACJA
O
KWOCIE,
JAKĄ
ZAMAWIAJĄCY
ZAMIERZAJĄ
PRZEZNACZYĆ
NA
REALIZACJĘ
ZAMÓWIENIA
Załączniki |
2025-04-04
10:21:29
|
Roman Bartyzel |
Wyjaśnienie
treści
Specyfikacji
Warunków
Zamówienia
Załączniki |
2025-04-02
12:02:00
|
Roman Bartyzel |
Wyjaśnienie
treści
Specyfikacji
Warunków
Zamówienia
Załączniki |
2025-03-28
11:30:11
|
Roman Bartyzel |
Modyfikacja/Sprostowanie
zapisów
Specyfikacji
Warunków
Zamówienia
m.in.:
Załącznika
nr
1
do
SWZ
-
Szczegółowy
Opis
Przedmiotu
Zamówienia,
Załączników
nr
2.a,
2.b,
2.c
do
SWZ
-
Formularze
cenowe
oraz
Załącznika
nr
3
do
SWZ
-
Wzór
umowy.
Załączniki |
2025-03-27
11:02:04
|
Roman Bartyzel |
Wyjaśnienie
treści
Specyfikacji
Warunków
Zamówienia
Załączniki |
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?
Załączniki
