- Strona główna
- Postępowanie ID 1085701
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie ID: 1085701 :
PO/3/2025 „Budowa sieci kanalizacji sanitarnej DN400, przebudowy sieci kanalizacji sanitarnej DN200 oraz przebudowy sieci wodociągowej DN200 przy ul. Poznańskiej w Pyskowicach”
Wystawiający
-
UżytkownikAnna Jasińska
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2025-03-27 13:56:00
-
Składania2025-04-04 09:00:00
-
Otwarcie ofert2025-04-04 10:00:00
-
TrybPrzetarg regulaminowy - FP
-
RodzajRobota budowlana
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono specyfikację oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia.
1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie zadania pn.:„Budowa sieci kanalizacji sanitarnej DN400, przebudowy sieci kanalizacji sanitarnej DN200 oraz przebudowy sieci wodociągowej DN200 przy ul. Poznańskiej w Pyskowicach”.
2. Szczegółowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia zawiera DOKUMENTACJA PROJEKTOWA - Załącznik nr 3 do MP.
3. Długość sieci – zgodnie z dokumentacją projektową.4. Zamawiający zaznacza, że ze względu na powykonawczy charakter wynagrodzenia Wykonawcy, wszelkie ilości podane w przedmiarze robót stanowiącym część Dokumentacji Projektowej należy traktować jako ilości szacunkowe, które stanowią podstawę dla sporządzenia oferty przez Wykonawcę. W szczególności zatem ewentualny większy lub mniejszy zakres faktycznie zrealizowanych robót niż to wynika z przedmiaru robót, lecz objętych Dokumentacją Projektową będzie podstawą do rozliczenia Wykonawcy, z zastrzeżeniem jednakże, iż wartość w ten sposób ustalonego wynagrodzenia nie przekroczy kwoty wynagrodzenia umownego wskazanego w § 9 ust. 1 wzoru umowy.
5. Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty: 36 miesięcy licząc od dnia następującego po dniu podpisania protokołu końcowego odbioru robót budowlanych. 6. Zamawiający przewiduje możliwość odbycia wizji lokalnej w terenie, na którym mają być prowadzone prace, po wcześniejszym ustaleniu terminu. 7. Wykonawca winien przyjąć do wiadomości, że na terenie budowy, w okresie wykonywania robót objętych niniejszym zamówieniem, mogą przebywać także inni Wykonawcy, którzy będą wykonywali inne prace budowlane, na zlecenie właścicieli terenu. W takim przypadku konieczna będzie koordynacja prac pomiędzy Wykonawcami na tej samej budowie. 8. Wykonawca wykona wszystkie wymagane próby, w tym próby szczelności wszystkich rurociągów, w tym płukanie i dezynfekcję wraz z badaniem jakości wody. 9. Wykonawca spełnić winien wszystkie wymagania określone w uzyskanych uzgodnieniach, opiniach branżowych, decyzjach, postanowieniach itd. zamieszczonych w niniejszym postępowaniu. 10. Wykonawca jako podmiot wykonujący zamówienie zobowiązany będzie do przyjęcia na siebie zobowiązań wynikających z zawartych przez Zamawiającego z PKP S.A. umów nr KNKa7.646.48.2023.KC/17 z dn. 03.07.2023 wraz z aneksem z dn. 27.06.2024 r. oraz KNKa7.646.48.2023.KC/18 z dn. 21.06.2023 r. wraz z aneksem z dn. 18.07.2024 r.. Obowiązki Wykonawcy w tym zakresie określono w § 4 ust. 3 wzoru umowy - ZAŁĄCZNIK nr 4. 11. Zamawiający wskazuje standardy ochrony drzew w procesie inwestycyjnym, zgodnie z wytycznymi dostępnymi na stronie http://drzewa.org.pl/standardy/ i zobowiązuje Wykonawcę do ich stosowania w ramach realizacji niniejszej inwestycji. Standardy te stanowią ZAŁĄCZNIK nr 10 do MP.
12. W ramach inwestycji wycięte zostały już 2 szt. drzew gat. wierzba biała i czeremcha zwyczajna. Prace związane z wycinką zostały wykonane i odebrane protokołem odbioru. W związku z tym wycinka drzew nie jest ujęta w niniejszym zamówieniu, pozostanie karczowanie korzeni po wycince i ich utylizacja.
Szczegółowe warunki zamówienia opisane zostały w Materiałach Przetargowych oraz w Załączniku nr 4 - Wzór Umowy.
W związku z powyższym przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do komunikacji z Zamawiającym.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego
2025-04-16
14:03:40
|
Anna Jasińska |
Zawiadomienie
o
wyniku
postępowania
-
w
załączeniu.
Załączniki |
2025-04-04
10:52:05
|
Anna Jasińska |
Informacja
z
otwarcia
ofert
-
w
załączeniu.
Załączniki |
2025-04-02
14:48:07
|
Anna Jasińska |
Wyjaśnienia
treści
Materiałów
Przetargowych
-
w
załączeniu.
Załączniki |
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?
Załączniki
