- Strona główna
- Postępowanie ID 1088588
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie ID: 1088588 :
„Zakup i dostawa sorbentu granulowanego i odtłuszczacza do celów drogowych”
Wystawiający
-
UżytkownikRenata Machałowska
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2025-04-02 10:37:00
-
Składania2025-04-08 10:00:00
-
Otwarcie ofert-
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajDostawy
Wymagania i specyfikacja
Na wykonanie zadania pn: „Zakup i dostawa sorbentu granulowanego i
odtłuszczacza do celów drogowych”
Zamawiający zwraca się z uprzejmą prośbą o
przygotowanie i złożenie oferty dotyczącej wykonania powyższego zadania.
I. Nazwa i adres zamawiającego
Miasto Nowy Dwór
Mazowiecki, ul. Zakroczymska 30, 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki
tel.(22) 51 22
194; e-mail: renata.machalowska@nowydwormaz.pl
II. Tryb postępowania
Postępowanie prowadzone jest zgodnie z Regulaminem
udzielania zamówień o wartości nieprzekraczającej kwoty 130 000 złotych netto
ustalonym Zarządzeniem
Nr 164/2024 Burmistrza Miasta Nowy Dwór Mazowiecki z dnia 27 września 2024r.
III. Przedmiot zamówienia
1.
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.: „Zakup i dostawa sorbentu granulowanego i odtłuszczacza do celów
drogowych”
2.
Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do Zapytania
ofertowego.
IV. Termin wykonania zamówienia
Przedmiot zamówienia należy wykonać w terminie: 10 dni
roboczych od daty ogłoszenia najkorzystniejszej oferty.
V. Informacje o sposobie porozumiewania się
Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń lub dokumentów, a
także wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z Wykonawcami.
1. Postępowanie o udzielenie
zamówienia jest prowadzone w języku polskim.
2. W
postępowaniu oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje
Zamawiający
i Wykonawcy przekazują, z uwzględnieniem ust. 5, drogą elektroniczną, za pośrednictwem Platformy zakupowej, dostępnej na
stronie internetowej www.bip.nowydwormaz.pl,
pod Zakładką – Zamówienia
publiczne. Zamawiający ma prawo żądać, by każdy dokument został
dostarczony do jego siedziby na piśmie w wyznaczonym przez niego terminie.
3. Zamawiający wymaga
niezwłocznego potwierdzenia przez Wykonawcę (w postaci krótkiej informacji
zwrotnej przesłanej drogą elektroniczną) faktu otrzymania każdego oświadczenia,
wniosku, zawiadomienia lub informacji przekazanych drogą elektroniczną, a na
żądanie Wykonawcy potwierdzi fakt otrzymania od niego takich dokumentów.
4. Wykonawca składa
ofertę drogą elektroniczną.
5. Wszelką korespondencję do
Zamawiającego, związaną z postępowaniem, należy kierować za
pośrednictwem Platformy zakupowej.
6. Osobą uprawnioną do
kontaktów z Wykonawcami, w tym do potwierdzania wpłynięcia oświadczeń,
wniosków, zawiadomień oraz innych informacji przekazanych drogą elektroniczną
jest p. Renata Machałowska.
VI. Opis sposobu przygotowania i składania ofert
1. Wykonawca może
złożyć tylko jedną ofertę. Oferta musi być sporządzona w języku polskim.
3. Złożenie
oferty potwierdza możliwości oraz gotowość Wykonawcy do realizacji zadania
zgodnie z wymaganiami Zamawiającego.
4. Oferta sporządzona według formularza
oferty, który stanowi załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego złożona w postaci
skanu w formacie PDF lub JPG za pośrednictwem Platformy zakupowej, dostępnej na
stronie internetowej www.bip.nowydwormaz.pl, pod zakładką Zamówienia publiczne,
do dnia 8 kwietnia 2025 roku tj. wtorek do godz. 10:00 - oferty bez załączonego formularza, lub oferty
sporządzone w pliku .doc, .odt, a także niepodpisane zostaną odrzucone.
5. Zamawiający
nie dopuszcza w postępowaniu ofert częściowych lub zawierających usługę o
innych parametrach niż w/w.
6. Oferta
przesłana w inny sposób niż poprzez Platformę zakupową nie będzie uwzględniona
przy ocenie ofert – zostanie uznana za odrzuconą.
7. Złożone oferty
mogą zostać wycofane lub zmienione przed ostatecznym upływem terminu składania
ofert.
8. Wniosek o
wycofanie lub zmianę oferty powinien zostać złożony drogą elektroniczną za
pośrednictwem Platformy zakupowej.
VII. Warunki udziału w postępowaniu, dokumenty
składane na potwierdzenie spełniania tych warunków oraz sposób oceny spełniania
warunków udziału w postępowaniu
1. Podstawą
uczestnictwa w postepowaniu jest złożenie kompletnej i prawidłowej oferty.
2. O udzielenie
zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują możliwościami kadrowymi
oraz technicznymi do wykonania zamówienia.
3. Wykonawca
zobowiąże się zrealizować przedmiot zamówienia w terminie 10 dni roboczych od
daty ogłoszenia najkorzystniejszej oferty.
4. Wykonawca
zobowiązuje się do akceptacji warunków płatności – Zamawiający wypłaci wynagrodzenie należne
Wykonawcy na podstawie prawidłowo wystawionej faktury przelewem na konto
Wykonawcy na rachunek bankowy wskazany w fakturze w terminie 14 dni od daty
otrzymania przez Zamawiającego tej faktury, po potwierdzeniu protokolarnym
wykonanej dostawy będącej przedmiotem postępowania.
5. Wykonawca
akceptuje konieczność uwzględnienia w ofercie wszelkich kosztów jakie będzie
zobowiązany ponieść z tytułu realizacji przedmiotu zamówienia.
VIII. Opis sposobu obliczenia ceny
1. Ceną oferty będzie
zaoferowana przez Wykonawcę cena w formularzu oferty, stanowiącym załącznik
nr 2 do Zapytania ofertowego.
2. Cena przedstawiona w ofercie
musi uwzględniać wszystkie koszty, jakie będzie zobowiązany ponieść Zamawiający
z tytułu realizacji przedmiotu zamówienia i jest ceną ryczałtową w
rozumieniu art. 632 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (tekst
jednolity: Dz. U. z 2020r. poz. 1740 z
późn. zm.). Tym samym Wykonawca ponosić będzie skutki błędów w wyliczeniu ceny
wynikających z nieuwzględnienia okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę
zamówienia.
3. Jeżeli cena oferty będzie
niższa o 30% od wartości zamówienia lub/i średniej arytmetycznej cen wszystkich
złożonych ofert, Zamawiający będzie mógł odrzucić taką ofertę bez wzywania do
wyjaśnienia.
IX. Kryteria oceny ofert
1. Ocenie będą podlegały
wyłącznie oferty niepodlegające odrzuceniu. Zamawiający dokona wyboru
najkorzystniejszej oferty w oparciu o następujące kryterium:
Lp. |
Kryterium |
Znaczenie procentowe kryterium |
Maksymalna ilość punktów |
1 |
Cena |
100% |
100 |
Dla porównania
ofert zostanie wzięta pod uwagę:
w kryterium Cena – cena brutto
oferty
2. Liczbę punktów przyznaną
każdej z ocenianych ofert Zamawiający ustali według następującego wzoru:
Kryterium Cena:
Oferta, w której Wykonawca zaoferuje najniższą cenę
spośród ofert nieodrzuconych, otrzyma 100 punktów, pozostałe proporcjonalnie
mniej, według wzoru:
C = Cmin / Coo x 100% x 100 pkt
gdzie:
C – liczba
punktów otrzymanych w kryterium Cena;
Cmin –
najniższa cena spośród ocenianych ofert;
Coo –
cena oferty ocenianej.
3. Oferta może uzyskać maksymalnie
100 pkt. Zamawiający ustali liczbę punktów przyznaną każdej z ocenianych ofert
z dokładnością do 2 miejsc po przecinku (wyliczoną według podanego wzoru liczbę
punktów Zamawiający zaokrągli do pełnych setnych części punktu, przy czym
końcówki poniżej 0,005 punktu pominie, a końcówki 0,005 punktu i wyższe
zaokrągli do 0,01 punktu).
4. Zamawiający udzieli
zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie oceniona jako najkorzystniejsza,
tzn. uzyska najwyższą ilość punktów.
X. Informacja o obowiązku wynikającym z art. 13
RODO w przypadku zbierania danych osobowych bezpośrednio od osoby fizycznej,
której dane dotyczą, w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia
publicznego
1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2
rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27
kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich
danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie
danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1) administratorem Pani/Pana
danych osobowych jest Urząd Miejski w Nowym Dworze Mazowieckim,
ul. Zakroczymska 30,
2) W sprawach ochrony danych
osobowych proszę kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych pod adresem
e-mail: iod@nowydwormaz.pl;
3) Pani/Pana dane osobowe
przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z
niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
4) odbiorcami Pani/Pana danych
osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja
postępowania w oparciu o ustawę z dnia
6 września 2001 roku o dostępie do informacji publicznej;
5) Pani/Pana dane osobowe będą
przechowywane przez czas określony zgodnie
z instrukcją kancelaryjną obowiązującą w Urzędzie Miejskim w Nowym Dworze
Mazowieckim.
6) Obowiązek podania przez
Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem
związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia, prowadzonym
zgodnie z Regulaminem udzielania zamówień o wartości nieprzekraczającej kwoty
130 000 złotych netto ustalonym Zarządzeniem Nr 3/2021 Burmistrza Miasta Nowy
Dwór Mazowiecki z dnia 04 stycznia 2021r;
7) w odniesieniu do Pani/Pana
danych osobowych decyzje nie będą podejmowane
w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO
prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
b) na podstawie art. 16 RODO
prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych; (skorzystanie z prawa do
sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie
zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z
ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego
załączników)
c) na podstawie art. 18 RODO
prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z
zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; (prawo do
ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania,
w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony
praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu
publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego)
d) prawo do wniesienia skargi
do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie
danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9) nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3
lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych
osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO
prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną
przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
XI. Informacje dodatkowe
1. Zamawiający zastrzega sobie
prawo do:
1) zmiany lub odwołania
warunków postępowania;
2) unieważnienia postępowania.
2. Zamawiający poinformuje o
wyborze oferty najkorzystniejszej poprzez Platformę zakupową.
3. Załącznikami do
niniejszego Zapytania ofertowego i jego integralną częścią są:
1) Załącznik nr 1 - Opis
przedmiotu zamówienia,
2) Załącznik nr 2 -
Formularz oferty
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego
Przedmiot zamówienia Importuj dane z XLS
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?
Załączniki
