- Strona główna
- Postępowanie ID 1090664
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie ID: 1090664 :
Odbiór oraz zagospodarowanie odpadów wytwarzanych w 5 obiektach należących do spółki Polski Holding Hotelowy oraz w 1 obiekcie należącym do PHN Property Management Sp. z o.o., która jest spółką powiązaną z PHH w rozumieniu kodeksu spółek handlowych, w zakresie odpadów komunalnych i powstających w wyniku prowadzenia działalności.
Wystawiający
-
UżytkownikIga Granecka
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2025-04-07 14:57:00
-
Składania2025-04-15 08:30:00
-
Otwarcie ofert2025-04-15 08:35:00
-
TrybZapytanie o ofertę - RFQ
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
Zapytanie ofertowe
dotyczy usługi odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych,
jak i powstających w wyniku prowadzonej działalności dla obiektów należących do
Grupy Kapitałowej PHH
I.
ZAMAWIAJĄCY
Polski Holding Hotelowy
Sp. z o.o.
ul. Komitetu Obrony
Robotników 39G, 02-148 Warszawa
NIP: 522 24 82 605,
REGON: 016046030, KRS: 0000047774
Osoba do kontaktu: Marcin Prokopiuk, email: marcin.prokopiuk@phh.pl- UWAGA! prosimy o kierowanie wszelkich zapytań do Zamawiającego poprzez platformę zakupową poprzez przycisk-
II.
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1.
Przedmiotem zamówienia jest odbiór oraz
zagospodarowanie odpadów wytwarzanych w 5 obiektach
należących do spółki Polski Holding Hotelowy oraz w 1 obiekcie należącym do PHN
Property Management Sp. z o.o., która jest spółką powiązaną z PHH w rozumieniu
kodeksu spółek handlowych, zarówno w zakresie odpadów komunalnych, jak i
powstających w wyniku prowadzenia działalności.
2.
Dokładny wykaz jednostek objętych zapytaniem
ofertowym stanowi Załącznik nr 7 do niniejszego zapytania ofertowego.
3.
Zamawiający dopuszcza złożenie oferty
częściowej, przy czym jako część określa się złożenie oferty dla poszczególnych
obiektów Zamawiającego :
Cz. 1-
Renaissance Warsaw Airport Hotel, Courtyard by Marriott Warsaw Airport oraz
Hampton by Hilton Warsaw Airport,
Cz. 2 -
Best Western Hotel Jurata,
Cz. 3-
Best Western Plus Hotel Olsztyn Old Town,
Cz. 4 – Regent Warsaw Hotel- należący do spółki PHN Property Management sp. z o.o., która jest spółką powiązaną z PHH w rozumieniu kodeksu spółek handlowych. UWAGA- w tej części świadczenie usług od 01 sierpnia 2025 r.
Wykonawca
może złożyć ofertę na wszystkie lub wybraną część zamówienia.
4.
Zakres przedmiotowy zamówienia zgodnie z Opisem
Przedmiotu Zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 1 do niniejszego zapytania
ofertowego.
III.
TERMIN REALIZACJI
Planowany termin podpisania umowy – po przeprowadzonym
postępowaniu Planowany termin wykonania usługi – dla części od 1-3:
Renaissance
Warsaw Airport Hotel, Courtyard by Marriott Warsaw Airport oraz Hampton by
Hilton Warsaw Airport, Best Western
Hotel Jurata Best Western Plus Hotel Olsztyn Old Town od 01 maja 2025 r.
dla części 4: Regent
Warsaw Hotel, od 01 sierpnia 2025 r.
IV.
WYMAGANIA FORMALNE, MERYTORYCZNE I HANDLOWE
4.1 Dopuszczenie wykonawców do ubiegania się o
udzielenie zamówienia:
O udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
• posiadają
uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej w zakresie
posiadania wpisu do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania
odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości oraz wpisu do rejestru
podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących
odpadami (BDO).
• posiadają
uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli
przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
• znajdują
się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie
zamówienia
• nie
podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia
• spełniają
warunki udziału w postępowaniu określone w Załączniku nr 1- OPZ.
4.2 Odrzuceniu podlega oferta, która:
• będzie
złożona na zmodyfikowanym formularzu innym niż załączony przez Zamawiającego-Załącznik
nr 2 – Formularz oferty.
• nie
spełnia wymagań określonych w niniejszym zapytaniu ofertowym
• zawiera
błędy w obliczeniu ceny powodujące istotne zmiany w treści oferty,
• zawiera
rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia,
• zawiera
omyłki polegające na niezgodności z wymaganiami Zamawiającego, niepowodujące
istotnych zmian w treści oferty, na których poprawienie Wykonawca, w
wyznaczonym terminie, nie wyraził zgody,
• została
złożona przez Wykonawcę podlegającego wykluczeniu z udziału w postępowaniu
• została
złożona przez Wykonawcę nie spełniającego warunków udziału w postępowaniu
• jest
nieważna na podstawie odrębnych przepisów
4.3 W przypadku niedostarczenia przez Wykonawców dokumentów
i oświadczeń potwierdzających spełnianie warunków udziału oraz niepodlegania
wykluczeniu w postępowaniu, Zamawiający może wyznaczyć dodatkowy termin w celu
ich uzupełnienia, ale powinny być one złożone wraz z ofertą.
V. INFORMACJE O WYMAGANYCH OŚWIADCZENIACH I DOKUMENTACH
Zamawiający wymaga złożenia wypełnionych i podpisanych przez osobę upoważnioną kwalifikowanym
podpisem elektronicznym dokumentów:
-
Załącznik nr 2 - Formularz
oferty w formie pliku
pdf
-
Załącznik nr 2a – Formularz asortymentowo-cenowy w pliku excel do edycji oraz pdf (podpisany),
-
Załącznik nr 3 – Oświadczenie dla os. Fizycznej lub
-
Załącznik nr 4 – Oświadczenie dla os. Prawnej,
-
Załącznik nr 5 –
Klauzula informacyjna dot. przetwarzania danych osobowych Wykonawcy i Personelu
Wykonawcy będącego osobą fizyczną (RODO)
– PHH,
-
Załącznik nr 6 - Wykaz zrealizowanych usług,
-
Załącznik
nr 7 - Wykaz jednostek objętych
zapytaniem ofertowym,
-
Załącznik nr 8 – Wzór
umowy,
-
Załącznik nr 9 –
Kodeks Postępowania Dostawców,
- dokument potwierdzający, że Wykonawca jest
ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej
działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną
przez Zamawiającego w wysokości nie mniejszej niż 500 tys. pln. W przypadku
braku polisy w momencie przesłania Oferty możliwe jest przesłanie oświadczenia
Oferenta, w którym zobowiązuje się do przedstawienia ubezpieczenia od
odpowiedzialności cywilnej na ww. sumę gwarancyjną przed podpisaniem umowy;
takie oświadczenie powinno być podpisane przez osobę upoważnioną.
- pełnomocnictwo – jeżeli ofertę podpisują inne osoby
niż wskazane w dokumencie rejestrowym do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo
(oryginał lub kopię poświadczoną notarialnie lub kopię poświadczoną za zgodność
z oryginałem przez Wykonawcę);
- oświadczenie o niezaleganiu z płatnościami opłat i
podatków oraz płatności z tytułu ubezpieczeń społecznych;
- oświadczenie, iż w czasie trwania umowy, podmiot
nieprzerwanie będzie rejestrowany w rejestrze „Biała Lista Podatników”
VI. KRYTERIA OCENY OFERT (do
weryfikacji):
Zamawiający zawrze umowę z Wykonawcą, który otrzyma
najwyższą liczbę punktów przyznanych zgodnie z poniższymi kryteriami:
6.1 Cena (50%)
- Całkowity koszt realizacji zamówienia, w tym koszty odbioru,
transportu i zagospodarowania odpadów.
- Koszty dodatkowe, np. za mycie pojemników, dostarczanie worków itp.
6.2 Jakość sprzętu i pojazdów wykorzystywanych do
realizacji zamówienia (25%)
·
Realizacja usługi pojazdami: spełniającymi normy
emisji spalin min. EURO 5 lub 6, elektrycznymi, hybrydowymi lub napędzanymi
gazem ziemnym bądź wodorem, skierowanymi do odbioru odpadów-25 %
0
pkt- realizacja usługi pojazdami nie spełniającymi normy emisji spalin min.
EURO 5 lub 6, elektrycznymi , hybrydowymi lub napędzanymi gazem ziemnym bądź
wodorem, skierowanymi do odbioru odpadów
25 pkt- realizacja usługi pojazdami spełniającymi
normy emisji spalin min. EURO 5 lub 6,
elektrycznymi , hybrydowymi lub napędzanymi gazem ziemnym bądź wodorem,
skierowanymi do odbioru odpadów
6.3 System monitoringu i
raportowania (25%)
·
Posiadanie systemu monitoringu, raportowania
oraz możliwość weryfikacji dokładnej wagi kontenerów oraz jakości prowadzonej
segregacji .
0
pkt- nie posiada systemu,
25 pkt – posiada bieżący system i będzie realizował usługi z jego użyciem
VII. ZASADY
SKŁADANIA OFERT
7.1 Zamawiający
dopuszcza składanie ofert częściowych – zgodnie z podziałem zawartym w Rozdziale
II pkt. 3 niniejszego zapytania ofertowego- można złożyć ofertę na wszystkie
lub wybrane części.
7.2 Zamawiający
nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych - ofertę należy
przygotować zgodnie z załączonym plikiem: Załącznik nr 2 - Formularz oferty i
Załącznik nr 2a – Formularz asortymentowo-cenowy oraz wypełniając
rubryki i załączając załączniki według instrukcji na platformie zakupowej PHH-
Open Nexus przy konkretnych rubrykach według instrukcji wskazanych w opisie.
7.3 Oferta musi być sporządzona zgodnie z wymogami
określonymi w niniejszym Zapytaniu ofertowym.
7.4 Ofertę
składa się pod rygorem nieważności na platformie zakupowej PHH- Open NEXUS w
formie elektronicznej podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
7.5 Oferta
musi zostać sporządzona w języku polskim.
7.6 Wykonawca ma prawo
złożyć tylko jedną ofertę, wypełniając odpowiednio formularz oferty na
platformie oraz formularz oferty Zamawiającego stanowiący Załącznik nr 2 oraz
2a, przy czym Wykonawca może
złożyć ofertę na wszystkie lub wybrane przez siebie dowolnie części zamówienia.
7.7. Oferta oraz oświadczenia złożone w postępowaniu winny
być podpisane przez umocowanego/ych prawnie przedstawiciela/i wykonawcy,
upoważnionego/ych do podejmowania zobowiązań w jego imieniu, zgodnie z wpisem o
reprezentacji w stosownym dokumencie uprawniającym do występowania w obrocie
prawnym lub z udzielonym pełnomocnictwem. Pełnomocnictwo – w formie oryginału
lub kopii poświadczonej notarialnie – lub kopii poświadczonej za zgodność z
oryginałem przez Wykonawcę powinno być dołączone do składanych dokumentów lub
niezwłocznie przekazane Zamawiającemu, jeżeli umocowanie nie wynika z innych
dokumentów załączonych przez Wykonawcę. Złożone dokumenty należy podpisać
kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
7.8 Pozostałe wymagane dokumenty należy dołączyć jako
załączniki do oferty w formie pliku w oryginale/kopii potwierdzonej za zgodność
z oryginałem przez podpisanie przez Wykonawcę podpisem elektronicznym kwalifikowanym.7.9
Zamawiający będzie miał obowiązek udzielenia wyjaśnień do treści Zapytania
ofertowego, jeżeli prośba o udzielenie wyjaśnień wpłynie do 3 dni roboczych przed terminem składnia ofert.
7.10 Treść
zapytań wraz z wyjaśnieniami Zamawiający przekazuje na platformie zakupowej PHH
na stronie przedmiotowego postępowania do wiadomości wszystkich Oferentów,
którzy biorą udział w postępowaniu, bez
wskazania autora pytania.
7.11.
Wszelkie zapytania do Zamawiającego należy kierować przez platformę zakupową
PHH poprzez kliknięcie: „Wyślij wiadomość do Zamawiającego”. Zamawiający zastrzega
sobie prawo do udzielenia odpowiedzi tylko na zapytania, które wpłynęły do niego
przez wiadomość na platformie zakupowej PHH.
VIII. TERMIN SKŁADANIA OFERTY
8.1 Składanie ofert nastąpi do dnia – 15.04.2025 r. do
godz. 8:30 za pośrednictwem Platformy
zakupowej PHH
8.2 Otwarcie ofert nie jest jawne.
IX. UWAGI
DODATKOWE
9.1 Zamawiający, w uzasadnionych
przypadkach, w każdym czasie przed upływem terminu składania ofert może zmienić
treść Zapytania ofertowego oraz przedłużyć termin składania ofert. W przypadku
dokonania takich zmian, Zamawiający niezwłocznie poinformuje Wykonawców, którzy
biorą udział w postępowaniu. Każda zmiana staje się wiążąca od chwili
przekazania informacji o jej dokonaniu.
9.2 Zamawiający po dokonaniu oceny ofert
pod kątem formalno-prawnym dopuszcza przeprowadzenie negocjacji handlowych i
prawnych:
a) negocjacje
mogą być przeprowadzone z Wykonawcami, którzy nie podlegają wykluczeniu i
którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu i których oferty nie zostały
odrzucone,
b) negocjacje
mogą być przeprowadzone ze wszystkimi Wykonawcami, którzy złożyli oferty w postępowaniu
z zastrzeżeniem pkt a) lub z Wykonawcą, który złożył najkorzystniejszą ofertę
(lub jedyną ofertę),
c)
o terminie
i formie prowadzonych
negocjacji Wykonawca zostanie
powiadomiony przez Zamawiającego poprzez przekazanie zaproszenia do
negocjacji,
d) negocjacje
mogą zostać przeprowadzone w jednej lub kilku rundach negocjacyjnych,
e) oferta
złożona w trakcie negocjacji nie może być mniej korzystna dla Zamawiającego niż
oferta złożona w postępowaniu,
9.3 Zaproszenie do negocjacji nie oznacza
wyboru oferty przez Zamawiającego.
9.4 Zamawiający zastrzega sobie prawo do
zakończenia procedury bez udzielenia zamówienia na każdym jej etapie bez
podania przyczyny, a Wykonawcy nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia.
9.5 Zamawiający dopuszcza podpisanie więcej
niż jednej umowy w ramach przeprowadzonego zapytania ofertowego wobec dokonania
podziału zamówienia na 4 części.
9.6 Zamawiający nie przewiduje zwrotu
kosztów udziału w postępowaniu.
9.7 W kwestiach nieuregulowanych w niniejszym Zaproszeniu stosuje się przepisy Kodeksu cywilnego. Zamawiający informuje, że nie jest zobowiązany do stosowania ustawy z dnia 11 września 2019 r.- Prawo Zamówień Publicznych, a niniejsze postępowanie jest przeprowadzone na podstawie Kodeksu cywilnego.
9.8 Wykonawca może zwrócić się do
Zamawiającego o wyjaśnienie treści Zaproszenia. Udzielone przez Zamawiającego
Wyjaśnienia są wiążące dla Wykonawców.
9.9 Wykonawca pozostaje związany złożoną
ofertą przez okres minimum 60 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się
wraz z upływem terminu składania ofert.
9.10 Wykonawca, składając ofertę akceptuje
treść umowy, która jest załącznikiem do niniejszego zapytania. Wszystkie
ewentualne uwagi do umowy mogą być zgłaszane w trybie zadawania pytań do
zamawiającego jednak nie muszą być uwzględnione przez zamawiającego w ostatecznej
treści umowy.
9.11 Zamawiający może żądać od Wykonawców
wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
9.12 Wykonawca może przed upływem terminu
do składania ofert zmienić lub wycofać ofertę. W przypadku zmiany lub
wycofania oferty należy ją opisać odpowiednio adnotacją: Oferta zmieniona albo
Oferta wycofana.
9.13 W toku badania i oceny ofert
Zamawiający może prosić Oferentów o dalsze informacje odnośnie treści złożonych
ofert.
9.14 Informacje zawarte w niniejszym
dokumencie są poufnymi danymi PHH i zostały podane wyłącznie w celu
uzyskania odpowiedzi na zapytanie ofertowe.
9.15 Dokument oraz wszystkie jego kopie są
własnością PHH. Zawartość ma charakter poufny i nie może być ujawniony
osobom trzecim bez wcześniejszej zgody PHH.
X.
ZAŁĄCZNIKI
Załącznik
nr 1 – Opis Przedmiotu Zamówienia
Załącznik nr 2 - Formularz oferty
Załącznik nr 2a – Formularz asortymentowo-cenowy
Załącznik
nr 3 – Oświadczenie dla os. fizycznej
Załącznik
nr 4 – Oświadczenie dla os. prawnej
Załącznik
nr 5 – Klauzula informacyjna RODO
Załącznik nr 6 - Wykaz zrealizowanych usług
Załącznik nr 7 - Wykaz jednostek objętych
zapytaniem ofertowym
Załącznik
nr 8 – Wzór umowy
Załącznik
nr 9 – Kodeks Postępowania Dostawców
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego
2025-04-14
15:59:04
|
Marta Marczyńska |
Szanowni
Państwo, Informujemy, że Formularz nr 2a - Formularz asortymentowo cenowy został poprawiony. Poprawka dotyczy formuły przeliczającej wartość oferty dotyczącej realizacji usługi odbioru i zagospodarowania odpadów. Wprowadzona zmiana eliminuje błędne mnożenie złożonej oferty x 2. W związku z powyższym, uprzejmie prosimy wszystkich wykonawców o złożenie ofert na poprawionym formularzu o nazwie Załącznik _nr_2a_Formularz_asortymentowo_cenowy_PHH i PHN_poprawiony, załączonym do niniejszego komunikatu. Załączniki |
2025-04-10
10:27:36
|
Marta Marczyńska |
Dzień
dobry,
Poniżej
przedstawiam
odpowiedzi
na
pojawiające
się
pytania
i
wnioski: 1) wniosek o podzielenie zamówienia nie tylko w odniesieniu do lokalizacji odbioru odpadów, ale również w odniesieniu do grup odbieranych odpadów - Zamawiający nie przychyla się do wprowadzenia dodatkowego podziału w odniesieniu do grup odbieranych odpadów. Zamiarem Zamawiającego jest umożliwienie obiektom korzystania z dodatkowych usług oferowanych przez wybranego wykonawcę, w zakresie odbioru odpadów wytwarzanych w ramach prowadzonej działalności i takie założenie jest w dalszym ciągu podtrzymywane. 2) wyjaśnienie czy w przypadku przekazywania odpadów komunalnych do innego podmiotu, wymagane jest również przedstawienie Zamawiającemu wzoru umowy podwykonawstwa, czy taki wzór umowy należy sporządzić jedynie w przypadku podwykonawstwa w zakresie odbioru (wywozu) odpadów? - Przedstawienie wzoru umowy podwykonawstwa jest niezbędne w przypadku podwykonawstwa w zakresie odbioru odpadów. Biorąc udział w postępowaniu, Wykonawca jednocześnie zobowiązany jest jednak do spełnienia warunku określonego w OPZ w części II, punkt 6. 3) zmianę formalnego wymogu opisanego w punkcie II.10. Opisu Przedmiotu Zamówienia poprzez zastąpienie wartości wykonanych usług opisanej w litrach rocznie – wartością opisaną w całkowitej wartości brutto rocznie. - Zamawiający nie przychyla się do wprowadzenia zmiany w wymogu opisanego w pkt II.10. OPZ, poprzez zastąpienie wartości wykonanych usług opisanej w litrach rocznie – wartością opisaną w całkowitej wartości brutto rocznie. Poprzez tak sformułowany wymóg Zamawiający chce pozyskać wiedzę i upewnić się, że Wykonawca ma doświadczenie w zakresie odbioru konkretnych ilości odpadów. Wartości przedstawione w litrach są dla Zamawiającego bardziej wymierne niż te wskazane jako całkowite wartości brutto rocznie. 4) Czy ilości odbieranych pojemników w "szt." każdej z poszczególnych frakcji będą wystarczające do miesięcznego raportowania wykonanych usług? - Tak, podawanie ilości odebranych pojemników ze wskazaniem ich pojemności będzie wystarczające do miesięcznego raportowania, wskazanym jest jednak aby towarzyszyła temu analiza i ewentualne rekomendacje dotyczące optymalizacji systemu ze strony Wykonawcy, aby zapewnić efektywność systemu i dokładność raportowania. Zgodnie z Cz. 1 pkt 9. OPZ, Zamawiający zaleca, aby wykonawca, jeśli dostrzeże taką możliwość, przedstawił rekomendacje dotyczące optymalizacji systemu gospodarki odpadami. Dotyczy to m.in. ilości pojemników, ich pojemności oraz częstotliwości wywozów, aby uniknąć wywożenia praktycznie pustych pojemników, co mogłoby zakłamywać raportowane ilości wytworzonych odpadów. |
2025-04-09
12:13:36
|
Marta Marczyńska |
Szanowni
Państwo, Informujemy o zmianie w zapisach niniejszego zapytania ofertowego. Zmiana dotyczy zapisu OPZ - część II, punkt 10: „Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, wykonał (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonuje), co najmniej 3 usługi, odbierania i zagospodarowania odpadów komunalnych, o łącznej masie odebranych odpadów w ilości nie mniejszej niż 5 764 510,00 litrów rocznie. Każda z nich wykonywana w sposób ciągły przez okres minimum 12 miesięcy i świadczona dla firm posiadających Status dużego przedsiębiorcy (w rozumieniu Załącznika nr I do Rozporządzenia Komisji (UE) nr 651/2014 z dnia 17 czerwca 2014 r. uznającego niektóre rodzaje pomocy za zgodne z rynkiem wewnętrznym w zastosowaniu art. 107 i 108 Traktatu (Dz. Urz. UE L 187 z dnia 26 czerwca 2014 r.).” Powyższy zapis uzupełniono o informację, że: „Za duży podmiot, w rozumieniu niniejszego zapytania ofertowego, uznaje się również jednostki samorządu terytorialnego (gminy), które zarządzają odbiorem i zagospodarowaniem odpadów komunalnych o łącznej masie nie mniejszej niż 5 764 510,00 litrów rocznie. W związku z tym, wykazanie realizacji usług na rzecz gmin jako jednostek samorządu terytorialnego będzie uznawane za spełnienie warunku udziału w postępowaniu.” W związku z wprowadzeniem powyższej zmiany, termin składania ofert został wydłużony do dnia 15.04 do godziny 08:30. |
2025-04-08
14:04:37
|
Marta Marczyńska |
Dzień
dobry,
Poniżej przedstawiam odpowiedzi na część pojawiających się pytań: 1. Czy w hotelach Renaissance Warsaw Airpot oraz Hotel Courtyard by Marriott Warsaw Airport prasokontery 5m3 zapewnia Zamawiający czy dostarczyć je ma Wykonawca? Odpowiedź: Prasokontenery we wskazanych obiektach są własnością Zamawiającego. 2. Prosimy o potwierdzenie, czy kody odpadów, na których odbiór posiadamy zezwolenie i które należy wypisać w Załączniku nr 2a - Formularz asortymentowo - cenowy, mają być kodami z wpisu do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości na terenie m.st. Warszawa? Odpowiedź: Kody odpadów na, których odbiór mają Państwo zezwolenie mają być wszystkimi kodami jakie mogą Państwo potencjalne odebrać od Zamawiającego poza kodami odpadów tożsamymi dla odpadów komunalnych wyszczególnionych w tabeli pod nazwami poszczególnych frakcji. Zgodnie z zapisami OPZ w sekcji I, pkt 8. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje również: odbiór, transport, zagospodarowanie odpadów powstających w wyniku prowadzenia działalności. Dokładniejszy opis uwzględniono w podpunktach do pkt. 8. Docelowo, zawarcie umowy z Wykonawcą umożliwia Zamawiającemu, zamawianie odbioru odpadów z działalności u Wykonawcy, poprzez oddzielne zgłoszenie takiej potrzeby, indywidualną wycenę na podstawie masy i kodu odpadu oraz formalizację przez system BDO, poprzez wystawianie stosownej Karty Przekazania Odpadu. |
Przedmiot zamówienia Importuj dane z XLS
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?
Załączniki
