- Strona główna
- Postępowanie ID 1098521
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie ID: 1098521 :
Dostawa narzędzi
Wystawiający
-
UżytkownikMalwina Pawełas
-
Organizacja
-
OddziałNU - Zamówienia i Umowy
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2025-04-22 10:05:00
-
Składania2025-04-25 11:00:00
-
Otwarcie ofert2025-04-25 11:05:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajDostawy
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
W imieniu Elbląskiego Przedsiębiorstwa Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. informujemy o postępowaniu wszystkich solidnych wykonawców do składania ofert na dostawę narzędzi.
1. Opis przedmiotu zamówienia:
1) Klucze Imbusowe - 3 komplety
2) Stacja lutownicza – 1 sztuka
3) Wkrętaki izolowane WIHA – 2 komplety
4) Miara zwijana 5m – 1 sztuka
5) Metrówka składana 2 m – 1 sztuka
6) Torba narzędziowa Stanley – 1 sztuka
7) Wiertła płaskie piórkowe łopatkowe do drewna – 1 komplet
8) Kastra budowlana 60 litrów – 3 sztuki
9) Siekiera uniwersalna – 1 sztuka
10) Nitownica ręczna – 1 sztuka
11) Wyciskacz/Pistolet do silikonu – 1 sztuka
12) Klucze nasadowe bit torx – 1 zestaw
13) Lampa lutownicza palnik – 1 sztuka
14) Koło miernicze/drogomierz – 1 sztuka
15) Latarka czołowa – 7 sztuk
16) Klucz do włazów – 10 sztuk
17) Przedłużacz bębnowy - 25 mb, 230 V – 3 sztuki
18) Miernik uniwersalny – 1 sztuka
Szczegóły dotyczące specyfikacji narzędzi zamieszczono w załączniku do postępowania - Opis przedmiotu zamówienia.
2. Wymagania Zamawiającego:
a) Termin realizacji zamówienia: 10 dni kalendarzowych od daty złożenia zamówienia.
b) Miejsce dostawy: franco Magazyn EPEC ul. Fabryczna 3 82-300 Elbląg.
c) Dostarczony asortyment musi być fabrycznie nowy, wolny od wad fizycznych i prawnych.
d) Dostarczony asortyment powinien posiadać wymagane przepisami prawa atesty, certyfikaty, świadectwa jakości oraz spełniać wszystkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem;
e) Dostarczony asortyment winien być zapakowany w sposób uniemożliwiający uszkodzenie produktów w czasie transportu oraz zabezpieczony przed dostępem osób niepowołanych. Odpowiedzialność za wszelkie uszkodzenia ponosi Wykonawca.
3. Wykonawca do oferty dołączy karty katalogowe charakterystyki produktu, certyfikaty, instrukcje użytkowania w j. polskim.
4. Koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, w szczególności koszty transportu i rozładunku, ubezpieczenia na czas transportu, rozładunku, posiadania niezbędnych certyfikatów jakości ponosi Wykonawca.
5. Zamawiający może odmówić przyjęcia dostawy w przypadku stwierdzenia wad lub niekompletności dostawy (w tym brak wymaganych dokumentów). W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia nieprawidłowości w terminie 7 (siedmiu) dni od daty zgłoszenia.
6. Warunki płatności:
a) Zapłata wynagrodzenia nastąpi po dostawie, na podstawie obustronnie podpisanego dokumentu odbioru, bez zastrzeżeń Zamawiającego i faktury VAT
b) Zamawiający zobowiązuje się do zapłaty faktury za przedmiot dostawy w terminie 30 dni od daty dostarczenia faktury na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany na fakturze.
c) Za moment zapłaty strony uznają dzień obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku "Wyślij wiadomość do Zamawiającego"
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego
Przedmiot zamówienia Importuj dane z XLS
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?
Załączniki
