Logo Open Nexus
@{ appsTranslations[activeApplication] }
  • Załóż konto wykonawcy
  • Zaloguj się
    Nie pamiętasz hasła?
    Logo Open Nexus
    • Załóż konto wykonawcy
    • Zaloguj się
      Nie pamiętasz hasła?
    • 17:57:50
      • PL
      • EN
    1. Strona główna
    2. Postępowanie ID 534118
    Twoja oferta nie została złożona. Nie udało się poprawnie zaszyfrować oferty, spróbuj ponownie.
    Wadium

    Wadium w 2 minuty

    Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

    kliknij podaj dane opłać online

    Uzyskaj wadium

    Sprawdź, jak to zrobić - Film

    Postępowanie ID: 534118 : OR.230.17.2021. Usługa naprawy pogwarancyjnej i konserwacji 5 drukarek i 2 urządzeń wielofunkcyjnych.

    Logo Firmy

    Wystawiający

    • Użytkownik
      Karolina Czerwińska
    • Organizacja
      Powiatowy Urząd Pracy w Radomiu
    • Wiadomość do zamawiającego

    Terminy

    • Zamieszczenia
      2021-11-09 13:16:00
    • Składania
      2021-11-19 10:00:00
    • Otwarcie ofert
      2021-11-19 10:05:00
    • Tryb
      Zapytanie ofertowe
    • Rodzaj
      Usługa

    Wymagania i specyfikacja

    Szanowni Państwo,


    Powiatowy Urząd Pracy w Radomiu  na podstawie regulaminu wewnętrznego organizacji zaprasza do złożenia oferty cenowej na usługę naprawy pogwarancyjnej i konserwacji 5 drukarek i 2 urządzeń wielofunkcyjnych

     

    1.       OKI C711dn o numerze inwentarzowym PUP 011-487/1319 ( opis uszkodzenia: kompleksowa konserwacja modułu duplexu, wymiana wszystkich rolek, czyszczenie, konserwacja).

    2.       HP LaserJet ProM401dn o numerze inwentarzowym PUP 011-487/1451 ( opis uszkodzenia: wyświetlanie komunikatu – załaduj papier – wymiana rolek, czyszczenie, konserwacja).

    3.       Kyocera Ecosys M2535dn o numerze inwentarzowym PUP 011-487/1729 ( opis uszkodzenia: zacinanie kartki w obszarze bębna, wymiana rolek, czyszczenie, konserwacja).

    4.       Samsung ProXpress M3820nd o numerze inwentarzowym PUP 013-10/0893 ( opis uszkodzenia: zacinanie wydruków dwustronnych, problem z pobieraniem papieru, wymiana rolek, czyszczenie, konserwacja).

    5.       Samsung ProXpress M3820nd o numerze inwentarzowym PUP 011-487/1725 ( opis uszkodzenia: wymiana rolki zasobnika 1, wymiana pozostałych rolek, czyszczenie, konserwacja).

    6.       Canon iR 2525 o numerze inwentarzowym PUP 011-487/1339 ( opis uszkodzenia: jasne wydruki, zacinanie papieru przy drukach dwustronnych, wymiana wszystkich rolek, czyszczenie, konserwacja).

    7.       OKI C711 o numerze inwentarzowym PUP 011-487/1457 (opis uszkodzenia: przegląd techniczny, wymiana wszystkich rolek, czyszczenie, konserwacja).


    1. Wykonawca wybrany przez Zamawiającego na podstawie najniższej ceny w ramach  realizacji usługi zobowiązany będzie do:

    - dokonania wstępnych oględzin sprzętu przeznaczonego do naprawy w siedzibie  Powiatowego Urzędu Pracy w Radomiu, 26-612 Radom, ul. Ks. A. Łukasika 3. Rezultatem dokonanych oględzin będzie protokół wstępnych oględzin zawierający rzeczywisty wykaz usterek każdego zgłoszonego sprzętu,  - wg Załącznika nr 2,

    - ewentualnego odbioru sprzętu z siedziby  Zamawiającego  w godzinach 8.00-14.00 na podstawie  protokołu przekazania sprzętu do naprawy - wg Załącznika nr 4,

    - poinformowania Zamawiającego po dokonanych oględzinach o terminie naprawy, która będzie nie dłuższa niż 7 dni roboczych,

    - do stosowania części zamiennych oraz podzespołów fabrycznie nowych, nieuszkodzonych przy wykonywaniu usługi naprawy,

    - przeprowadzenia  testu sprawności i prawidłowości wykonania usługi przy udziale Zamawiającego w jego siedzibie w dniu przekazania przez Wykonawcę naprawionego sprzętu na podstawie którego zostanie sporządzony protokół wykonania naprawy –
    wg Załącznika nr 5,

    - udzielenia 3-miesięcznej gwarancji na wykonaną usługę naprawy w przypadku urządzeń nie objętych gwarancją producenta licząc od daty zakończenia naprawy. Wymienione części posiadają gwarancję producenta,

    -  wystawienia faktury Vat za wykonaną usługę płatnej w terminie 14 dni od daty jej otrzymania przez Zamawiającego wg poniższego :

    Nabywca:

    Powiatowy Urząd Pracy w Radomiu

    ul. Ks. A. Łukasika 3

    26-612 Radom

    NIP 948-21-33-743

    2. Oferty należy składać drogą elektroniczną cwk@platformazakupowa.pl w terminie do dnia: 19 listopada 2021 r. do godz. 10.00

    3. W przypadku pytań merytorycznych, należy wcisnąć przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub skontaktować się telefonicznie pod nr tel. 48 386 70 53 ( p. Karolina Czerwińska), 48 386-72-02 (p. Radosław Wlazło, Łukasz Słomka )

    4. Zamawiający zastrzega, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty
    w przypadku przekroczenia szacowanych środków.

    5. Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia poprzez platformę zakupową. 

    Załączniki do postępowania
    Pobierz wszystkie załączniki

    Nazwa
    Rozszerzenie
    Rozmiar (kB)
    Data publikacji
    Źródło
    Pobierz
    Załącznik 1 Klauzula informacyjna RODO.docx docx 14.87
    2021-11-09 13:16:00
    Postępowanie
    Załącznik 2 protokół wstępnych oględzin PUP Radom.docx docx 13.62
    2021-11-09 13:16:00
    Postępowanie
    Załącznik 3 wykaz sprzętu OR.230.17.2021.docx docx 13.31
    2021-11-09 13:16:00
    Postępowanie
    Załącznik 4 protokół przekazania sprzętu PUP Radom.doc doc 32.5
    2021-11-09 13:16:00
    Postępowanie
    Załącznik 5 protokół naprawy sprzętu PUP Radom.doc doc 36
    2021-11-09 13:16:00
    Postępowanie
    Załącznik 3 wykaz sprzętu OR.230.17.2021.docx docx 13.31
    2021-11-09 13:16:00
    Przedmiot zamówienia

    Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego

    2021-11-24 13:53:38
    Karolina Czerwińska Powiatowy Urząd Pracy w Radomiu informuje, iż najkorzystniejszą ofertą na usługę naprawy pogwarancyjnej i konserwacje 5 drukarek i 2 urządzeń wielofunkcyjnych” została uznana oferta złożona przez Firmę Biuro-Tech F.H.U Krzysztof Bartoszek, która za realizację przedmiotu zamówienia zaoferowała kwotę brutto 2 998,74 PLN.
    Wyżej wymieniony Wykonawca spełnił wszystkie określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu, a złożona przez niego oferta jest najkorzystniejsza. Wobec powyższego z wybranym Wykonawcą zostanie podpisana umowa. Dziękujemy za złożenie ofert i udział w postępowaniu.

    Karolina Czerwińska

    Przedmiot zamówienia Importuj dane z XLS

    Import Oferty

    Import oferty XLS w 3 prostych krokach:

    1. Pobierz szablon postępowania
    2. Otwórz i uzpełnij go na swoim komputerze
    3. Wybierz zapisany plik i prześlij go poniżej

    Dane zapisane w pliku XLS zostaną zaimportowane do formularza składania oferty

    Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
    / Jm
    Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
    Plik
    1 Usługa naprawy wykaz sprzętu wraz z przewidywanymi usterkami.

    Załącznik 3 wykaz sp [...].docx

    1 usługa - 0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    Kursy walut NBP
    PLN: 1 PLN

    Kryteria i warunki formalne

    Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
    1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
    0,00 PLN brutto
    0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    2 Odbiór sprzętu komputerowego - Zobowiązuję się do odbioru sprzętu z siedziby Zamawiającego tj Powiatowego Urzędu Pracy w Radomiu, ul. Ks. A. Łukasika 3 w godzinach 8.00-14.00 na podstawie protokołu przekazania sprzętu do naprawy - wg Załącznika nr 1.Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" 0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    3 Termin naprawy - Zobowiązuję się do poinformowania Zamawiającego po dokonanych oględzinach o terminie naprawy, która będzie nie dłuższa niż 7 dni roboczych. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" 0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    4 Części do naprawy - Zobowiązuję się do stosowania części zamiennych oraz podzespołów fabrycznie nowych, nieuszkodzonych przy wykonywaniu usługi naprawy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" 0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    5 Prawidłowość wykonania usługi - Zobowiązuję się do przeprowadzenia testu sprawności i prawidłowości wykonania usługi przy udziale Zamawiającego w jego siedzibie w dniu przekazania naprawionego sprzętu przez Wykonawcę na podstawie którego zostanie sporządzony protokół wykonania naprawy – wg Załącznika nr 5, Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" 0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    6 Gwarancja - Zobowiązuję się do udzielenia 3-miesięcznej gwarancji na wykonaną usługę naprawy w przypadku urządzeń nie objętych gwarancją producenta licząc od daty zakończenia naprawy. Wymienione części posiadają gwarancję producenta. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" 0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    7 Klauzula informacyjna - Zamawiający wymaga potwierdzenia zapoznania się z klauzulą informacyjną . Proszę potwierdzić wpisując "Zapoznałem się " 0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    8 Faktura VAT - Zobowiązuję się do wystawienia faktury Vat za wykonaną usługę płatną w terminie 14 dni od daty jej otrzymania przez Zamawiającego. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" 0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    9 Odbiór naprawionego sprzętu - Zobowiązuję się do dostarczenia naprawionego sprzętu do siedziby PUP w Radomiu ul. Ks. A. Łukasika 3, 26-612 Radom. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" 0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    10 Wstępne oględziny - Zobowiązuję się do dokonania wstępnych oględzin sprzętu przeznaczonego do naprawy w siedzibie Zamawiającego tj. w Powiatowym Urzędzie Pracy w Radomiu ul. Ks. Łukasika 3. Rezultatem dokonanych oględzin będzie protokół wstępnych oględzin każdego zgłoszonego sprzętu ( wg załącznik nr 2) .Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" 0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    11 Brak podwykonawców - Zobowiązuję się do wykonania usługi naprawy i konserwacji sprzętu, samodzielnie bez udziału podwykonawców. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" 0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    Pobierz dane

    Uwaga

    UWAGA! W tym postępowaniu czas na przyjmowanie ofert dobiegł końca. Złożona oferta trafi do sekcji ofert złożonych po terminie składania ofert..

    Liczba odsłon strony:
    311
    Odblokuj formularz

    Uwaga!

    Wykryliśmy, że w tym postępowaniu jest już złożona oferta z adresu: i posiada status: .
    Składając nową ofertę, stara otrzyma status Wycofana.
    Czy chcesz kontynuować składanie nowej oferty?
    Nie

    Wyślij wiadomość prywatną do zamawiającego


    0

    Wpisz kod, który został wysłany na podany adres e-mail

    Wprowadzony kod uwierzytelniający jest nieprawidłowy

    proceeding_place_offer.verification_code_generate_error

    Nie otrzymałeś? Wyślij ponownie kod

    Wysłanie wiadomości oznacza akceptację Regulaminu oraz Polityki prywatności operatora platformazakupowa.pl.

    Wiadomość nie zostanie wyslana

    Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?

    Załączniki

    OpenNexus Brand
    • Strona główna
    • Regulamin
    • Polityka prywatności
    • Instrukcje
    • FAQ
    • Kontakt

    Ta strona korzysta z plików cookies, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony lub kliknięcie „akceptuję” oznacza, że zgadzasz się na ich użycie. Akceptując pliki cookies, akceptujesz także pliki wykorzystywane przy współpracy z naszymi partnerami: Google oraz Microsoft. Obaj partnerzy mogą przekazywać dane, w tym potencjalnie dane osobowe, poza obszar Unii Europejskiej oraz Europejskiego Obszaru Gospodarczego, w szczególności do Stanów Zjednoczonych Ameryki Północnej (dalej: USA). W związku z tym istnieje możliwość, że nieuprawnione podmioty, w tym w szczególności władze państwowe USA, mogą uzyskać dostęp do tych danych. Google oraz Microsoft przetwarzają dane zgodnie ze swoimi politykami prywatności, stosują się do postanowień Data Privacy Framework i znajdują się na publicznej liście Amerykańskiego Departamentu Handlu podmiotów, które uznawane są za certyfikowane. Więcej informacji na temat wykorzystywania plików cookies oraz naszych partnerów można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

    Akceptuje Odrzuć