- Strona główna
- Postępowanie ID 591737
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie ID: 591737 :
R900/ST/BHP/27/2022 WYKONANIE POMIARU WYDATKU ENERGETYCZNEGO
Wystawiający
-
UżytkownikŁukasz Bober
-
Organizacja
-
OddziałINSPEKTORAT BHP I P/POŻ
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2022-03-28 13:21:00
-
Składania2022-04-01 13:00:00
-
Otwarcie ofert2022-04-01 13:05:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
Akademia Wychowania Fizycznego we Wrocławiu zaprasza do składania ofert na wykonanie usługi polegającej na wykonanie pomiarów wydatku energetycznego metodą chronometrażowo-tabelaryczną na podstawie tablic Lehmanna na stanowiskach pracy: konserwator, robotnik do prac ciężkich, pracownik gospodarczy.
Specyfikacja i warunki zamówienia.
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie pomiaru wydatku energetycznego na stanowiskach pracy:
a. Konserwator,
b. Pracownik gospodarczy,
c. Robotnik do prac ciężkich
2. Pomiar wydatku energetycznego należy wykonać metodą chronometrażowo-tabelaryczną na podstawie tablic Lehmanna zgodnie wraz z wykonaniem sprawozdania.
3. Zamawiający zastosuje procedurę odwróconą wyboru wykonawcy.
4. Wykonawca lub osoba przez niego wyznaczona przeprowadzająca pomiary wydatku energetycznego powinna wykazać się, wykonaniem przynajmniej 8 pomiarów wydatku energetycznego.
5. Wykonawca z najkorzystniejszą ofertą zostanie wezwany do przedłożenia dokumentacji potwierdzającej dotychczas wykonane usługi u podmiotów wymienionych w załączniku nr 1.
6. Potwierdzeniem wykonanych usług może być przedstawienie referencji, rekomendacji lub innych dowodów potwierdzających należyte wykonanie tych usług.
7. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Zamawiający nie przewiduje możliwości składania ofert częściowych.
8. Wykonawca może zaproponować tylko jedną cenę i nie może jej zmienić.
9. Podana w formularzu oferta ceny powinna uwzględniać wszystkie koszty związane z przeprowadzeniem pomiarów i opracowaniem sprawozdań, w tym koszty dojazdu.
10. Wszystkie analizy, wywiady, chronometraże, itp., uwzględniając warunki środowiska, czynności robocze dla wskazanych stanowisk wykonawca zobowiązany jest wykonać osobiście.
11. Wykonawca zobowiązuje się do przyjazdu i przeprowadzenia wywiadu środowiskowego do miejsca uzgodnionego z Zamawiającym na terenie Stadionu Olimpijskiego przy al. J.I. Paderewskiego 35.
12. Czynności związane z wykonywaniem usługi mogą rozpocząć się od godziny 08:00, a powinny zakończyć się do godziny 14:00 w dniach roboczych.
13. Termin wykonywania usługi należy uzgodnić z Inspektoratem BHP/PPOŻ przynajmniej z dwudniowym wyprzedzeniem.
14. Zamawiający zastrzega sobie, że wywiad środowiskowy z pracownikami winien się odbywać w obecności pracownika służby BHP/PPOŻ.
15. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć sprawozdanie z pomiarów wolne od wad fizycznych i prawnych oraz nienaruszających praw osób trzecich.
16. Wykonawca zobowiązuje się wykonać sprawozdania z wyników pomiarów w wersji papierowej w ilości 2 egz. i 1 w formie elektronicznej (plik pdf.).
17. Termin realizacji całego zamówienia – 14 dni od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego.
18. W przypadku odstąpienia od zamówienia przez jedną ze stron, Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części zamówienia.
19. Termin i forma płatności – przelewem w terminie 21 dni od dnia otrzymania prawidłowo wystawionej faktury i dokumentacji.
20. W przypadku dostarczenia pomiarów niezgodnych ze złożonym zamówieniem Zamawiający zastrzega sobie prawo do odmowy jego przyjęcia, a obowiązkiem Wykonawcy jest dokonanie wszelkich poprawek w treści sprawozdania i dostarczenie ich zgodnie ze specyfikacją w uzgodnionym terminie z Zamawiającym.
21. Zamawiającemu przysługuje prawo natychmiastowego odstąpienia od zamówienia bez zachowania okresu wypowiedzenia ze skutkiem natychmiastowym w przypadku:
a). stwierdzenia niewykonania lub nienależytego wykonania obowiązków przez Wykonawcę,
b). gdy zwłoka Wykonawcy w realizacji zamówienia przekroczy 3 dni,
22. W przypadku stwierdzenia braków w przedmiocie zamówienia, Zamawiający ma prawo wstrzymać się z zapłatą do czasu ich usunięcia przez Wykonawcę.
23. Akceptując specyfikę i warunki zamówienia Wykonawca wyraża zgodę na jego wszystkie postanowienia i zobowiązuje się do ich przestrzegania. W przypadku braku zgody nie należy składać ofert.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego
Przedmiot zamówienia Importuj dane z XLS
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?
Załączniki
