- Strona główna
- Postępowanie ID 1091267
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie ID: 1091267 :
ZP/377/2025 Usługa prania i dezynfekcji przedmiotów pościelowych, bielizny osobistej i umundurowania
Wystawiający
-
UżytkownikAleksandra Szymańska
-
Organizacja
-
OddziałSekcja Zamówień Publicznych
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2025-04-07 14:04:00
-
Składania2025-04-11 09:00:00
-
Otwarcie ofert2025-04-11 09:05:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego
2025-04-11
09:00:00
|
Komunikat Zamawiającego | Wartość środków jakie Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia: 94 793,33 zł brutto |
2025-04-10
14:27:40
|
Aleksandra Szymańska |
W
dniu
10.04.2025
roku
do
Zamawiającego
wpłynęło
pytanie
o
treści:
"Jaka jest częstotliwość odbioru prania, ile razy w tygodniu to jest i jakie mniej więcej ilości?" W odpowiedzi na pytanie Wykonawcy, Zamawiający informuje, że częstotliwość oddawania rzeczy do prania wynosi średnio 3-4 razy tygodniowo, natomiast ilość jest nieregularna i zróżnicowana, należy więc ją przyjąć proporcjonalnie do wartości wskazanych w kolumnie 6 Formularza ofertowego (załącznik nr 2). |
2025-04-08
14:51:13
|
Aleksandra Szymańska |
W
dniu
08.04.2025
roku
Zamawiający
dokonuje
zmiany
w
załączniku
nr
4
-
projekt
umowy.
Po
modyfikacji
§
4
i
§
5
projektu
umowy
otrzymują
brzmienie: "§ 4 1. Zamawiającemu przysługuje prawo odstąpienia od umowy w następujących sytuacjach, gdy: 1) w terminie 30 dni od dnia powzięcia wiadomości o zaistnieniu istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, lub dalsze wykonywanie umowy może zagrozić podstawowemu interesowi bezpieczeństwa państwa lub bezpieczeństwu publicznemu; 2) jeśli Wykonawca odmówi pokrycia kosztów wykonanej usługi wynikającej z § 2 ust. 5 umowy; 3) jeśli Wykonawca nie wykona 3 zleconych usług prania i dezynfekcji w okresie obowiązywania umowy. § 5 1. Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne z tytułu: a) za zwłokę w wykonaniu przedmiotu umowy w wysokości 0,1% wynagrodzenia brutto określonego w § 1 ust. 2 umowy za każdy dzień roboczy zwłoki w realizacji przedmiotu umowy. b) za odstąpienie od umowy przez Wykonawcę z przyczyn nie zawinionych przez Zamawiającego lub odstąpienie od umowy przez Zamawiającego na podstawie § 4 ust. 1 pkt. 2) i 3) w wysokości 10 % wynagrodzenia brutto określonego w § 1 ust. 2 umowy. 2. W przypadku naliczenia kar umownych, Zamawiający zastrzega sobie możliwość potrącenia ich z faktury na co niniejszym Wykonawca wyraża zgodę. 3. Łączna wysokość kar umownych przewidzianych w umowie nie może przekraczać 10% wynagrodzenia całkowitego brutto, określonego w § 1 ust. 2 umowy. 4. Postanowienia ust. 1 nie wyłączają prawa Zamawiającego do dochodzenia od Wykonawcy odszkodowania uzupełniającego na zasadach ogólnych, jeżeli wartość powstałej szkody przekroczy wysokość kar umownych. 5. Kary umowne będą płatne na podstawie pisemnego żądania Zamawiającego w terminie 7 dni od doręczenia żądania, na rachunek bankowy wskazany w żądaniu." W związku z powyższym Zamawiający zamieszcza projekt umowy po zmianach. Załączniki |
Przedmiot zamówienia Importuj dane z XLS
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?
Załączniki
