- Strona główna
- Postępowanie ID 400449
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie ID: 400449 :
Zapytanie ofertowe - usługa sprzątania budynku biurowo- socjalnego Grodziskiego Przedsiębiorstwa Komunalnego Sp. z o. o. przy ul. Kościańskiej 32 w Grodzisku Wlkp.
Wystawiający
-
UżytkownikAnna Grzanowska
-
Organizacja
-
OddziałDział Inwestycji
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2020-11-27 08:46:00
-
Składania2020-12-07 10:30:00
-
Otwarcie ofert2020-12-07 10:35:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa usługa sprzątania powierzchni biurowych i socjalnych o pow. ok 700 m2.
Oczekiwania Zamawiającego w zakresie świadczonych usług określa następujące załączniki do zapytania ofertowego:
- załącznik nr 1 Szczegółowy zakres prac związanych ze sprzątaniem;
- załącznik nr 2 Wykaz pomieszczeń ;
- załącznik nr 3 Wzór umowy.
Po stronie Wykonawcy leży dostarczenie środków worków na śmieci i zapewnienie całości sprzętu sprzątającego oraz wszystkich stosowanych środków chemicznych.
Ręczniki papierowe, mydło w płynie, papier toaletowy orz płyn do dezynfekcji rąk dostarcza zamawiający.
2. Warunki płatności
Należy podać zryczałtowaną miesięczną kwotę netto za usługę.
Wystawianie faktur miesięcznych po zatwierdzeniu Protokołu wykonania usługi ( zał. nr 3 do wzoru umowy).
Termin wystawiania faktur do 10 dnia miesiąca następującego po miesiącu wykonania usługi, termin płatności 30 dni od daty dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury Zamawiającemu.
3. Okres realizacji zamówienia - od 04.01.2021r. do 31.12.2022r.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 728 837 448.
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
KLAUZULA INFORMACYJNA
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, zwane dalej „RODO”) (Dz. U. UE. L. 119.1 z 04.05.2016) informuję, iż:
1)
Administratorem danych osobowych jest Grodziskie Przedsiębiorstwo Komunalne z
siedzibą w Grodzisku Wielkopolskim (62 - 065) przy ulicy Kościańskiej 32.
Z administratorem można się skontaktować poprzez adres email: biuro@gpk.biz.pl lub pisemnie na adres siedziby
administratora;
2)
Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan
skontaktować poprzez email: iod@grodzisk.wlkp.pl.
Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować we wszystkich sprawach
dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z
przetwarzaniem danych;
3) zgodnie z treścią art. 6 ust. 1 lit. c RODO Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji procesu wyboru wykonawcy na podstawie prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a następnie realizacji postanowień umownych związanych z wykonywanym zamówieniem;
4) w związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych w celach wskazanych powyżej, dane osobowe mogą być udostępniane innym odbiorcom lub kategoriom odbiorców danych osobowych, na podstawie przepisów prawa oraz zawartych umów powierzenia przetwarzania danych, jeżeli wymagane byłoby to w celu realizacji postanowień umownych,
5) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji wskazanych powyżej celów przetwarzania, w tym również obowiązku archiwizacyjnego wynikającego z przepisów prawa;
6) posiada Pani/Pan prawo do:
a) żądania od administratora dostępu do treści swoich danych osobowych, prawo do ich sprostowania oraz ograniczenia przetwarzania (z zastrzeżeniem przypadku, o którym mowa w art. 18 ust. 2 RODO, kiedy to nieograniczone przetwarzanie danych przez Administratora odnosi się do ich przechowywania w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego),
b) wniesienia skargi do organu nadzorczego,
7) nie przysługuje Panu/Pani prawo do:
a) usunięcia lub przenoszenia danych osobowych,
b) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych;
8) podanie danych osobowych jest konieczne w celu realizacji postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz realizacji postanowień umownych. Niepodanie danych będzie skutkowało brakiem możliwości rozpatrzenia oferty złożonej w postępowaniu oraz zawarcia umowy.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego
Przedmiot zamówienia Importuj dane z XLS
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?
Załączniki
