- Strona główna
- Postępowanie ID 1061341
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie ID: 1061341 :
DO.230.09.2025 Zapytanie ofertowe poniżej progu - usługi - Zakup usługi zamieszczania na stronie głównej w lokalnym portalu internetowym bannera o rozmiarze 700x200px oraz artykułu nie mniej niż 3 razy i nie więcej niż 4 razy w miesiącu w okresie od 01.03.2025 do 31.12.2025 na potrzeby Powiatowego Urzędu Pracy w Skarżysku - Kamiennej
Wystawiający
-
UżytkownikEdyta Niziołek-Kiełbasa
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2025-02-14 13:51:00
-
Składania2025-02-21 10:00:00
-
Otwarcie ofert2025-02-21 10:05:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zapytanie ofertowe poniżej progu - usługi - Zakup usługi zamieszczania na stronie głównej w lokalnym portalu internetowym bannera o rozmiarze 700x200px oraz artykułu - nie mniej niż 3 razy i nie więcej niż 4 razy w miesiącu w okresie od 01.03.2025 do 31.12.2025 na potrzeby Powiatowego Urzędu Pracy w Skarżysku - Kamiennej
1. Wymagania dotyczące zamieszczenia w lokalnym (skarżyskim) portalu internetowym w obszarze głównym:
a) bannera o rozmiarze 700x200px
- bez konieczności przewijania strony - przez cały czas trwania umowy
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany informacji na bannerze nie częściej niż raz w miesiącu
b) artykułu w informacjach/aktualnościach
- zamieszczenie nie mniej niż 3 razy i nie więcej niż 4 razy w miesiącu przez cały okres trwania umowy
- o parametrach: max 5000 znaków, max 5 grafik, min. 2 linki dofollow (odwołanie zewnętrzne linkiem)
- wyróżnienie przez 5 dni, pierwsza strona portalu przez 7 dni
2. Termin realizacji: od 01.03.2025 do 31.12.2025r.
3. Termin składania ofert: do 21.02.2025r. do godz. 10:00
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 41 25-17-388
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
- tel. 22 101 02 02
- e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego
2025-02-21
10:00:00
|
Komunikat Zamawiającego | Kwota jaką zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia wynosi netto: 5406.50 zł, brutto 6650,00 zł |
2025-02-14
13:55:10
|
Edyta Niziołek-Kiełbasa |
Klauzula
informacyjna:
Zgodnie
z
art.
13
ust.
1
i
2
rozporządzenia
Parlamentu
Europejskiego
i
Rady
(UE)
2016/679
z
dnia
27
kwietnia
2016
r.
w
sprawie
ochrony
osób
fizycznych
w
związku
z
przetwarzaniem
danych
osobowych
i
w
sprawie
swobodnego
przepływu
takich
danych
oraz
uchylenia
dyrektywy
95/46/WE
(ogólne
rozporządzenie
o
ochronie
danych)
(Dz.
Urz.
UE
L
119
z
04.05.2016,
str.
1),
dalej
„RODO”
Załączniki |
Przedmiot zamówienia Importuj dane z XLS
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?
Załączniki
