- Strona główna
- Postępowanie ID 1061818
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie ID: 1061818 :
SPSSZ/5/U/25 ŚWIADCZENIE USŁUG SPRZĄTANIA Z DEZYNFEKCJĄ, TRANSPORTU WEWNĘTRZNEGO, POMOCY PRZY OBSŁUDZE PACJENTA, USŁUDZE DOZORU MIENIA I PROWADZENIA PORTIERNI ORAZ OBSŁUGI SZATNI W SZPITALU ZACHODNIM W GRODZISKU MAZOWIECKIM.
Wystawiający
-
UżytkownikAndrzej Mirek
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2025-02-12 12:58:00
-
Składania2025-04-14 10:00:00
-
Otwarcie ofert2025-04-14 10:05:00
-
TrybPrzetarg nieograniczony
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono ogłoszenie, SWZ oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
W związku z obowiązującą od 18.10.2018 Dyrektywami Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych informujemy, że w niniejszym ogłoszeniu o zamówieniu przekazywanie ofert/wniosków oraz komunikacja odbywa się zgodnie z zapisami załączonej dokumentacji.
Zamawiający rekomenduje prowadzenie komunikacji za pomocą platformazakupowa.pl.
W związku z powyższym przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań do SWZ
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty
Przesłania odwołania/inne
Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Przypominamy, że oferta/wniosek składany elektronicznie musi zostać podpisana elektronicznym kwalifikowanym podpisem.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego
2025-04-14
17:12:06
|
Andrzej Mirek |
Informacja
z
otwarcia
ofert
Załączniki |
2025-04-14
10:00:00
|
Komunikat Zamawiającego | Kwota jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia - 30.826.851,12 zł brutto |
2025-04-02
10:49:41
|
Andrzej Mirek |
Wyjaśnienia
III
i
inf.
o
zm.
SWZ
i
Ogł.
o
zam.
Załączniki |
2025-04-02
10:42:26
|
Andrzej Mirek |
Ogłoszenie
o
zmianie
ogłoszenia
III
Załączniki |
2025-03-28
16:12:20
|
Andrzej Mirek |
Wyjaśnienia
II
i
inf.
o
zm.
SWZ
i
Ogł.
o
zam. Załącznik do pytanie 15 - Instrukcja postępowania z odpadami Załącznik do pytania nr 28-Wykaz pomieszczeń i okien Załącznik nr 2 po zmianie Załącznik nr 13 po zmianie Załączniki |
2025-03-28
16:03:38
|
Andrzej Mirek |
Ogłoszenie
o
zmianie
ogłoszenia
II
zm.
terminu
na
10.04.2025
r.
Załączniki |
2025-03-18
11:06:43
|
Andrzej Mirek |
Postanowienie
o
umorzeniu
postępowania
odwoławczego.
Załączniki |
2025-03-13
09:40:48
|
Andrzej Mirek |
Informacja
o
zmianie
treści
SWZ
i
Ogłoszenia.
Załączniki |
2025-03-13
09:39:02
|
Andrzej Mirek |
Ogłoszenie
o
zmianie
ogłoszenia.
Załączniki |
2025-02-28
11:01:45
|
Andrzej Mirek |
Wyjaśnienia
Załączniki |
2025-02-25
12:57:53
|
Andrzej Mirek |
Pismo
informujące
o
wniesieniu
odwołania
oraz
treść
odwołania
Załączniki |
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?
Załączniki
