- Strona główna
- Postępowanie ID 1083635
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie ID: 1083635 :
3/CURI/UŁ/2025 Remont i wyposażenie pomieszczeń budynku D Wydziału Ekonomiczno-Socjologicznego Uniwersytetu Łódzkiego przy ul. POW 3/5 w Łodzi - etap I
Wystawiający
-
UżytkownikSławomir Jaroszczak
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2025-04-04 10:02:00
-
Składania2025-04-30 09:30:00
-
Otwarcie ofert2025-04-30 09:35:00
-
TrybPL - Tryb Podstawowy (art. 275)
-
RodzajRobota budowlana
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
W załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub elektronicznym podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego
2025-04-16
14:55:17
|
Sławomir Jaroszczak |
Zamawiający
publikuje
poniżej
odpowiedź
na
pytanie
Wykonawcy
do
zapisów
SWZ,
zgłoszone
w
dniu
165.04.2025
r.
za
pośrednictwem
Platformy. Pytanie: W nawiązaniu do odpowiedzi na pytania opublikowane w dniu 15.04.2025 r. proszę o jednoznaczne określenie czy toalety wchodzą w skład tego postępowania (czy mają być wycenione w tej ofercie)? Jeśli tak, to proszę o podanie numerów tych pomieszczeń oraz ich szczegółową dokumentację i przedmiar. Odpowiedź Zamawiającego Potwierdzamy, że remont i wyposażenie toalet parteru przy holu jest uwzględnione w zakresie postępowania. Zamawiający informuje, że w dniu dzisiejszym (16.04.2025 r.) opublikowana została aktualizacja SWZ oraz kosztorysów nakładczych polegająca na uzupełnieniu opisu przedmiotu zamówienia w Rozdziale III oraz rozszerzeniu pozycji kosztorysowych o dodatkowy zakres dotyczący remontu i wyposażenia toalet. Znalazło to odzwierciedlenie w Rozdziale III SWZ_aktualizacja 16.04.2025: - w pkt. 1. - zmieniony opis i rzut poziomu "0" , w tabeli z wykazem pomieszczeń dodano numery od 0.04 do 0.08, - w pkt. 2. - remont toalet uwzględniono w pkt. od 52) do 54). Dodatkowy zakres prac uwzględniono w Zał. nr 11 do SWZ_Kosztorysy nakładcze_aktualizacja 16.04.2025 (dodatkowe przedmiary dla toalet i wyposażenia toalet oraz zmiany ilościowe w przedmiarach dla robót budowlanych i instalacyjnych) |
2025-04-16
11:18:28
|
Sławomir Jaroszczak |
Zamawiający,
na
podstawie
art.
286
ust.
5,
6
i
7
ustawy
Pzp
informuje
o
zmianie
treści
SWZ
i
w
związku
z
tym
o
przedłużeniu
terminu
składnia
i
otwarcia
ofert
do
dnia
30.04.2025
r.
(godz.
odpowiednio:
9:30
i
10:00). Zmiana treści SWZ powodująca konieczność przedłużenia terminu składnia i otwarcia ofert, polega na uzupełnieniu Opisu przedmiotu zamówienia w Rozdziale III o dodatkowy zakres dotyczący remontu i wyposażenia toalet. Zmianie podlegają w związku z tym kosztorysy nakładcze o dodatkowy zakres remontowy dot. toalet i drzwi toalet. Dodatkowo uzupełniono kosztorys dot. instalacji klimatyzacji w zakresie orurowania w poz. 14 kosztorysu sanitarnego. W związku z przesunięciem terminu składnia i otwarcia ofert dokonano zmiany dat na str. 3. Załącznika nr 8 do SWZ_Wykaz osób_aktualizacja 16.04.2025 W załączeniu: Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia, SWZ_aktualizacja 16.04.2025, Zał. nr 11 do SWZ_Kosztorysy nakładcze_aktualizacja 16.04.2025, Zał. nr 8 do SWZ_aktualizacja 16.04.2025 Załączniki |
2025-04-16
08:58:00
|
Sławomir Jaroszczak |
Zamawiający
publikuje
w
załączeniu
protokół
z
wizji
lokalnej
przeprowadzonej
w
dniu
15.04.2025
r.
na
terenie
planowanej
inwestycji.
Protokół zawiera odpowiedzi na pytania zadane przez Wykonawców obecnych podczas wizji lokalnej. Odpowiedzi na pytania dotyczące przedmiotowego postępowania są wiążące dla wszystkich Wykonawców zainteresowanych udziałem w postępowaniu i należy je uwzględnić sporządzając i składając ofertę. Załączniki |
2025-04-15
12:54:12
|
Sławomir Jaroszczak |
Zamawiający
publikuje
poniżej
odpowiedzi
na
pytania
Wykonawcy
do
zapisów
SWZ,
zgłoszone
w
dniu
15.04.2025
r.
za
pośrednictwem
Platformy.
PYTANIE 1. Czy zakres pierwszego etapu inwestycji jest taki jak w SWZ (hol, korytarz, strefa relaksu) czy obejmuje cały parter i piętro? Odpowiedź: Tylko hol, korytarz, strefa relaksu oraz zakres zostanie rozszerzony o toalety na parterze PYTANIE 2. Proszę o wykaz ilościowy i jakościowy elementów wyposażenia, które mają być dostarczone przez zleceniobiorcę (np. kosze na śmieci, podajniki mydła, meble itp.) w ramach tego zamówienia. Odpowiedź: Wyposażenie ruchome poza zakresem postępowania, wyposażenie toalet wg kosztorysu PYTANIE 3. Czy stoły mają być wykonane z orzecha naturalnego czy ma być tylko kolor „orzech naturalny”? Odpowiedź: Kolor orzech naturalny. PYTANIE 4. Czy balustrady które mają być zamontowane, są do dostarczenia przez wykonawcę czy też istniejące balustrady są do demontażu i ponownego montażu? Odpowiedź: Balustrady do dostarczenia przez Wykonawcę. PYTANIE 5. Czy platforma dla osób niepełnosprawnych jest do dostarczenia i montażu w ramach I etapu? Odpowiedź: Platforma poza zakresem postępowania PYTANIE 6. W dokumentacji SWZ jest zaznaczone, że pomieszczenie windy wchodzi w zakres prac, co należy zrobić w tym pomieszczeniu (czy może chodzi o kabinę windy)? Odpowiedź: Do realizacji wymiana płytek podłogowych, remont ścian/sufitu PYTANIE 7. Zgodnie z dostępnym przedmiarem do wykonania są płytki 40cm x 40cm na ścianach. W których pomieszczeniach mają one być wykonane? Odpowiedź: Do realizacji wg projektu m.in. w aneksie kuchennym, toaletach PYTANIE 8. Jaka ilość i gdzie mają być zamontowane lamele ścienne? Odpowiedź: Zgodnie z projektem PYTANIE 9. Zgodnie z opisem do wykonania są cokoły stalowe z blachy giętej, w którym miejscu mają być one zamontowane i jaka jest ich ilość? Jaki ma być ich kolor? Odpowiedź: Kolor stali nierdzewnej, lokalizacja: korytarze, ilość: wg projektu PYTANIE 10. Czy wiadome już jest które grzejniki są do wymiany a które do ponownego użycia? Odpowiedź: Wszystkie grzejniki do wymiany w zakresie etapu I |
2025-04-14
11:46:31
|
Sławomir Jaroszczak |
Zamawiający,
w
uzupełnieniu
komunikatu
z
dnia
11.04.2025
r.
godz.
12:17:39,
publikuje
w
załączeniu
odpowiedzi
na
pytania
Wykonawców
do
zapisów
SWZ,
zgłoszone
w
dniu
10.04.2025
r.
za
pośrednictwem
Platformy.
W
związku
z
odpowiedzią
na
pytanie
nr
4
wprowadzono
stosowne
zmiany
w
tabeli
w
pkt.
III.1.
SWZ_etap-1_aktualizacja
11.04.2025
Załączniki |
2025-04-11
12:17:39
|
Sławomir Jaroszczak |
Zamawiający
publikuje
w
załączeniu
odpowiedzi
na
pytania
Wykonawców
do
zapisów
SWZ,
zgłoszone
w
dniu
10.04.2025
r.
za
pośrednictwem
Platformy. W związku z odpowiedzią na pytanie nr 4 wprowadzono stosowne zmiany w tabeli w pkt. III.1 SWZ – w załączeniu SWZ_aktualizacja 11.04.2025. Załączniki |
2025-04-11
09:59:38
|
Sławomir Jaroszczak |
Zamawiający
informuje,
że
w
związku
z
wpłynięciem
w
dniu
10.04.2025
r.
wniosku
Wykonawcy
o
przeprowadzenie
wizji
lokalnej
na
terenie
przedmiotowej
inwestycji
oraz
w
nawiązaniu
do
zapisów
pkt.
IV.
12
SWZ
-
wyznacza
termin
wizji
lokalnej
na
dzień
15.04.2025
r.
godz.
9:00. Zbiórka zainteresowanych Wykonawców przy wejściu głównym do budynku D Wydziału Ekonomiczno-Socjologicznego od strony ulicy POW. Uczestnictwo w wizji lokalnej nie jest warunkiem koniecznym złożenia oferty w przedmiotowym postepowaniu. |
2025-04-07
12:28:38
|
Sławomir Jaroszczak |
Zamawiający,
na
podstawie
art.
286
ust.7
w
związku
z
art.
186
ust.
1
ustawy
Pzp,
informuje
o
przesunięciu
terminu
składania
i
otwarcia
ofert
na
dzień
23.04.2025
r. W związku z powyższym zmianie uległy zapisy: pkt. XIII.1 SWZ (termin związania ofertą) i XV.1 i 2 SWZ (termin składania i otwarcia ofert) oraz Załącznika nr 8 do SWZ_Wykaz osób (data wykazania przeciętnej liczby zatrudnionych). W załączeniu: Ogłoszenie i zmianie ogłoszenia, SWZ_aktualizacja 07.04.2025, Zał. nr 8 do SWZ_Wykaz osób_aktualizacja 07.04.2025. Załączniki |
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?
Załączniki
