- Strona główna
- Postępowanie ID 1100539
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie ID: 1100539 :
Wykonanie przeglądu technicznego wstrzykiwacza Stellant WKS, Spectris Solaris EP i 3 sztuk wstrzykiwaczy Mark 7 Arterion.
Wystawiający
-
UżytkownikBogdan Bartosiak
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2025-04-24 14:10:00
-
Składania2025-05-07 12:00:00
-
Otwarcie ofert2025-05-07 12:05:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
Dyrekcja
Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego we Wrocławiu
przy
ul. Kamieńskiego 73a
ZAPRASZA DO SKŁADANIA PROPOZYCJI CENOWEJ
Na podst. art. 2 ust. 1 pkt. 1
ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
1. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA:
Oferta
na wykonanie przeglądu technicznego wstrzykiwacza Stellant WKS, Spectris
Solaris EP
i
3 sztuk wstrzykiwaczy Mark 7 Arterion.
Opis przedmiotu zamówienia znajduje
się w załączniku 1.1- formularz
asortymentowo – cenowy
3.
OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY
1.
Rozliczenia
pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą prowadzone będą w PLN.
2.
Wykonawca
jest zobowiązany skalkulować cenę oferty tak, aby ujęte były wszystkie koszty
jakie poniesie przy realizacji zamówienia
3.
Cenę
za przedmiot zamówienia należy podać cyfrowo i słownie jako cenę brutto za
poszczególne elementy zamówienia, z odrębnie wskazanym podatkiem VAT. Cena może
być tylko jedna, nie dopuszcza się wariantowości cen.
4.
W
toku badania i oceny ofert Zamawiający poprawi w ofercie:
- oczywiste omyłki
pisarskie,
- oczywiste omyłki
rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek,
- inne omyłki polegające na
niezgodności oferty z treścią zapytania ofertowego nie powodujące istotnych
zmian w treści ofert.
4.
MIEJSCE I TERMIN ZŁOŻENIA PROPOZYCJI
CENOWEJ
1)
Ofertę
należy złożyć w terminie do dnia 07.05.2025
do godz. 12:00 za pośrednictwem platformy zakupowej: https://www.platformazakupowa.pl/pn/wssk_wroclaw
2)
Otwarcie ofert nastąpi na platformie zakupowej w dniu 07.05.2025
o godz. 12:05.
3)
W
przypadku wystąpienia awarii systemu teleinformatycznego, która spowoduje brak
możliwości otwarcia ofert w terminie określonym przez Zamawiającego otwarcie
ofert nastąpi niezwłocznie po usunięciu awarii.
4)
Zamawiający poinformuje
o zmianie terminu
otwarcia ofert na
stronie internetowej prowadzonego zapytania ofertowego.
5)
Oferta
złożona po terminie składania ofert nie będzie rozpatrywana
6)
Przewidywana
data podpisania umowy: nie później niż w terminie do 60 dni licząc od dnia
następnego po powiadomieniu oferentów o wyborze Wykonawcy.
7)
Osobą
wyznaczona do kontaktu ze strony Zamawiającego jest:
Bogdan Bartosiak, tel.: 71 3270 569, tel. 723 664 500
5.
OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
1.
Każdy
Oferent może złożyć tylko jedną ofertę pod rygorem wykluczenia z uczestnictwa w
zamówieniu.
2.
Oferent
poniesie wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
3.
Oferta
powinna zostać podpisana przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy.
4.
Oferta
będzie sporządzona na piśmie w języku polskim, a zapis powinien zapewniać pełną
jej czytelność.
5.
Oferta
powinna zostać opatrzona pieczątką firmową, posiadać datę sporządzenia.
6.
Niedopuszczalne
jest składanie ofert częściowych
7.
Nie
dopuszcza się składania ofert przez Podmioty podlegające wykluczeniu z
postępowania na podstawie art. 5k Rozporządzenia Rady (UE) 2022/576 z dnia 8
kwietnia 2022 r. w sprawie zmiany rozporządzenia (UE) nr 833/2014 dotyczącego
środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi
sytuację na Ukrainie ( Dz. Urz. UE L 2022, Nr 111, str. 1) oraz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia
2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu
agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego. Załącznik nr 3 do Zapytania ofertowego.
8.
Zamawiający
zastrzega sobie prawo do nieskorzystania z otrzymanej oferty bez podania
przyczyny.
6.
WYBÓR OFERTY
1.
Wybór
oferty zostanie dokonany z należytą starannością, z zachowaniem zasad uczciwej
konkurencji, bezstronności, obiektywności, efektywności oraz przejrzystości.
2.
Oferta
będzie oceniana na podstawie poniższych kryteriów:
Lp. |
Kryteria |
Waga (znaczenie)
kryterium |
1 |
Cena |
50% |
2 |
Gwarancja
na części eksploatacyjne wymienione podczas przeglądu |
20% |
3 |
Autoryzacja producenta do
wykonywania czynności serwisowych |
30% |
|
OGÓŁEM: |
100% |
1) Kryterium
nr 1 – cena (C):
C
min
C = --------------------------------- x 60 % x 100
C bad.
oferty
gdzie:
C min
- najniższa cena ogółem brutto spośród ofert nie odrzuconych
C bad.
oferty - cena ogółem brutto
ocenianej oferty
2) Kryterium nr 2 – Gwarancja na
części eksploatacyjne :
Zamawiający przyzna w
tym kryterium następująca ilość punktów:
Gwarancja
24 m-cy –
20 pkt.
Gwarancja poniżej 12
m-cy – 0 pkt..
2)
Kryterium nr 3 – Autoryzacja producenta
Posiadanie autoryzacji producenta na wykonywanie czynności
serwisowych – 30 pkt.
Brak autoryzacji
producenta na wykonywanie czynności serwisowych – 0 pkt.
W przypadku nie podania w
ofercie terminu wykonania przedmiotu zamówienia, - oferta zostanie odrzucona.
Ostateczna ocena oferty będzie wyliczana według
wzoru:
O = C +
TW + A |
gdzie:
O –
ostateczna ocena oferty,
C –
wartość punktowa uzyskana przez badaną ofertę za kryterium cena,
TW –
wartość punktowa uzyskana przez badaną ofertę za kryterium udzielonej gwarancji
na części eksploatacyjne
A - wartość
punktowa uzyskana przez badaną ofertę za kryterium posiadania autoryzacji
producenta
7. OFERTA POWINNA ZAWIERAĆ:
- Wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru
stanowiącego Załącznik nr 1 do
Zapytania,
- Wycenę (kwota netto + stawka
podatku VAT) za wykonanie poszczególnych elementów.
- Załącznik
nr 3 - oświadczenie o braku powiązań
- W
przypadku braku załączenia w/w załączników do oferty na platformie
zakupowej, oferta zostanie
odrzucona.
8.
TERMIN ZWIĄZANIA Z OFERTĄ
Termin
związania ofertą: Wykonawcy pozostają związani złożoną przez siebie ofertą w
terminie do 60 dni od daty upływu terminu składania ofert.
9.
INNE POSTANOWIENIA
1. Zamawiający nie przewiduje udzielania
zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
2.
Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
10.
PRZESŁANKI UNIEWAŻNIENIA POSTĘPOWANIA
1.
Zamawiający
może unieważnić postępowanie ofertowe, jeśli zaistnieje jedna z poniższych
okoliczności:
a.
nie
złożono co najmniej jednej ważnej oferty,
b.
wystąpiła
istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub
wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było
wcześniej przewidzieć,
c.
zapytanie
ofertowe obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie
umowy w sprawie zamówienia.
2.
Zamawiający zastrzega sobie prawo
do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
Załączniki:
1)
Zaproszenie
2)
Załącznik
nr 1 – Formularz ofertowy wraz z formularzem asortymentowo cenowym
3)
Załącznik
nr 3
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel 723 664 500, e-mail; bogdan.bartosiak@wssk.wroc.pl
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego
Przedmiot zamówienia Importuj dane z XLS
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?
Załączniki
