- Strona główna
- Postępowanie ID 1078207
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie ID: 1078207 :
2/CURI/UŁ/2025 Dostawa wyposażenia meblowego dla VIII Domu Studenta Uniwersytetu Łódzkiego przy ul. Strajku Łódzkich Studentów 1981 r. nr 6 w Łodzi (2)
Wystawiający
-
UżytkownikSławomir Jaroszczak
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2025-03-19 09:41:00
-
Składania2025-04-10 09:30:00
-
Otwarcie ofert2025-04-10 10:00:00
-
TrybPrzetarg nieograniczony
-
RodzajDostawy
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
Przedmiotem zamówienia jest: dostawa i montaż wyposażenia meblowego i dodatkowego dla VIII Domu Studenta Uniwersytetu Łódzkiego przy ul. Strajku Łódzkich Studentów 1981 r. nr 6 w Łodzi.
Szczegółowy opis zamawianego wyposażenia wraz ze specyfikacją techniczną dla poszczególnych pozycji przedstawiono w Arkuszu asortymentowo-cenowym stanowiącym Załącznik nr 2.a do SWZ.
Rozmieszczenie wyposażenia meblowego przedstawiają rzuty i widoki pomieszczeń oraz rzuty poszczególnych kondygnacji stanowiące Załącznik nr 2b do SWZ.
W załącznikach do postępowania zamieszczono ogłoszenie, SWZ oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
W związku z obowiązującą od 18.10.2018 Dyrektywami Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych informujemy, że w niniejszym ogłoszeniu o zamówieniu przekazywanie ofert/wniosków oraz komunikacja odbywa się zgodnie z zapisami załączonej dokumentacji.
Zamawiający rekomenduje prowadzenie komunikacji za pomocą platformazakupowa.pl.
W związku z powyższym przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań do SWZ
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty
Przesłania odwołania/inne
Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Przypominamy, że oferta/wniosek składany elektronicznie musi zostać podpisana elektronicznym kwalifikowanym podpisem.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego
2025-04-23
11:36:45
|
Sławomir Jaroszczak |
Zamawiający,
działając
na
podstawie
art.
260
ustawy
z
dnia
11
września
2019
r.
Prawo
zamówień
publicznych
(Dz.U.
z
2024
r.
poz.
1320
z
późn.
zm.),
publikuje
w
załączeniu
Informację
o
wyniku
postępowania
Załączniki |
2025-04-10
13:57:22
|
Sławomir Jaroszczak |
Zamawiający
publikuje
w
załączeniu
korektę
Informacji
z
otwarcia
ofert
opublikowanej
w
dniu
10.04.2025
r.
godz.
12:22:15.
Korekta
dotyczy
błędu
literowego
w
nazwie
Wykonawcy
w
pozycji
3.
Załączniki |
2025-04-10
12:22:15
|
Sławomir Jaroszczak |
Zamawiający,
działając
na
podstawie
art.
222
ust.
5
ustawy
z
dnia
11
września
2019
r.
Prawo
zamówień
publicznych (Dz.U. z 2024 r. poz. 1320 z późn. zm.), publikuje w załączeniu Informację z otwarcia ofert w przedmiotowym postępowaniu. Załączniki |
2025-04-10
09:30:00
|
Komunikat Zamawiającego | Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia: 1 500 000,00 zł brutto |
2025-04-04
11:33:08
|
Sławomir Jaroszczak |
Zamawiający
publikuje
poniżej
odpowiedź
na
przesłane
w
dniu
03.04.2025
r.
pytanie/wniosek
Wykonawcy
dotyczące
zapisów
SWZ
dla
przedmiotowego
postepowania: PYTANIE: Dotyczy Lp. 1 Łóżko z materacem. Zamawiający odpowiadając na pytania wykonawców podaje nieprawdziwe informacje dotyczące gramatury tkaniny. Nie jest prawdą, iż jednostka mtb ( metr bieżący) równa się jednostce m2 (metr kwadratowy). W związku z faktem, iż Zamawiający dokonał błędnej zmiany wnioskujemy o poprawienie wymogu dotyczącego wymaganej gramatury tkaniny na min. 250 g/m2 co odpowiada wcześniejszym wymogom. Dodatkowo informujemy, iż Zamawiający umieszczając zmieniony Załącznik nr 2a – aktualizacja 02.04.2025 ponownie błędnie wpisał skład tkaniny 87,5% Poliester, 12,5% Poliuretan. Wymóg ten został zmieniony odpowiedziami z dnia 20.03.2025 na 87,5% Polipropylen, 12,5% Poliuretan. Ponadto pragniemy zwrócić uwagę Zamawiającego, iż postępowanie przetargowe zostało ogłoszone w dniu 19.03.225 r. i profesjonalni wykonawcy mieli odpowiednio długi czas na złożenie kompleksowej oferty. Wykonawca zadający w ostatniej chwili pytania wprowadza Zmawiającego w błąd twierdzeniami, iż niektóre parametry nie zostały opisane co nie jest prawdą. Powyższe ma na celu jedynie wymuszenie zmiany terminu ofert. ODPOWIEDŹ ZAMAWIAJĄCEGO: Zamawiający informuje, że skorygowana gramatura tkaniny wskazanej w poz. 1. Załącznika nr 2.a do SWZ_Arkusz asortymentowo-cenowy wynosi: 260 g/m2 (+/- 5%). Jednocześnie informujemy, że aktualny pozostaje opis składu tkaniny podany w Załączniku nr 2.a do SWZ w dniu 20.03.2025 r, t.j: Skład- 100% Poliester albo 87,5% Polipropylen, 12,5% Poliuretan. W załączeniu: Załącznik nr 2.a do SWZ_Arkusz asortymentowo-cenowy_aktualizacja 04.04.2025 W związku z wprowadzonymi zmianami w Załączniku nr 2.a do SWZ oraz zgodnie z komunikatem z dnia 03.04.2025 r. godz. 11:16:31, Zamawiający przesuwa termin składania i otwarcia ofert w przedmiotowym postępowaniu na dzień 10.04.2025 r. W załączeniu: Ogłoszenie o zamówieniu_zmian_04.04.2025 Załączniki |
2025-04-03
11:16:31
|
Sławomir Jaroszczak |
Zamawiający
publikuje
poniżej
odpowiedź
na
przesłane
w
dniu
02.04.2025
r.
pytanie/wniosek
Wykonawcy
dotyczące
zapisów
SWZ
dla
przedmiotowego
postepowania: PYTANIE/WNIOSEK: Zwracam się z prośbą o przesunięcie terminu składania oferto o 7 dni roboczych. Po opublikowaniu w dniu dzisiejszym odpowiedzi o godz. 9:29 Zamawiający dopuścił dostarczenie z ofertą przedmiotowego środka dowodowego tj. krzesła w poz. 5 w dowolnej tkaninie wraz z próbnikiem. Nie zmieniając terminu składania ofert jest to nierówne traktowanie Wykonawców. Niektóre firmy mogą posiadać takie krzesła na stanie i nie jest dla nich problemem dostarczenie ich do 7 kwietnia. W przypadku firm które nie posiadają takich krzeseł na stanie, nie jest możliwe ich pozyskanie w tak krótkim czasie. Zamawiający obecnie daje Wykonawcom 2 dni robocze na przygotowanie oferty. Przed dzisiejszym udzieleniem odpowiedzi niektóre firmy nie miały możliwości w tak krótkim czasie pozyskać krzesła o parametrach zgodnych z OPZ i nie miały możliwości złożyć oferty w przedmiotowym postępowaniu. Nieprzesunięciem terminu składania ofert Zamawiający ogranicza konkurencję i faworyzuje dystrybutorów opisanych krzeseł. Jak na wstępie prosimy o przesunięcie terminu składania ofert o 7 dni roboczych. ODPOWIEDŹ ZAMAWIAJĄCEGO: W odpowiedzi na wniosek z dnia 02.04.2025 r., Zamawiający podjął decyzję o przesunięciu terminu składania i otwarcia ofert na dzień 10.04.2025 r. Stosowna zmiana na Platformie zakupowej UŁ zostanie wprowadzona niezwłocznie po opublikowaniu Ogłoszenia o zmianie ogłoszenia w DUUE. |
2025-04-03
11:14:30
|
Sławomir Jaroszczak |
Zamawiający
publikuje
w
załączeniu
odpowiedzi
na
przesłane
w
dniu
31.03.2025
r.
pytanie
Wykonawcy
dotyczące
zapisów
SWZ
dla
przedmiotowego
postepowania.
Załączniki |
2025-04-02
09:29:31
|
Sławomir Jaroszczak |
Zamawiający
publikuje
poniżej
odpowiedź
na
przesłane
w
dniu
01.04.2025
r.
pytanie
Wykonawcy
dotyczące
zapisów
SWZ
dla
przedmiotowego
postepowania: PYTANIE ZAMAIAJĄCEGO: Zamawiający wyznaczył termin składania ofert na dzień 7.04.2025 r., godz. 9:30, następnie w terminie 5 dni przed terminem składania ofert udziela odpowiedzi na pytanie, w której wskazuje parametry próbki krzesła, która musi być dostarczone przed terminem składania ofert, nie zmieniając tego terminu. Takie wskazania Zamawiającego uniemożliwiają złożenie oferty, ponieważ OPZ nie wskazywał jednoznacznie, że zapisane w załączniku 2a "wymagane atesty i dokumenty dotyczące krzeseł" dotyczą również krzesła z poz. 5 Krzesło tapicerowane na 4 nogach, stanowiącej przedmiotowy środek dowodowy, a ograniczenie czasowe uniemożliwia spełnienie wymogu przedstawionego w odpowiedzi z dnia 01.04.br. o godz. 13:25. Opisane w "Wymagane atesty i dokumenty dotyczące krzeseł" punkty dotyczą, oprócz tkaniny, również zgodności krzesła z normą PN-EN 1335 oraz posiadania przez krzesło protokołu oceny ergonomicznej. Są to dokumenty wydawane wyłącznie dla krzeseł obrotowych ergonomicznych, którym nie jest krzesło z poz. 5. Taki zapis w specyfikacji uniemożliwił Wykonawcom domyślenie się, że zapisy dotyczące tkaniny dotyczą (oprócz krzeseł obrotowych) również krzesła stacjonarnego, którym jest wymagana próbka, co potwierdza również fakt zmiany odpowiedzi na pytanie zamieszczone na platformie. Skoro sam Zamawiający wykazał wątpliwość co do własnych oczekiwań i zapisów, trudno wymagać od uczestników rynku zamówień publicznych rozczytywania intencji Zamawiającego. Pozostawienie zapisów w formie przedstawionej przez Zamawiającego dnia 1.04.2025 r. jest naruszeniem zasady zachowania uczciwej konkurencji oraz dostępu uczestników postępowania o zamówienie publiczne do pełnej treści co do warunków postawionych przez zamawiającego w przetargu i może wskazywać na celowe ograniczenie konkurencyjności składanych ofert w postępowaniu, tym samym narusza ustawę PZP. Wnosimy o dopuszczenie dostarczenia przedmiotowego środka dowodowego, tj. krzesła z poz. 5 w dowolnej tkaninie wraz z próbnikiem tkaniny zgodnej z odpowiedzią Zamawiającego z dnia 01.04.br., tj. posiadającej ścieralność min. 300 tys cykli Martindale'a oraz trudnopalność zgodnie z normą EN 1021. ODPOWIEDŹ ZAMAWIAJĄCEGO: Zamawiający dopuszcza dostarczenia wraz z ofertą przedmiotowego środka dowodowego, tj. krzesła z poz. 5 w dowolnej tkaninie wraz z próbnikiem tkaniny zgodnej z odpowiedzią Zamawiającego z dnia 01.04.br., tj. posiadającej ścieralność min. 300 tys cykli Martindale'a oraz trudnopalność zgodnie z normą EN 1021. |
2025-04-01
13:25:10
|
Sławomir Jaroszczak |
Zamawiający
publikuje
poniżej
korektę
odpowiedzi
z
dnia
01.04.2025
r.
godz.
12:31:01
na
przesłane
w
dniu
01.04.2025
r.
pytanie
Wykonawcy
dotyczące
zapisów
SWZ
dla
przedmiotowego
postepowania:
Pytanie Wykonawcy: W związku z koniecznością dostarczenia przedmiotowych środków dowodowych zgodnie z Rozdziałem IV pkt. 1) 1b), tj. próbki mebla poz. 5 krzesło tapicerowane, zwracam się z wnioskiem o wskazanie parametrów tkaniny, w szczególności składu tkaniny oraz parametrów technicznych tkaniny, która powinna zostać zastosowana na przedstawionej próbce mebla. Zamawiający w opisie poz. 5 nie wskazał żadnych parametrów technicznych tkaniny, co w trakcie oceny ofert uniemożliwi Zamawiającemu zweryfikowanie zgodności próbki krzesła tapicerowanego z wymaganiami zawartymi w opisie przedmiotu zamówienia." Skorygowana odpowiedź Zamawiającego: Wymagane parametry tkaniny dla siedziska krzesła z poz. 5 Załącznika nr 2a do SWZ wskazane są w tym załączniku pod tabelą (wiersz 77) w punkcie: "Wymagane atesty i dokumenty dotyczące oferowanego wyposażenia meblowego" - "Wymagane atesty i dokumenty dotyczące krzeseł". Odpowiedź Zamawiającego przesłana o godz. 12:31:01 należy uznać za nieaktualną i nieobowiązującą. |
2025-04-01
12:32:01
|
Sławomir Jaroszczak |
Zamawiający
publikuje
poniżej
odpowiedź
na
przesłane
w
niu
01.04.2025
r.
pytanie
Wykonawcy
dotyczące
zapisów
SWZ
dla
przedmiotowego
postepowania: Pytanie Wykonawcy: W związku z koniecznością dostarczenia przedmiotowych środków dowodowych zgodnie z Rozdziałem IV pkt. 1) 1b), tj. próbki mebla poz. 5 krzesło tapicerowane, zwracam się z wnioskiem o wskazanie parametrów tkaniny, w szczególności składu tkaniny oraz parametrów technicznych tkaniny, która powinna zostać zastosowana na przedstawionej próbce mebla. Zamawiający w opisie poz. 5 nie wskazał żadnych parametrów technicznych tkaniny, co w trakcie oceny ofert uniemożliwi Zamawiającemu zweryfikowanie zgodności próbki krzesła tapicerowanego z wymaganiami zawartymi w opisie przedmiotu zamówienia." Odpowiedź Zamawiającego: Parametry tkaniny dla siedziska krzesła z poz. 5 Załącznika nr 2a do SWZ powinny być nie gorsze, jak tkaniny wskazanej w poz. 1 Załącznika nr 2a do SWZ |
2025-03-28
10:43:27
|
Sławomir Jaroszczak |
Zamawiający
publikuje
w
załączeniu
odpowiedzi
na
przesłane
w
dniu
26.03.2025
r.
pytania
Wykonawcy
dotyczące
zapisów
SWZ
dla
przedmiotowego
postępowania.
Załączniki |
2025-03-28
10:13:36
|
Sławomir Jaroszczak |
Zamawiającego
publikuje
poniżej
odpowiedzi
na
przesłane
w
dniu
27.03.2025
r.
pytania
Wykonawcy
dotyczące
przedmiotowego
postepowania: Pytanie 1. Ile pięter ma wyposażany budynek? Odpowiedź: Budynek ma następujące kondygnacje: piwnica, parter i cztery piętra. Pytanie 2. Czy w budynku Znajduje się winda? Odpowiedź: Winda jest w budowie, należy przyjąć w ofercie wnoszenie mebli po schodach. Chyba że Generalny Wykonawca budowy windy zgodzi się na korzystanie z windy przez inne osoby, po uprzednim jej zabezpieczeniu na koszt i ryzyko dostawcy mebli. Może się okazać że jeszcze winda nie będzie działać albo, że nie będzie jeszcze odebrana przez UDT. Pytanie 3. Jakie są wymiary windy? Odpowiedź: Wymiary windy, to: 140x90cm Pytanie 4. Czy w windzie zmieści się opisana w OPZ szafa o wymiarach 210x120x60 cm? Odpowiedź: Nie, wskazana szafa się nie zmieści, bo wysokość drzwi windy to 200 cm. Pytanie 5. W jakich godzinach mogą odbywać się dostawy? Odpowiedź: Dostawy mogą odbywać się w godzinach od 7.00 do 17.00 Pytanie 5. Czy jest możliwość przeprowadzania prac montażowych od rana do wieczora? Odpowiedź: Prowadzenie prac montażowych możliwe jest w godzinach od 7.00 do 17.00 |
2025-03-27
20:42:55
|
Sławomir Jaroszczak |
Zamawiający
publikuje
w
załączeniu
odpowiedź
na
przesłane
w
dniu
26.03.2025
r.
pytanie
Wykonawcy
dotyczące
zapisów
SWZ
dla
przedmiotowego
postępowania: Pytanie Wykonawcy: Wnosimy o wyjaśnienie SWZ: W związku z zapisem Zamawiającego rozdz. IV ust. 1 pkt. 3), oczekiwaniem dostarczenia próbek, w tym tkaniny obiciowej, wnosimy o wskazanie, które elementy łóżka są obite tkaniną obiciową? Opis pozycji nie wskazuje na tapicerowanie elementów łóżka, a Zamawiający wymaga dostarczenia próbek tkaniny obiciowej. Prosimy o wyjaśnienie. Wykonawca informuje, że producenci materacy nie udostępniają próbek materacy. W związku z powyższym, wnosimy o rezygnację z wymogu dostarczenia próbki materaca (próbki producenta). Jeśli Zamawiający podtrzymuje konieczność dostarczenia próbki materaca, prosimy o informację, czy w przypadku dostarczenia materaca w całości jako przedmiotowego środka dowodowego, zostanie on zwrócony wykonawcy w nienaruszonym stanie? Odpowiedź Zamawiającego: 1. W Rozdz. IV pkt. 1.3) a) SWZ wykreśla się frazę „tkanina obiciowa”. Tkanina przywołana w poz. 1 Załącznika nr 1 do SWZ_Arkusz asortymentowo-cenowy dotyczy tkaniny obiciowej materaca. Żadne inne elementy łóżka nie są tapicerowane. 2. Zamawiający podtrzymuje wymóg dostarczenia wraz z ofertą przedmiotowego środka dowodowego w postaci próbki materaca (próbki producenta). Zamawiający informuje, że dostarczone wraz z ofertą w unieważnionym postępowaniu przetargowym nr 1/CURI/UŁ/2025 (dotyczącym tożsamego z postępowaniem nr 2/CURI/UŁ/2025 przedmiotu zamówienia) przedmiotowe środki dowodowe zawierały próbkę materaca, co wskazuje, że wymóg ten może być spełniony. Zamawiający zainteresowany jest otrzymaniem próbki/wycinka materaca z widocznym przekrojem. W załączeniu: SWZ_aktualizacja 27.03.2025, Ogłoszenie o zamówieniu_zmiana 27.03.2025 Załączniki |
2025-03-25
08:40:17
|
Sławomir Jaroszczak |
Zamawiającego
publikuje
w
załączeniu
odpowiedź
na
przesłane
w
dniu
20.03.2025
r.
pytanie
Wykonawcy
dotyczące
przedmiotowego
postepowania: Pytanie W związku z decyzją Zamawiającego z dnia 14.03.2025 r. ws. unieważnienia poprzedniego postępowania na podstawie art. 255 pkt 3 pzp., istnieje prawdopodobieństwo, że Zamawiający ponownie naraża Wykonawców na ponoszenie wysokich kosztów, w tym przedstawienia próbek mebli, a nie zabezpiecza wystarczającej ilości środków finansowych, o czym świadczy porównywalność złożonych ofert w unieważnionym postępowaniu dla przedmiotu zamówienia. Wnosimy o odpowiedź, czy Zamawiający przewiduje zwiększenie środków finansowych na realizację bieżącego postępowania? Odpowiedź Zamawiającego Zamawiający informuje, że w oparciu o zapis art. 22 ust. 4 ustawy Pzp, informacja o kwocie, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, zostanie udostępniona na stronie internetowej prowadzonego postępowania, niezwłocznie po upływie terminu składania ofert. |
2025-03-20
12:11:16
|
Sławomir Jaroszczak |
Zamawiającego
publikuje
w
załączeniu
odpowiedź
na
przesłane
w
dniu
20.03.2025
r.
pytanie
Wykonawcy
dotyczące
zapisów
Specyfikacji
Warunków
Zamówienia
dla
przedmiotowego
postępowania.
W
związku
z
udzieloną
odpowiedzią
nastąpiła
aktualizacja
Załącznika
nr
2a
do
SWZ_Arkusz
asortymentowo-cenowy. W załączeniu: Załącznik nr 2a do SWZ_Arkusz asortymentowo-cenowy_aktualizacja 20.03.2025, Załączniki |
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?
Załączniki
