- Strona główna
- Postępowanie ID 1080825
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie ID: 1080825 :
„Realizacja w formule Zaprojektuj i Wybuduj zadania polegającego na wykonaniu kompletnego pełnobranżowego projektu w pełnym zakresie, a także dokumentacji wykonawczej wraz z kosztorysami inwestorskimi dot. modernizacji wnętrz oraz robót budowlanych i wykończeniowych pomieszczeń lobby, restauracji, sali konferencyjnej, fitness i łazienek hoteli Hampton by Hilton zlokalizowanych w Warszawie przy ul. Komitetu Obrony Robotniku 39 F, oraz w Gdańsku przy ul. Juliusza Słowackiego 220 oraz modernizacji korytarzy w obiekcie Hotel Hampton by Hilton Gdańsk wraz z uzyskaniem wszelkich niezbędnych decyzji administracyjnych wraz z dostosowaniem do wymagań standardów sieci Hilton”
Wystawiający
-
UżytkownikIga Granecka
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2025-03-21 12:40:00
-
Składania2025-04-11 15:00:00
-
Otwarcie ofert2025-04-11 15:05:00
-
TrybZapytanie o ofertę - RFQ
-
RodzajRobota budowlana
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
Polski Holding Hotelowy sp.
z o.o.
z siedzibą w Warszawie, ul. Komitetu Obrony Robotników 39G, 02-148 Warszawa,
wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy
dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIV Wydział Gospodarczy KRS, pod numerem KRS 0000047774,
NIP 5222482605, REGON 016046030, kapitał zakładowy:
1.911.499.700,00 PLN
Zaprasza do udziału w postępowaniu, dla
którego NIE stosuje się przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych z 11
września 2019 r., pn.:
„Realizacja w
formule Zaprojektuj i Wybuduj zadania polegającego na wykonaniu
kompletnego pełnobranżowego projektu w pełnym zakresie, a także dokumentacji
wykonawczej wraz
z kosztorysami inwestorskimi dot. modernizacji wnętrz oraz robót budowlanych i
wykończeniowych pomieszczeń lobby, restauracji, sali konferencyjnej, fitness i
łazienek hoteli Hampton by Hilton zlokalizowanych w Warszawie przy ul. Komitetu Obrony
Robotniku 39 F, oraz w Gdańsku przy ul. Juliusza Słowackiego 220 oraz
modernizacji korytarzy w obiekcie Hotel Hampton by Hilton Gdańsk wraz z uzyskaniem
wszelkich niezbędnych decyzji administracyjnych oraz z dostosowaniem do wymagań
standardów sieci Hilton”.
I.
Nazwa i adres
Zamawiającego
POLSKI
HOLDING HOTELOWY spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w
Warszawie,
ul.
Komitetu Obrony Robotników 39G, 02-148 Warszawa, www.phh.pl
Osoba do kontaktu:
Marcin Prokopiuk, email: marcin.prokopiuk@phh.pl- UWAGA! prosimy o kierowanie wszelkich zapytań do Zamawiającego poprzez platformę zakupową poprzez przycisk-
II. Określenie przedmiotu oraz zakresu zamówienia
Realizacja w formule Zaprojektuj i Wybuduj zadania
polegającego na wykonaniu kompletnego pełnobranżowego projektu w pełnym
zakresie, a także dokumentacji wykonawczej wraz z kosztorysami inwestorskimi
dot. modernizacji wnętrz oraz robót
budowlanych i wykończeniowych pomieszczeń lobby, restauracji, sali
konferencyjnej, fitness i łazienek hoteli Hampton by Hilton zlokalizowanych w
Warszawie przy ul. Komitetu Obrony Robotniku 39 F, oraz w Gdańsku przy ul.
Juliusza Słowackiego 220 oraz modernizacji korytarzy w obiekcie Hotel
Hampton by Hilton Gdańsk wraz z dokonaniem
wszelkich niezbędnych zgłoszeń i uzyskaniem wszelkich niezbędnych decyzji
administracyjnych oraz z dostosowaniem do wymagań standardów sieci Hilton.
III. Termin wykonania zamówienia
Planowany termin podpisania listu intencyjnego, umowy – po
zakończeniu procesu zakupowego.
Planowany termin rozpoczęcia prac – po
podpisaniu listu intencyjnego, umowy, do 30.06.2025 r.
IV. Opis warunków udziału w postępowaniu
W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający następujące
warunki:
1)
Wykonawca musi spełniać wymagania wskazane w części A Wymagań
formalnych stanowiących Załącznik nr 3 do niniejszego zapytania,
2)
Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie części B Wymagań
formalnych stanowiących Załącznik nr 3 do niniejszego zapytania,
3)
Wykonanie przedmiotu zamówienia musi być zgodne z wymaganiami
wskazanymi w Opisie Przedmiotu Zamówienia, stanowiącym załącznik nr 4 do
niniejszego zapytania,
4)
Wykonawca musi posiadać aktualne na dzień składania ofert
zaświadczenia o niezaleganiu w płaceniu podatków oraz składek zdrowotnych i
społecznych oraz wszystkie inne dokumenty potwierdzające zdolność finansową
Wykonawcy, o które Wykonawca zostanie
poproszony przez Zamawiającego lub jego przedstawiciela w przypadku ofert najkorzystniejszych wybranych do
dalszych negocjacji . Wykonawca NIE jest zobowiązany do składania powyżej
wymienionych dokumentów do oferty.
V.
Kryteria oceny ofert
Kryteria
oceny ofert i sposób wyliczenia punktacji podano w Załączniku nr 1 - Specyfikacja Warunków Zamówienia.
I. Sposób i termin składania ofert
Termin składania ofert – do dnia 11.04.2025 r. r. do godz. 15:00
Sposób składania ofert:
Ofertę
w postaci wypełnionego formularza na niniejszej platformie oraz Formularza
oferty, stanowiącego Załącznik nr 2 wraz z dodatkowymi dokumentami i
oświadczeniami określonymi w Wymaganiach Formalnych (Załącznik nr 3) należy złożyć
na niniejszej platformie zakupowej.
Dokumenty
przekazywane elektronicznie muszą zostać podpisane przez osoby upoważnione do
reprezentowania firmy oraz mogą być przesłane w postaci:
1) skanu (kopii podpisanego dokumentu
papierowego) zapisanego w formacie PDF,
2) elektronicznego dokumentu w formacie PDF
opatrzonego podpisem kwalifikowanym.
Oferty
złożone po terminie nie będą rozpatrywane. Decydujące znaczenie ma data wpływu
oferty na platformę Zamawiającego.
II.
Udzielanie wyjaśnień do postępowania
1.
Oferent nie może samodzielnie wprowadzać zmian do dokumentów
udostępnionych przez Zamawiającego w ramach tytułowego zapytania ofertowego.
Ewentualne błędy lub braki ujawnione w udostępnionej dokumentacji itp., Oferent
ma obowiązek zgłosić PHH sp. z o.o. w ciągu 5 dni od publikacji postępowania na
platformie zakupowej za pośrednictwem platformy poprzez przycisk "Wyślij
wiadomość do zamawiającego" na platformie.
2.
Zamawiający lub wskazany przez niego Przedstawiciel będzie miał
obowiązek udzielenia wyjaśnień do treści zapytania ofertowego, jeśli wniosek o
ich udzielenie wpłynie za pośrednictwem platformy zakupowej poprzez przycisk
"Wyślij wiadomość do zamawiającego" do 7 dni przed
terminem składania ofert.
3.
Zamawiający opublikuje na platformie dla wszystkich Oferentów wyjaśnienia
lub odpowiedzi na pytania bez ujawniania autora wniosku lub pytania.
4.
Zamawiający, w uzasadnionych przypadkach, w każdym czasie przed
upływem terminu składania ofert może zmienić treść Zapytania ofertowego oraz
przedłużyć termin składania ofert. W przypadku dokonania takich zmian,
Zamawiający niezwłocznie poinformuje Oferentów, którzy biorą udział w
postępowaniu. Każda zmiana staje się wiążąca od chwili przekazania informacji o
jej dokonaniu.
5.
W celu prawidłowego sporządzenia oferty Zamawiający wymaga wzięcia
udziału w obowiązkowej wizji lokalnej co pozwoli Wykonawcy
na zapoznanie się z budynkami i terenem, którego dotyczy zamówienie oraz
uzyskanie niezbędnych informacji co do ryzyka, trudności i wszelkich innych
okoliczności, jakie mogą wystąpić w trakcie realizacji zamówienia.
6.
W celu umówienia wizji lokalnej prosimy o kontakt z
przedstawicielem obiektu, jak poniżej:
a.
Dla hotelu Hampton by
Hilton Warsaw Airport:
Justyna
Wójcik, email: justyna.wojcik@hilton.com, tel: 798 897 901
Katarzyna
Kordowska, email: katarzyna.kordowska@hilton.com,
tel: 519 749 673
b.
Dla hotelu Hampton by Hilton Gdańsk Airport:
Katarzyna Wieleba, email: katarzyna.wieleba@hilton.com, tel: 519 749 682
Mariusz
Krok, email: mariusz.krok@hilton.com, tel: 519 749 696
Potwierdzeniem
odbycia wizji lokalnej jest podpisane Oświadczenie o odbyciu wizji lokalnej (Załącznik
nr 8), które należy dołączyć do oferty.
III.
Informacje dodatkowe
1.
Niniejsze zapytanie ofertowe stanowi zaproszenie do złożenia
oferty i nie stanowi oferty
w rozumieniu Kodeksu cywilnego.
2.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do
zmiany zasad prowadzenia postępowania lub dokumentacji przetargowej w trakcie
trwania postępowania oraz unieważnienia postępowania na każdym etapie jego
trwania bez podania przyczyn.
3.
O unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia,
Przedstawiciel Zamawiającego zawiadamia równocześnie wszystkich Wykonawców.
4.
Zamawiający informuje, ze nie jest zobowiązany do stosowania
ustawy Prawo Zamówień Publicznych,
a niniejsze postępowanie jest przeprowadzone na podstawie Kodeksu cywilnego.
5.
Brak odpowiedzi na ofertę złożoną przez Wykonawcę nie stanowi
przyjęcia oferty przez Zamawiającego.
6. Zamawiający zastrzega sobie prawo swobodnego wyboru ofert, do przeprowadzenia dodatkowych negocjacji z wybranymi Wykonawcami, zmiany treści zapytania, unieważnienia postępowania, odstąpienia od niego lub uznania, że postępowanie nie dało rezultatu, bez podania przyczyn.
Załączniki:
Załącznik nr 1 |
Specyfikacja Warunków
Zamówienia |
Załącznik nr 2 |
Formularz
oferty |
Załącznik nr 3 |
Wymagania
formalne |
Załącznik nr 4 |
Opis Przedmiotu
Zamówienia |
Załącznik nr 5 |
Orientacyjny
zakres prac modernizacyjnych (dotyczy tylko części wspólnych) |
Załącznik nr 6 |
Umowa o
zachowaniu poufności |
Załącznik nr 7 |
Wzór Umowy |
Załącznik nr 8 |
|
Załącznik nr 9 |
Wykaz
zrealizowanych robót |
Załącznik nr 10 |
TES |
Załącznik nr 11 |
Klauzula RODO |
Załącznik nr 12 |
Kodeks
Postępowania Dostawców |
Załącznik nr 13 |
Zawartość i
forma dokumentacji powykonawczej
|
Załącznik nr 14 Wykaz osób wyznaczonych
do realizacji
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia zostaną odrzucone
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego
2025-04-10
15:24:55
|
Marcin Prokopiuk |
Informujemy,
iż
udzielone
zostały
odpowiedzi
na
zadane
pytania: 1. Prosimy o wskazanie zakresu zmian aranżacyjnych na korytarzach w Hotelu w Gdańsku Odpowiedź: brak dodatkowych aranżacji 2. Prosimy o wskazanie czy na korytarzach należy przyjąć jako wykończenie ścian malowanie farbą czy obłozenie tapetą? Odpowiedź: Zgodnie z tabelą TES należy wycenić tapetowanie, prosimy o wycenę alternatywną w opcjach malowanie (powłoka szorowalna) 3. Prosimy o wskazanie czy na korytarzach istniejacy sufit podlega wymianie na nowy? Odpowiedź: nie 4. Prosimy o wskazanie, czy na korytarzach istniejące drzwi do pokoi hotelowych podlegają wymianie? Odpowiedź: nie 5. Prosimy o informacje, czy są jakieś inne zakresy w modrnizacji korytarzy niż wymienione: wymiana wykładziny, wykończenie sufitu i ścian, wymiana oświetlenia 1:1. Odpowiedź: Zakres podstawowy zgodnie z tabelą TES, prosimy o wycenę alternatywną w opcjach wymiana oświetlenia. |
2025-03-31
14:26:47
|
Marcin Prokopiuk |
Informujemy,
iż
w
dniu
31.03.2025
r.
udzielone
zostały
odpowiedzi
na
zadane
pytania.
Załączniki |
2025-03-27
16:13:41
|
Marcin Prokopiuk |
Informujemy,
iż
udzielone
zostały
odpowiedzi
na
zadane
pytania
Załączniki |
2025-03-21
14:06:40
|
Iga Granecka |
Informujemy,
iż
w
Zapytaniu
ofertowym
uległy
zmianie
dane
teleadresowe
podane
w
Rozdz.
II
ust.6
pkt
b
w
zakresie
nr
telefonu
dla
hotelu
Hampton
by
Hilton
Gdańsk
Airport,
które
zostały
podane
w
celu
umówienia
wizji
lokalnej
w
tymże
hotelu.
Obecne aktualne brzmienie: "6. W celu umówienia wizji lokalnej prosimy o kontakt z przedstawicielem obiektu, jak poniżej: Dla hotelu Hampton by Hilton Gdańsk Airport : Katarzyna Wieleba, email: katarzyna.wieleba@hilton.com, tel: 519 749 670". |
Przedmiot zamówienia Importuj dane z XLS
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?
Załączniki
