- Strona główna
- Postępowanie ID 1117176
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie ID: 1117176 :
„Dostawa i montaż urządzenia do kompensacji mocy biernej oraz eliminacji wyższych harmonicznych dla budynku Szkoły Podstawowej w Chomęcicach oraz budynku Szkoły Podstawowej nr 2 w Plewiskach."
Wystawiający
-
UżytkownikWydział Inwestycji i Remontów
-
Organizacja
-
OddziałWydział Inwestycji i Remontów
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2025-05-29 11:45:00
-
Składania2025-06-06 09:00:00
-
Otwarcie ofert-
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajDostawy
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Przedmiotem zamówienia
jest dostawa i montaż urządzenia do kompensacji mocy
biernej oraz eliminacji wyższych harmonicznych dla budynku Szkoły Podstawowej w Chomęcicach oraz budynku Szkoły Podstawowej nr 2 w Plewiskach zgodnie z przeprowadzoną
analizą i projektem technicznym poprawy jakości energii elektrycznej i
kompensacji mocy biernej.
Za wykonanie przedmiotu
umowy Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie ryczałtowe.
Zamawiający pomocniczo
załącza przedmiar.
UWAGA! Każdy z Wykonawców może dokonać oględzin miejsca robót, po
wcześniejszym umówieniu się z pracownikami Wydziału Inwestycji i Remontów -
celem sprawdzenia warunków związanych
z wykonaniem prac będących przedmiotem zamówienia oraz uzyskania jakichkolwiek
dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do oceny i wyceny prac w celu
uwzględnienia wszystkich robót
i czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, gdyż wyklucza się możliwość
roszczeń Wykonawcy
z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do
wykonania umowy. Koszty oględzin miejsca budowy ponosi Wykonawca.
Wszelkie materiały oraz systemy zastosowane w przy realizacji projektu
muszą posiadać certyfikaty na znak bezpieczeństwa i wymagane atesty.
W wycenie należy
uwzględnić zabezpieczenie wszelkich powierzchni oraz wywóz i utylizację odpadów
powstałych podczas prac.
A.
Zamawiający będzie wymagał w załączeniu do
oferty następujących dokumentów:
- kosztorys ofertowy lub wycena
kosztów ze wskazaniem i wyceną elementów robót niezbędnych do dokonania w/w prac osobno dla każdego z budynków.
B.
Przedmiot zamówienia winien być objęty min. 36 - miesięcznym okresem gwarancji od dnia odebrania przez Zamawiającego
robót i podpisania protokołu końcowego.
A. Wymagany termin realizacji:
1. Szkoła Podstawowa im. Arkadego Fidlera, ul. Poznańska 112, 62-052 Chomęcice do 29.08.2025 roku
2. Szkoła Podstawowa nr 2 im. Marii Skłodowskiej-Curie, ul. Profesora Wacława Strażewicza nr 1, 62-064 Plewiska do 29.08.2025 roku
D.
Termin płatności: 21 dni od daty
otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT.
UWAGA:
Możliwa jest
zmiana lub odwołanie zapytanie na każdym etapie.
Po uzyskaniu
ofert od potencjalnych wykonawców zamawiający może przeprowadzić negocjacje.
Zamawiający
może wezwać do uzupełnienia lub wyjaśnienia złożonej oferty.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 61 8100 668
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego
2025-06-02
16:22:41
|
Wydział Inwestycji i Remontów |
Zamawiający
udziela
odpowiedzi
na
prośbę:
"Proszę o udostępnienie kilku ostatnich faktur za dystrybucję energii elektrycznej" Odpowiedź: Zamawiający załącza kilka ostatnich faktur za dystrybucję energii elektrycznej dla obu szkół. Wydział Inwestycji i Remontów Załączniki |
Przedmiot zamówienia Importuj dane z XLS
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?
Załączniki
